Olemme ensi kertaa lähdössä Puerto de la Cruziin. Huoneistohotelli Masaru on varattuna. Emme ole aiemmin olleet huoneistohotellissa, vaikka matkustelukokemusta eri paikoista on jo aika paljon. Siksi kyselen, millainen varustetaso ko. huoneistohotellissa on? Erityisesti kiinnostaa siis keittiön varusteet. Teemme itse aamiaiset ja ehkä jotakin pientä välipalaa. Päivälliset ym. syömme ravintoloissa.
Myös Puerto de la Cruzin hintataso kiinnostaa. Mitä maksaa esim. yhden ruokalajin päivällinen? Olut? Taksin hinta? ym.
Puerto de la Cruz - hintataso ja huoneistohotelli Masaru
2
835
Vastaukset
- Masaru on...
ihan siisti hotelli. Ilmainen Wi-fi hotellissa, koodin saa kolmeksi päiväksi hotellin respasta. Aulassa kolme konetta, jotka toimivat kolikoilla; 1 € - 15 min ja 2 € - 30 min.
Keittiövarusteet minimaaliset, mutta kyllä aamiaisen onnistuu tekemään. Hotellin alakerrassa on pikkukauppa, josta saa kaikkea tarpeellista; käännyt ulko-ovesta oikealle ylös mäkeen niin löydät sen. Kun taas käännyt ovesta vasemmalle ja taas vasemmalle ja jatkat koko ajan eteenpäin samalla puolella katua, tulet Sumaan ( Supermarket) joka on jo isompi kauppa. Täältä saat tuoretta leipää joka päivä.
Ravintoloissa annoksen hinta on keskimäärin 8€.
Puolen litran oluttölkki sixpack maksaa 2.60€ em. Sumassa. Dorada merkkinen olut, joka on samaa tasoa kuin suomalainen olut.
San Telmon kävelykadulla on aukio, josta lähtee Loro Parkin kaupunkijuna, on taksiasema; sieltä Masaruun on n. 4€; ei tarvitse kävellä takaisin jyrkkää mäkeä taikka 230 kpl portaita. Tosin kunto nousee kun usein niitä pitkin kävelee. Eteläiseltä lentokentältä Puerto de la Cruziin taksi on n. 100€; bussi n. 13€. - *kuu*
Kiitos vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806577- 1481814
- 1131588
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan246863- 41829