Avastin

vaari 66v

Kokeiluversion punainen ponnahdus ikkuna pompsahtaa aina aukaisun jälkeen tuohon häiriköimään, mulla on Avast Free aina ollut ja on nytkin mutta jossain "kopelointi" vaiheessa tullut tuo kokeiluversio hästättyä, ja nyt siitten ilmoittelee sen loppumisesta ja ettei siihen saa enää päivityksiä, kauanko tuota häiriköintiä jatkuu tai miten tuon voisi itse torpata hevon kuuseen?

12

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko rekisteröinyt sen? Ilmainen versio toimii aina vuoden ajan jos sen rekisteröi ilmaiseksi. Entä mikä versio siitä on käytössä.

      • vaari66v

        Juu tämän Free version olen aina uusinut vuoden välein kun sieltä alkaa tulla ilm, ja sen versio on 8.0.1455. ja se on reg.

        Mutta tuota maksuversion rekisteröintiä en kyllä tarkkaan muista, mitä siinä silloin tuli tumpeloitua silloin kun tuossa maksuttomassa tuli joku häiriö niin poistin sen ja latasin uudestaan. tuohon ylhäällä olevaan versioon.

        Kiitos vastauksesta!


    • Juu ole hyvä!

      • vaari66v

        Niin, osaatko vapunen kertoa miten tuosta häiriköinnistä pääsis erilleen koska se edelleen häiritsee? Mulla on tuo punainen ilm, millä se tulee 20sek, että kerkiää vähä katsoa sitä että mikä varoitus on kyseessä.

        Kiitos etukäteen!


    • Mitä siinä ilmoituksessa siis tarkalleen lukee? Onko se edelleenkin tuo kokeiluversio homma?

      • vaari66v

        Noniin! Eli tarkalleen ottaen näin.

        avast! Tietoikkuna.
        Tuotteen avast! Internet Security tilaus on päättynyt. Tämän seurauksena ohjelmaan ei enää ole saatavissa päivityksiä.
        UUDISTTA NYT.




        Eli tuota kokeiluversiota ei mulla ole käytössä ollut, vaan tuon ilmaisversion häiriön aikana poistin sen ilmaisversion ja latasin uudestaan 8.0.1455 joka on rek.
        mutta kuten aikaisemmin kerroin saattaa olla että tumpeloin jotenkin tuon kokeiluversionkin kans.


    • Tuota ilmoitusta ei kyllä pitäisi tulla kun kerran olet jo sen rekiseröinyt. ( Suoraan Avastissa).

      • vaari66v

        Jäi kertomatta että tuon etuikkuna (koti) siellä ylhäällä on punaisella että "kokeilujaksoa ei ole otettu käyttöön OSTA NYT" Eli siinä on käynyt niin että olen tuon kokeilujakson sinne ladannut mutta en ole ottanut käyttöön.

        Ja nyt se avast pommittaa vaan että kyllä se vanha höperö sen vielä ostaa, mutta en osta.

        Itse olen ajatellut että ne aikansa pommittaa ja sitten uskoo ettei se sitä osta ja lopettaa sen, mutta kuitenkin yli 2 kuukautta tätä on jo kestänyt.


    • Eli oletko kokeillut poistaa koko Avastin koneelta ja asentanut sen jälkeen uusimman version siitä? Tämän jälkeen rekisteröit sen normaalisti.

      • vaari66v

        Kyllä, näin olen tehnyt poistin vanhan ccgleanerilla ja myös rekisterit, ja latasin tuon uudemman jonka rekisteröin.

        Mutta nyt vasta huomasin (olishan tuokin pitänyt huomata aikaisemmin) että tuossa ylläpitokohdassa tilaus on se kokeiluversio mitä ne tyrkyttää aktivoimaan , "kokeilujaksoa ei ole aktivoitu,, aktivoi kokeilujakso",

        ja sekin oli siinä että tuossa on"10pv jäljellä" eli tarkoittaa varmaankin että sen jälkeen siellä nostavat kädet pystöön ja uskovat ettei se sitä osta?

        Noh, antaahan tuon 10pv kulua vielä, josko sitten tuosta pääsen. KIITOS VAAN!


    • Juu kokeilujakso pitää aktivoida tai muuten ei saa sitä vuoden käyttöaikaa.

      Valitsit varmaan Avast free asennusvaiheessa Free version asennuksen? Se nimittäin tarjoaa myös kokeiluversiota maksullisesta Internet Security versiosta.

      • vaari66v

        Joo näin siinä kävi, poistin sitten tuonkin version kuten vihjasit, ja latasin uudestaan niin tuo häiriö poistui, tuokin olisi pitänyt vaan älytä tehdä aikaisemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe