Paluu arkeen

texsanell1

Terveiset pieneltä pääsiäiskiertueeltä. missä isomummia kestitettiin, sen sijaan että vieraita itse kestitin:) Mukava onkin taas kotoiset askareet, istuminen ja seurustelu laiskistuttaa meikäläistä.

Pyykkikone on surissut ja hommat on ohi, joten vilkaisin hieman palstatarjontaa.

Pientä tyytymättömyyttä olen huomaavani, palstakirjoittajien puuttuessa. Paljon erilaisia tarjonnan arvosteluja mietin tuossa lukiessani.

Ei Google ole ainoa tietolähde, josta kopioimalla voi esittää ajatuksiaan. Itselläni on kirjahyllyt täynnä monen eri tiede ja taidealan kirjallisuutta, lisäksi kirjastosta lainatut ja luetut.

Parasta'aikaa on työpöydälläni: Elävä tiede ja Kulttuuri, Piilotajunnan kieli C.G. Jung, sekä Stephen Hawking kuvitettu Ajan lyhyt historia. Aina niistä jää mieleen yhtä ja toista, juuri katsoin Leonardo da Vinci'n suunnittelemaa potkuria, josta hän mainitsee sen nousevan ilmaan saadessaan tarpeeksi kierroksia. Kyseessähän on helikopterin toimintaperiaate!

Michelangelo rekonstruoi ruoppaajan Lombardian lukuisten kanavien ylläpitoon.

Katselin Egyptin taidetta, missä piirroksin on kuvattu pronssin valamista, sekä maanviljelystä kylvöstä korjuuseen.

Taidekin kertoo kuvin monista keksinnöistä, tuo vuolukiven käyttökin paitsi taideveistoksissa, on toiminut muottina pronssikirveille, sekä tietenkin monille muillekin esineille koruja myöten. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita, näiden päivittäisten hommeleiden lisäksi.

Nyt kahvinkeittoon ja hyvää jatkoa meille:D

40

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

Paluu normaaliin arkeen täysillä huntra rosenttisesti.
      Mukavaa oli mennä valmiiksi katettuun pöyttään hitaasti nauittien ja keskustellen niitä näitä.
      Tarkka silmäpari vahti suolan käyttöäni, se oli ainoa joka häiritsi ;-)), liika silmällä pito sai minut hiukan kokeilemaan ja onnistuin.
      Pyhiä oli tarpeeksi nyt on muutaman viikon päästä taas pyhärypäs, no onhan sitä siihen mennessä unohtanut ja sulatellut herkut voi taas ryöpsähtää käsistä niin syömiset kuin juomisetkin ja tarkoitan kyllä kahvia ja ruokaviinejä, ne kun ei ole niiin tuiki tarpeellisia.

Sinulle taide on osa elämää ja siksi kiinnostus voimakasta, sanotaanhan "kuka härjillä ajaa hän härjistä puhuu", kyllä sanonta on luontunut jo kauan sitten.
      Minulla on Nevalaisen Lapin maisemaa ja Isto ja Risto Vuolaksen merimaisemia, tyydyn niiden ihailuun ;-))).

• Huomasin että olet sinäkin TK:n palveluja tarvinnut ja apua olet saanut kun tyytyväisyytesi osoitit. Joskus olet sairauksistasi kirjoittanut, hyvä kun taas saat ja jaksat kesää vastaanottaa. Etpä paljon ole palstalla valitellut vaivojasi.
        Kävin minäkin TK:ssa tänään, näytteitä otettiin ja sydänfilmi myös. Se käppyrä ei ihan tasainen ollut, mutta se ei ole uutta minu. Sitten parin viikon päästä pääsen lääkärille vuosikatsastukseen.
        Harmitti kun tilasin tuon labran heti pääsiäisen jälkeen. Verensokeriarvossa näkyy taatusti mämmittelyni.
        Minulla on oikein hyvä omalääkäri, sellainen kaljupäinen taitava ja ymmärtäväinen. Oikein olen tyytyväinen hänen hoitoideologiaansa ja tietämykseensä.
        Paljon moititaan julkista terveydenhoitoa, minä olen tähän asti ollut tyytyväinen. Mutta kun ihmiset töitä tekevät tekijöitä on monenlaisia ja niin on meitä asiakkaitakin. Varmasti se hyvä vaihtelee paikasta toiseen.

Koetetaan kirjoitella silloin tällöin, kaikesta huolimatta. Sanon minäkin, kun ei täältä kuitenkaan irti pääse.
        Minä jo odottelen susmorsiamenkin leppymistä.

• kehityksen kulku

On nuot tieteen saavutukset helpottaneet elämää tähän päivään saakka.Sähkön voimalla hoituu nyt moni asia.Myllynkiviä kiskoi härät ympyrää muinoin viljan jauhatuksessaja veenkin nostoa pelloille.Eihän kameraa kauan ole ollut,piirtämällä ne työvaiheet kuvattiin ja hieroglyyfeillä.Siinäkin oli äännemerkkejä,ei ollut täydellistä sekään tiedonvälitys.Nykyajan saavutuksissa ei meikäläinen enää pysy perässä edes.

• *Kukkahame*

cat....
      Olin tosi huonossa hapessa ja lääkityskin piti aloittaa tiputuksella 3x vrk ja 3 vrk ajan, sitten vasta pillereihin.
      Vielä kestää tuo pillereiden syönti 3vrk, että nyt on pumpattu suonet ja vatsa tuota lajia täyteen, hyvä niin koska nyt jo tunnen vaikutukset, olo paranee ja mielialakin nousee.
      Olen jo lenkkeillyt jonkin verran nämä aurinkoiset päivät ovat olleet varmasti osana pelastumiseen, matkaa ei mainita mutta ajallisesti noin tunti päivässä.
      Kiikaroin puita ja pensaikkoja ja laskin pilkkijät lähijärven jäältä, siinä meni aika nopeasti.
      Sellainen sairaskertomus tällä kertaa.

• texsanell1

Minäpä käväisin vaakalla tänä aamuna,...ja voi kauhistus 4 kg olen talven aikana lihonut. Siinä sitä onkin sulattelemista, muuten olen voinut hyvin, ei pahempia vilustumisiakaan, ruoka vaan on maittanut.

Susmorsiamen aamuisia kirjoituksia kaipaan minäkin, se persoonallinen tapa käsitellä asioita on käynyt niin tutuksi. Keskellä viikkoa ollaan, ja on tehtävä nyt kevätsiivoukseen liittyviä hommia sisätiloissa.
      Nukuinkin puoli yhdeksään asti, joten aamukahvinkeittoon on ruvettava.

• niin on käymässä

kun aikanne toisanne vaan huhuilette ei täällä muut enää viitsi käydä tämänkään vertaa.

• hevat

Arki on tullut ,joten alan keräilee mökkikamoja,mitkä syksyllä pesuun toin..
        Alkuun luin netistä tärkeimmät uutiset ja sitten tänne ystävä piiriin ,ketä meitä vielä kunnossa kirjoittelemaan..Arvauksen varaan se alkaa mennä,minäkin ensikuussa 75v täyteen tupsahtaa. Katsotaan montako vuotta enää kirjoittelen, jos terve olisi
        mikäs täällä olisi ollessa,mutta kun kaikki taas kummastakin päästä pois tulee,
        niin voimat on loppu..

Kesää odotan ,kun on paljon ulkona,ehkäpä sitten olkin on parenpi..

ELÄKÄÄ terveenä ja naurakaa,se ikää pidentää...

• niin ja näin

Toiveemme ja toiveenne toteutukoot. Amen.

• ei mennyt jakeluun

Ei tainnut kurinpalautus tehota???

Hetkellinen kirjoittajien innostus yritetään taas lytätä.

• mielipiteitä1

Riidaton kanssakäyminenhan tässä olisi toiveessa niinkuin ennenkin. Hyvistä kirjoittajista on aina kysyntää, siitä uskon kaikkien olevan samaa mieltä.

• niitä riitelemättömi

ä minäkin tässä odotan, mutta ne ei taida olla niin mielenkiintoisia.

• sieltä minäkin

Mikä siinä onkaan kun on kärhämää joidenkin välillä, niin palsta ikäänkuin sähköistyy. Ihan täytyy hetan ohjeiden mukaan nauraa, jospa sitä ikää karttuisi vielä enemmän!
      Leikki sikseen, uskon tuon aurinkoisen sään saavan ihmiset enemmän ulkoilmaan.

• sitäminäkin.11223

joo mutta onneksi pääsiäisen pyhät meni kutakuinkin kun eräs hieno rouva oli matkoilla, vielä varmaan kuulette.

• Antaisit jo olla

Katleija kyllä sinut jo tiedetään!!

• Mitä tässä viestissäni, joka on ainoa viesti tähän ketjuun, saa sinut noin kovaa vihaa puhkumaan. Sinulla on paha ongelma.

catleija-ek
        2.4.2013 19:52
        1

Huomasin että olet sinäkin TK:n palveluja tarvinnut ja apua olet saanut kun tyytyväisyytesi osoitit. Joskus olet sairauksistasi kirjoittanut, hyvä kun taas saat ja jaksat kesää vastaanottaa. Etpä paljon ole palstalla valitellut vaivojasi.
        Kävin minäkin TK:ssa tänään, näytteitä otettiin ja sydänfilmi myös. Se käppyrä ei ihan tasainen ollut, mutta se ei ole uutta minu. Sitten parin viikon päästä pääsen lääkärille vuosikatsastukseen.
        Harmitti kun tilasin tuon labran heti pääsiäisen jälkeen. Verensokeriarvossa näkyy taatusti mämmittelyni.
        Minulla on oikein hyvä omalääkäri, sellainen kaljupäinen taitava ja ymmärtäväinen. Oikein olen tyytyväinen hänen hoitoideologiaansa ja tietämykseensä.
        Paljon moititaan julkista terveydenhoitoa, minä olen tähän asti ollut tyytyväinen. Mutta kun ihmiset töitä tekevät tekijöitä on monenlaisia ja niin on meitä asiakkaitakin. Varmasti se hyvä vaihtelee paikasta toiseen.

Koetetaan kirjoitella silloin tällöin, kaikesta huolimatta. Sanon minäkin, kun ei täältä kuitenkaan irti pääse.

• catleija-ek kirjoitti:

Mitä tässä viestissäni, joka on ainoa viesti tähän ketjuun, saa sinut noin kovaa vihaa puhkumaan. Sinulla on paha ongelma.

catleija-ek
        2.4.2013 19:52
        1

Huomasin että olet sinäkin TK:n palveluja tarvinnut ja apua olet saanut kun tyytyväisyytesi osoitit. Joskus olet sairauksistasi kirjoittanut, hyvä kun taas saat ja jaksat kesää vastaanottaa. Etpä paljon ole palstalla valitellut vaivojasi.

Tunnetuilla nimimerkeillä tähän ketjuun olemme kirjoittaneet catleija-ek, *Kukkahame*, texanelli ja hevat.

Pitääkö minun ymmärtää että puskanikki >>Antaisit jo olla

• texsanell1
        catleija-ek kirjoitti:

Tunnetuilla nimimerkeillä tähän ketjuun olemme kirjoittaneet catleija-ek, *Kukkahame*, texanelli ja hevat.

Pitääkö minun ymmärtää että puskanikki >>Antaisit jo olla

No joo, miksiköhän aina pitää arvuutella ja syyllistää? Näin kyllä tuon, mutta oli mielessä tuo e-kirja silloin. Ei noista pidä välittää, nopeammin herkeävät.
        Tyttärelläni on tasavuosi syntymäpäivät vappuna, juuri keskusteltiin puhelimitse mitä tarjottavaa sinne laitetaan. Oli sekin vappuaatto laitoksella, mutta tyttö syntyi:D
        Vaatehuolet alkaa painaa päälle kun on tullut kiloja lisää, pari saan ehkä alas siihen mennessä, moikka!

• texsanell1

Tuota sähköistä e-kirjaa olen miettinyt. Siihen saisi ladattua monta kirjaa kerralla, eikä tarvitsisi kantaa kirjastosta niitä.

