Bussiliikenne Wizzairin lennolle

rinkku1234

Hei! olen aivan surkea tulkitsemaan bussi aikatauluja ja reittejä. voisiko joku siis avittaa! Lento lähtee 25. päivä eli torstaina. Lentokentällä olisi hyvä olla viimmeistään 12.00,

Voisiko joku fiksu auttaa ja kertoa että kun tulemme junalla turkuun, niin mistä bussi lähtee ja moneltako? :D

Kiitos!

9

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eti ite

      Olen avut on

    • Pysyisit kotona

      Voi hyvät hyssykät! Kuinka lähdet lentokoneella ulkomaan matkalle, kun et edes kotimaassa osaa lukea aikatauluja. Käy hyvä ihminen peruskoulusi loppuun, että tunnet numerot ja kirjaimet.
      Kuka sinulle lusikoi puuron naamaan ja pyyhkii nenäsi, kun et taida itse osata??
      Erotatko bussin junasta?
      Ja mikä on Wissairin lento? En ole ikinä kuullutkaan, lue se lentovarauksesi edes oikein.

    • AtsWir

      No herramunjee! Sehän on Wizz Air eikä mikään Wizzair. Lukekaa ja kirjoittakaa oikein ettei tarvitse fiksumpien oikoa.

    • Neuvo tamakin

      Kylla tassa nyt tiedustelija sai asiallisia vastauksia. Oleteko te suomalaiset niin tosi holmoja etta joka pisteeseen ja pilkkuun pitaa laittaa korjaus.

      Neuvoisin menemaan internet sivuille ja etsimaan kentan osoitteen, sitten etsimaan bussien aikatauluja sinne Turussa. Muuta neuvoa en osaa sanoa, paluumuuttaja kun olen.

    • dkznznznz

      Turun päärautatieasemalla kävele ratapihankadun pysäkille, on aseman edessä. Kaikki paikallisliikenten bussit ajavat siitä torille jotka tulevat lännestäpäin eli kun kävelet asemalta pysäkille, nouse bussiin joka tulee oikealta.

      Torilla vaihda bussiin nro 1, joka ajaa sataman ja lentokentän väliä. Varmista että bussi on menossa lentoasemalle. Vuoroväli lienee jotain vartin luokkaa.

      Wizz operoi kakkosterminaalista. Kaikki bussit eivät aja sen kautta, kannattaa kysyä kuskilta tai katsoa aikataulusta. Joka tapauksessa ykkösterminaalista lyhyt kävelymatka kakkosterminaaliin.

    • wizzman1

      bussit.turku.fi

      Mikäli tulette Helsingin suunnasta, suosittelen Onnibusia, joka ajaa edullisesti ilman vaihtoja Helsingistä Turun lentoasemalle.

    • neuvoja_elmeri

      Terminaali ykköseltä kakkoselle kävellessä kannattaa varoa susihukkasia. Niitä liikkuu siellä ajoittain harhailevia matkustajia saalistamassa, siksi kai Raijakin otti ja lähti, eikä kakkonen ole enää ykkönen niin kuin Pirkkalassa.

    • Reissaaja*

      Lensin itse viime kesänä. Keskustasta meni useampi linja-auto tunnissa lentokentälle, aivan linja-autoaseman vierestä Shellin ja Mäkkärin kulmilta hyppäsin itse kyytiin. Pitää vaan sen varan, että on ajoissa kaupungissa, niin ehtii vaikka syömään ja oottelee sopivan bussin rauhassa. Bussi oli n. 10-15 minuutissa terminaalilla. En nyt enää muista linjan numeroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe