Päivähoidon aloitus

pikkuisenäiti

Pieni tytömme.Oma enkelimme aloittaa pian päivähoidon.Voi miten aika rientää ja olemme mieheni kanssa jo asiasta paljon keskustellut.Päivähoidossahan on lapsi otettava lapsi huomioon yksilönä.Meidän pieni prinsessa on totunut tiettyihin asioihin ja niitä tulee sitten jatkaa ja asioita joita me vanhemmat pidämme tärkeänä.Tyttömme syö ainoastaan luomu ruokaa ja ruoka on tehtävä alusta asti itse.Luomu maitoa.Runsaasti kasviksia ja hedelmiä.Ei mitään nostatusaineita, lisäaineita tai sokerisia tms. tarjoilla.Lähdevesi on mielestämme parasta vettä juotavaksi.Päiväunille tyttömme nukahtaa vain täydessä hiljaisuudessa ja satu luetaan hänelle olemalla vieressä.Ehkä toiset voisivat odottaa sen aikaa oven ulkopuolella.Ulkoillessa, jos vaatetus likaantuu tai muissa tilanteissa on vaateet laitettava pesulaan.Vaaetus olisi hyvä olla sävy sävyyn laitan ohjeet aina päivän pukeutumista varten.Pidämme ja arvostamme taidetta ja haluamme tyttömme vietävän taide näyttelyihin, teatteriin jne. omahoitajahan tämän tekee.Yksi tärkeä seikka on, että haluan nähdä tyttöä päivälläkin voisin seurata työssä koneelta.Kamera tulee meidän puolesta.Tällöin näen miten hoitaja kohtelee lastani ja toki me haastettelemme hoitajat tässä ennen sopimuksen tekoa.Näitä ajatuksia meillä.Toki sanokaa, jos tulee lisää hyviä asioita mitä vielä voisin mainita päivähoidolle.

7

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pk-sijainen

      Just. Menepäs trollailemaan muualle ja perusta itse vain yksilöllistä ja kohdennettua hoitoa antava päiväkoti. Muutenkin on hoitohenkilökunnalla kädet täynnä hommia, kun kaupunki ei anna palkata sijaisia vaikka heitä juuri tarvittaisiin.

      T: työtön lastenhoitaja

    • Jep Jep

      Lääkitys ei taida tehota?

    • trolli....

      Huvit ne on hulluillakin!

    • sdfghsdgsdg

      Olen perustamassa yksityistä päiväkotia. Valitsen itse asiakkaani :)))

    • Enkeleitä onko heitä

      Mä en koskaan kutsu lastani enkeliksi, käytän muita hellittelynimiä kyllä. Mutta enkeli viittaa mielestäni kuolemaan. Kuoleman jälkeen lapsista tulee enkeleitä.

    • No kyllä noita sun kaltaisia vanhempia on joskus oikeastikin tavattu. Ei ehkä noin monessa asiassa mahdottomia, mutta esimerkiksi ohjelappusia on kuljeteltu hoitoon mikä sukkapari laitetaan mihinkin aikaan jalkaan jne.

    • pph1

      Enkelithän ei tarvitse hoitopaikkaa.
      Mikäli lapsesi on prinsessa, kanattaa palkata hoitaja kotiin.
      Lapsesi varmaan nauttisi tavallisesta arjesta ja kavereista mutta sinun vaatimukset on naurettavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      29882
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      219
      19193
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      396
      10075
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6445
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      20
      4359
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3883
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      60
      3100
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1527
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1309
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      62
      1306
    Aihe