Myös kirjainkoko on säädettävissä, eikä se enää painakaan paljon. Espoon kaupungilla on ilmaisia e-kirjoja lainattaviksi, pitänee ottaa selvää. On myös palvelu iäkkäämille kotiinkuljetuksina kerran kk, mutta en tiedä täytänkö vaadittavat kriteerit.

Mukavinta olisi sängyssä lukiessa, kun valaistus olisi kohdallaan, enimmäkseen kun luen sängyssä illalla. Tänään en enää soita, on päivän työt nyt tehtynä ja voi ottaa jo rennosti:)

Onko teillä kenelläkään kokemusta e-kirjoista?

• puolet tzäkästä

Mielenkiintoista, että vapunaattoon on enää 26 päivää. Siihen sen harmaan arjen pitäisi tyssätä. Vappua on totuttu viettämään jos jonkinlaisessa säässä. Kuka sitä tietää, vaikka T-paidassa simaa terasseilla hörpitään vappuna.

• Olet tosiaankin

kehittynyt Tex sekä kirjoittajana että ihmisyydessä ilahduttavasti. On mukava lukea viestejäsi, kaikki pitävät niistä.

• Kapasiteettia, varaa
        Olet tosiaankin kirjoitti:

kehittynyt Tex sekä kirjoittajana että ihmisyydessä ilahduttavasti. On mukava lukea viestejäsi, kaikki pitävät niistä.

lienee texillä sekä älyllisesti että luonteen laadussa, siksi koemme viestit hyvinä.

• texsanell1
        Kapasiteettia, varaa kirjoitti:

lienee texillä sekä älyllisesti että luonteen laadussa, siksi koemme viestit hyvinä.

Kuin kukkasia löytyi palstalta tullessani:D Kiitos ilahduttavista, mutta hämmentävistä viesteistänne, onhan palsta jotakin opettanut minullekin!

Monet ajatukset on kirjoitukset herättäneet, elämän rikkautena olen kokenut mahdollisuuden kuulla erilaisia mielipiteitä, erilaisten ihmistenkin kokeminen ei ole ollut pahitteeksi! Onhan tämä interaktiivista toimintaa, missä on uskaltanut tuoda ajatuksiaan julki kaikesta mikä kiinnostaa.

Iloa ja päivänpaistetta palstalle, ja sen kirjoittajille:D

• *Kukkahame*

Aamupäivällä luin jostain toisesta ketjusta provoa jossa puututtiin "mitättömyyksiin" ja turhiin riitoihin, itse kyllä aavistin kirjoittajan joka oli yksi 'yksi räyhähenki' päivittäisissä keskusteluissa.
      Nyt varmaan sama/samat asialla, kun aamulla ei viestiin reagoitu.

Kyllä se kirpasee jos joutuu inhottavien huomautusten kohteeksi, mutta eilen sain todella myötätuntoa ja myötäelämisen tuntua kiitän siitä vieläkin.... Kiitos!

• Kaikista ilkeilyistä huolimati aurinko paistaa.

• *Kukkahame*
        LateVaan kirjoitti:

Kaikista ilkeilyistä huolimati aurinko paistaa.

Kävin tarkistamassa Sääksin jäällä ja paistaa, totesin sen lasella ja ilman.

Kyllä vuodenaikojen muutokset meillä on suunnaton rikkaus.

• texsanell ek

Tuo e-kirja toi mieleeni, miten on mennyt eteenpäin kirjojenkin osalta tiede ja tekniikka.
      Ennen kirjapainon keksimistä 1400 luvulla (mikä on lyhyt aika ihmikunnan historiassa) istuivat munkin luostareissa ja kopioivat kirjoja käsin.

Työ oli hidasta, yhden päivän aikana vain 3 sivua ehti ammattitaitoinen kopioija valmistaa, ja koko kirjan aikaansaaminen kesti 2 kk. Huvittava seikka on, että hitaille vähennettiin viinannosta, antoiko se motivaatiota enemmän niissä kylmissä tiloissa.

Monesti olen ihaillut niitä miniatyyrimaalauksia, joissa kauniit puutarhat on kuvattuina, ornamenttien koristaessa kuvan reunuksia. Miten huolellisen taitavasti ne ovatkaan tehdyt, silmää hiveleviä kerrassaan.

