Päivähoidon aloitus

pikkuisenäiti

Pieni tytömme.Oma enkelimme aloittaa pian päivähoidon.Voi miten aika rientää ja olemme mieheni kanssa jo asiasta paljon keskustellut.Päivähoidossahan on lapsi otettava lapsi huomioon yksilönä.Meidän pieni prinsessa on totunut tiettyihin asioihin ja niitä tulee sitten jatkaa ja asioita joita me vanhemmat pidämme tärkeänä.Tyttömme syö ainoastaan luomu ruokaa ja ruoka on tehtävä alusta asti itse.Luomu maitoa.Runsaasti kasviksia ja hedelmiä.Ei mitään nostatusaineita, lisäaineita tai sokerisia tms. tarjoilla.Lähdevesi on mielestämme parasta vettä juotavaksi.Päiväunille tyttömme nukahtaa vain täydessä hiljaisuudessa ja satu luetaan hänelle olemalla vieressä.Ehkä toiset voisivat odottaa sen aikaa oven ulkopuolella.Ulkoillessa, jos vaatetus likaantuu tai muissa tilanteissa on vaateet laitettava pesulaan.Vaaetus olisi hyvä olla sävy sävyyn laitan ohjeet aina päivän pukeutumista varten.Pidämme ja arvostamme taidetta ja haluamme tyttömme vietävän taide näyttelyihin, teatteriin jne. omahoitajahan tämän tekee.Yksi tärkeä seikka on, että haluan nähdä tyttöä päivälläkin voisin seurata työssä koneelta.Kamera tulee meidän puolesta.Tällöin näen miten hoitaja kohtelee lastani ja toki me haastettelemme hoitajat tässä ennen sopimuksen tekoa.Näitä ajatuksia meillä.Toki sanokaa, jos tulee lisää hyviä asioita mitä vielä voisin mainita päivähoidolle.

7

418

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pk-sijainen

Just. Menepäs trollailemaan muualle ja perusta itse vain yksilöllistä ja kohdennettua hoitoa antava päiväkoti. Muutenkin on hoitohenkilökunnalla kädet täynnä hommia, kun kaupunki ei anna palkata sijaisia vaikka heitä juuri tarvittaisiin.

T: työtön lastenhoitaja

• Jep Jep

Lääkitys ei taida tehota?

• trolli....

Huvit ne on hulluillakin!

• sdfghsdgsdg

Olen perustamassa yksityistä päiväkotia. Valitsen itse asiakkaani :)))

• Enkeleitä onko heitä

Mä en koskaan kutsu lastani enkeliksi, käytän muita hellittelynimiä kyllä. Mutta enkeli viittaa mielestäni kuolemaan. Kuoleman jälkeen lapsista tulee enkeleitä.

• No kyllä noita sun kaltaisia vanhempia on joskus oikeastikin tavattu. Ei ehkä noin monessa asiassa mahdottomia, mutta esimerkiksi ohjelappusia on kuljeteltu hoitoon mikä sukkapari laitetaan mihinkin aikaan jalkaan jne.

• pph1

Enkelithän ei tarvitse hoitopaikkaa.
      Mikäli lapsesi on prinsessa, kanattaa palkata hoitaja kotiin.
      Lapsesi varmaan nauttisi tavallisesta arjesta ja kavereista mutta sinun vaatimukset on naurettavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      2940
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1061
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      883
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      836
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      799
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      684
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      79
      655
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    9. 50
      625
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      614
    Aihe