Olen syönyt kohta 5kk jo femoston 1/10 pillereitä. Nyt vasta edellisen laatan aikana alkoivat rinnat tulla todella kipeiksi. Samoin on pientä huonovointisuutta . Alkoholia kun erehtyy ottamaan niin vointi melkoisen kamala. Onko kellään muulla kokemusta samoista vaivoista,etenkin kun alkavat vasta näin myöhään hoidon alkamisen jälkeen? Raskaustestikin tuli jo tehtyä, mutta negatiivistä näytti luojan kiitos =).
femoston 1/10 rintojen arkuus ja huono olo
6
1764
Vastaukset
- nivelet
Alkoholi ei käy Femostonin kanssa. Tuo huono olo voi johtua ettei 1/10 teho riitä koska vaihtarisi ovat vasta alkumetreillä. Femoston 1/10 sopii henkilölle jolla ei ole ollut enää vuoteen kuukautisia
Progesteronin väheneminen vaikuttaa muihinkin kehon hormoneihin kuten kilpirauhasen toimintaan.- v47
Kiitoksia vastauksesta. Itselläni eivät kuukautiset oleet jääneet poissa vielä kokonaan vaan tulivat n.2kk välein viimeisen puoli vuotta ennen lääkityksen aloittamista. Samoin oli muita vv-oireita. Niin ja minulla on kilpirauhasen vajaa toiminta ja olen ollut lääkityksellä jo 8 vuotta. Voikohan thyroxin ja femoston myös yhdessä tehdä näitä juttuja?
- Hikikarpalo
Olen itse ollut varsin tyytyväinen Femostonin käyttäjä parisen vuotta. Tuo 1/10 on mullakin ollut, mutta nyt tuntuu, ettei se oikein riitä. Hikoilen aivan valtavasti sekä päivin että öin. En heräile öisin kuin kerran pissareissulleja silloin joudun usein vaihtamaan tyynyn ja lakanat. No kyllä se näin lomalla käy, mutta töissä en kyllä halua, että hikikarpalot valuvat pitkin ohimoita ja rintojen väliä ja kainalot ovat litimärät. Olisikohan mahdollista saada geeliä lisäksi vai pitäneekö vaihtaa suosiolla tuohon vahvempaan versioon, 2/10?
- nivelet
Kannattaa mainita lääkärillesi tuosta kilpirauhaslääkkeestäsi ja katsoa arvot uudelleen.
Femostonin synteettinen progesteroni ei ainakaan paranna kilpirauhastoimintaa vaan pahentaa asiaa eli väsymystä ja voimattomuutta.
Itse ottaisin noin alkuvaiheessa koska vielä vuotoa näkyy, estrogeenin geelinä iholle ja progesteronin Lugesteronina vaginaalisesti joka on luonnollinen keltarauhashormoni. Näillä keinoilla hoito menee suoraan oikeaan osoitteeseen. - femoston 1/10 myös
Minulla ollut parisen vuotta Femoston 1/10 käytössä. Reseptissä on vaihtoehtona myös 2/20, jota en kuitenkaan ole ottanut käyttöön. Tällä hetkellä suurin ongelma on karmeat kivut tyhjennysvuodon aikana. Tuntuu aika hölmöltä, että joudun syömään koko viikon särkylääkkeitä "itse aiheutetun " ongelman takia. Lisäksi on käytössä ajoittain lääke, mokä hillitsee vuotoa. Onkohan tässäkään mitään järkeä?
Toisaalta näiden kanssa tuntuu elämä ihan hyvältä varsinkin kun nukun öisin todella hyvin nyt, kukunottamatta vuotoviikkoa :) - zyp
Olen käyttänyt f 1/10 neljättä päivää ja rinnat ovat turvoksissa ja kipeät.Huimausta on myös niin etten uskalla lähteä yksin edes kävelylle.Mitä mieltä siskot,helpottaako nämä oireet jossain vaiheessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456