Kirjat olivatkin niin arvokkaita että ne pakattiin tynnyreihin kuljetuksen ajaksi, ja säilytettiin lukituissa kaapeissa. Vain rikkailla ja oppineilla oli niihin varaa, mutta onneksemme on kirjastot säilyttäneet meillekin kopioita joita voimme ihailla.

Mitä tulevatkaan jälkipolvemme kokemaan, kun jo me saamme ladattua lukulaitteeseemme koko kirjaston:D

http://www.youtube.com/watch?v=Pqy1xix7ml4

• mykäksi tekee

tuo texin valtava tietomäärä joka alalta.

• huimaaaaa!ko?
        mykäksi tekee kirjoitti:

tuo texin valtava tietomäärä joka alalta.

Kyllä tässä on oppinut paljon, ihan liian paljon texiltä

• texsanell1
        huimaaaaa!ko? kirjoitti:

Kyllä tässä on oppinut paljon, ihan liian paljon texiltä

Nyt pitää hieman toppuutella, tuo aihehan kuuluu kulttuuri ja kuvataidealaan, samoin on mieheni kirjasto ehtymätön aarreaitta, josta monista asioista keskustelimme hänen eläessään.
        Tiede on aina kiinnostanut minuakin, ja monet teokset olen itsekin hankkinut.
        Mieheni kertoi paljon asioita, ja ystävämme sanovat vieläkin, että olisivat kuunnelleet vaikka kuinka kauan:D Sama taisi itsellänikin olla!

• älä ujostele
        texsanell1 kirjoitti:

Nyt pitää hieman toppuutella, tuo aihehan kuuluu kulttuuri ja kuvataidealaan, samoin on mieheni kirjasto ehtymätön aarreaitta, josta monista asioista keskustelimme hänen eläessään.
        Tiede on aina kiinnostanut minuakin, ja monet teokset olen itsekin hankkinut.
        Mieheni kertoi paljon asioita, ja ystävämme sanovat vieläkin, että olisivat kuunnelleet vaikka kuinka kauan:D Sama taisi itsellänikin olla!

sinähän hallitset myös filofian ja tähtitieteen ja muistakin tieteistä usein kerrot ja muistat aivan valtavasti kaikki asioita. Kulttuuri on niin valtavan suuri alue, ei ole toista kaltaistasi joka sen niin laajasti hallitsee ja on lukenut niin vaikeita kirjoja joista minä en höläystäkään ymmärtäisi.
        Lisäksi osaat ´farmin työt, ihmeellistä..

• texsanell1

Nyt lopettakaa, tai on mentävä kuunteluoppilaaksi tiedepalstalle, missä joutuu istumaan suu auki kuuntelemassa!

Pidän itse kirjoituksista joista oppii jotakin, onhan täällä moni, jotka tietää jostakin alasta paljon! On suomenkieleen liittyvää tietoa,...sähköilmiöistä, salaman synnystä, säästä, tuulista,...yhteiskunnallisista asioista, terveydenhoidosta ym ym:sta. Ruokatietoudestakin pidän, jatketaan normaalisti taas, ja kirjoitellaan!

• texsanell1

Nythän olikin hauska aamupäivä minulla, kun läksin seikkailemaan tuonne tiedejulkaisujen maailmaan. Ensinnäkin selvisi, että meissä kaikissa eurooppalaisissa on 1-4 % Neanterdaalin ihmisestä.
      Nuo Neanterdaalit asuttivat Eurooppaa ennen Cro Magnom'in tuloa, ja nyt on uusi tieteellinen löydös leukaluusta, jossa Neanterdaalinainen on synnyttänyt Cro Magnomin jälkeläisen.
      Neanterdaalit hävisivät vähitellen n. 33.000 vuotta sitten, siis osa sulautui omaan perimäämme.

Mytologiaan liittynee ajatus tarinoittemme *peikko-olennoista*
      niiden olleen juuri noita Neanterdaaleja:D Aika hauska ajatus, erosivathan he olemukseltaan aika paljon nykyihmisestä!

