Jos jenkkilää lähtee valloittamaan tai katselemaan niin kumpi parempi itä vai länsirannikko? Onko luonteet toisinpäin kuin Suomessa eli länsirannikolla rennompaa kun taas meillä länsisuomalaiset ovat totisia luonteeltaan.
Itä- vai läntinen USA parempi?
6
385
Vastaukset
- fast beat
Länsirannikolla - erityisesti Kaliforniassa - on rennompaa, koska siellä on paremmat ja aurinkoisemmat säät. Turistin kannalta molemmat rannikot ovat ihan mukavia. Jos menet Kaliforniaan niin kannattaa aloittaa San Franciscosta. Jos taas menet itärannikolle niin kannattaa aloittaa New Yorkista.
- countryboy, survivor
now let me tell y'all city folks 'round here. the best part of good ol' America is the south. All the pretty lil states like Kansas, Texas, South/ North Carolina, West Virginia, Alabama, Tennessee, Lousiana, Georgia and my ol' Oklahoma are the real US. 'Round here are more trucks than cars, people listen to country, farm their good ol' land and chew tobacco. East is for hipsters and dad gomn west is for pot smokers.
- Chuck the Ranger
You calling Texas a
"a pretty lil state" boy? I would watch my step if I was you.
- pute0
Ainakin ne ovat erilaisia. Paremmuus riippuu omista mieltymyksistä.
- The Norht Star
Hey Chuck, we cut Alaska in two, and Texas will be the THIRD largest state. So don't get too big for your breeches. 8-)
- Empä ossa muuta
sanoa kuin että me otimme matkan jossa käymme molemmilla rannikoilla... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418