Myydään kerran käytetty, kaunis, elegantisti koristeltu raskalaisen Special Day:n valmistama hääpuku kruunaamaan ainutlaatuisen hääpäiväsi!
Kokolapussa lukee 36/10, mutta itse olen enemmänkin kokoa 34/36 ja oli nyörityksen ansioista aivan täysin sopiva. Puvun yläosassa kauniita yksityiskohtia, vyötäröleikkaus korostaa muotoja hillitysti. Takana nyöritys. Vasemman lanteen kohdalla myös kaunis aplikointi.
Käytetty kerran. Pesetetty pesulassa pesuohjeita noudattaen. Hameessa mukana kiinniommeltu alushame ja tylli, joten erillistä alushametta/tylliä ei tarvita lisää huomattavasti käyttömukavuutta!! Alushameen alasauma hieman repeytynyt hääpäivänämme, mutta ommeltu kuntoon.
Väri: ivory, eli luonnonvalkoinen, materiaali kauniisti laskeutuvaa morsiussatiinia. Myynnissä myös samasta materiaalista tilaustyönä tehty kaunis morsiuspussukka/laukku.
Ollut käytössä n 170 cm pitkällä morsiamella 8,5cm korkojen kera => tarvittaessa helposti lyhennettävissä.
Lisätietoa ja lisäkuvia saat halutessasi, kysy rohkeasti!!
Voit tulla myös kokeilemaan ja katsomaan pukua ennen ostopäätöstäsi.
Puvun ovh Tampereella morsiusgalleriassa 839,00€
Todelliseen alennushintaan 195,00€
Hinta: 195.00
O: Myydään olkaimeton hääpuku 34/36 ivory 195,00e
1
173
Vastaukset
- villemmi
Lisää kuvia puvusta http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/110733-myydään-kaunis-hääpuku-ivory-3436-special-day-19500e-nokialla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742