Ameriikkalainen suomalaissukuinen kirjailija, Untinen-Auelhan on kirjoittanut mukaansa tempaavan fiktioromaanisarjan Ranskassa asuneista Neant. ja Cro Magnon ihmisistä, joihin hän viimeksimainittuihin kuului.

Sitten seikkailin edelleen evoluutiokysymysten parissa, mutta jotta tästä ei tulisi romaania, jätän sen myöhemmäksi:D

• Juu, kyllä olivatkin mielenkiintoisia ne Untinen-Auel´in kirjat, kaikki luin aikoinaan. On varmasti uusia ilmestynyt, pitääpä ottaa seuraavalla kerralla kirjastosta.
      Niin, pikkuhiljaa olen alkanut taas lukea muutaman vuoden tauon jälkeen, pöydälläni on Amos Oz´in Fima, en ole vielä sitä kyllä aloittanutkaan. Otin sen ihan sattumanvaraisesti, kun paksut eesti-sanakirjat raahasin kotiin, piti kääntää sellainen vaikeampisanastoinen juttu eräälle henkilölle.

• texsanell1

Pitänee korjata, näyttää vähän hassulta Neadertal. piti olle!
      Tuohon Maan lapset sarjaan on viimeinen ilmestynyt Maalattujen luolien maa, sitä en ole minäkään lukenut, oli ihan unohtunut.
      Tuo Jean Untinen-Auelhan on 4 eri yliopiston kunniatohtori nykyään,...niin paljon hän tutki aihetta eri yliopistoissa, ja matkusti paikan päälle Ranskassa eri kohteisiin myös Euroopassa.

• luen kyllä kaikki

Tämäkin aloitteen tekiä om vähentäny uusien alotusten tekoa.
      Onko kyllästynyt palstaan vaiko muuta tähtäimesä.Tykkään lukea näitä. Ite olen huono ilmasemaan itteäin, hiljanen en ole tottunu esiintymään.

• texsanell1

Olen kyllä mielestäni tehnyt useita aloituksia. Ehkä alkuaikoina tein innoissani enemmän, mutta pitäähän muidenkin saada tilaa, eihän yksi ja sama voi koko palstaa täyttää. Eikä aina ole mitään aihettakaan, kun muukin elämä vie oman aikansa.

Rohkeasti vaan osallistumaan, ei se kirjallinen tyyli tärkeintä ole, usein syntyy hyviä ja pitkiäkin ketjuja nimettömien aloituksista, aiheesta riippuen.

Aamulla vastasin kyllä johonkin viestiin, sitten päivä onkin mennyt muuta toimittaessa, ja nyt saunan jälkeen taas vilkaisin.

Hyvää illanjatkoa vaan!

• ei riipu aiheesta

vaan siitä kuka aloittaa. PISTE.
      Olen kokeillut nikillä jsa nimettömänä samasta aiheesta, nimettömään vastasi sellaiset jotka ei nikillä aloittamiini IKINÄ ole vastanneet, oli aihe mikä tahansa.

• tex

Ainakin itse olen vastannut moniin nikittömiin, en puhukaan muiden puolesta vaan omastani.

• kohta 70

Laitan nyt lusikkani soppaan minäkin, se on HINTA jonka maksatte nikittöminä, ei teitä opi tuntemaan, eikä tiedä kuka on milloinkin eri nimikkeellä. Ei sellainen niin kiinnostavaa voi olla.

Rekisteröityneet taas tunnistettavina saattavat joutua suoranaisen ajojahdin kohteeksi, mikä täälläkin on nähty! Olet niin tai näin, aina on haittansa näillä forumeilla. Siihen on vaan tyydyttävä jotka on osansa valinneet.

• tuntematonkuuluisuus

Miksi meitä kaikkia pitäisi oppia tuntemaan, ainakin minulla on tietoinen valinta olla puskassa. En tule tänne tuttuillakseni kenenkään kanssa, vaan lukemaan ja jopa kirjoittamaan, jos innostun.

On ollut ainakaan nimimerkkikin, vaan ilman sitäkin osaan olla oma itseni, aina vähän liiankin asiallinen.
        Joku toinen tekee toisin, tutustelee, kumpikin ollaan ylläpidon suojeluksessa.
        Kukin taaplaa tyylillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe