Miten saa poltettua CD:lle Spotifyn playlistin?
Olisi kiva kuunnella omia listojaan vanhalla CD-soittimella mökillä.
Miten kopioida CD:lle
11
274
Vastaukset
- Ei oo vaikeeta!
Äänitä Windows ääninauhurilla CD: lle!
- Mamboa kaikkille
Tai C-kasetille...
- torsti.tuomainen
Jos tarkoitat pelkkiä kappaleita, niin audio-CD:n voi tehdä ihan tavallisella pollto-ohjelmalla, kuten esimerkiksi K3b
Helppoa sille kun osaa, mutta miten? Ei siinä ole mitään linkkiä siirrolle toiseen ohjelmaan eikä toisesta ohjelmasta Spotify-ohjelmaan - eli miten minä raahaan ne kipaleet poltto-ohjelmaan?
- Potti Faii
alik67 kirjoitti:
Helppoa sille kun osaa, mutta miten? Ei siinä ole mitään linkkiä siirrolle toiseen ohjelmaan eikä toisesta ohjelmasta Spotify-ohjelmaan - eli miten minä raahaan ne kipaleet poltto-ohjelmaan?
Eikö se mahdollisuus offline kuunetluun ole jopa kännykällä niin miksi ne cd levylle pitäisi saada edes, tosin maksaahan se spottifai.
Potti Faii kirjoitti:
Eikö se mahdollisuus offline kuunetluun ole jopa kännykällä niin miksi ne cd levylle pitäisi saada edes, tosin maksaahan se spottifai.
Autossa CD mukava käyttää ja mökillä saunakammarissa, ym.
- Kopioi ensin
Jos kuuntelet Spotifyn ilmaisversiota, niin kappaleet pitää kopsata ensin omalle koneelle esim. tällä http://en.kioskea.net/download/download-7667-dojotech-spotify-recorder ja sen jälkeen tehdä audio-cd.
Tuon ohjelman lataaminen koneelle ei jostain syystä onnistu, se vaan häviää jonnekkin. Olisiko koneeni sopimaton?
Kiitos kuitenkin neuvosta. Pitää jatkaa tutkimuksia.- Ei oo vaikeeta!
alik67 kirjoitti:
Tuon ohjelman lataaminen koneelle ei jostain syystä onnistu, se vaan häviää jonnekkin. Olisiko koneeni sopimaton?
Kiitos kuitenkin neuvosta. Pitää jatkaa tutkimuksia.Tuo on jonkun kolmannen tahon huuhaaversio Windows Ääninauhurista: siinä on eriväriset nappulat, jotka on siirretty toiseen kohtaan. Äänitä Windows Ääninauhurilla (recorder) spotify. Miksi asentaa huuhaanauhuria, joka todennäköisesti yrittää näyttää sinulle mainoksiakin, kun sinulla on jo tietokoneessasi paras mahdollinen, joka ei yritä mainostaakaan mitään, vaan keskittyy juuri siihen, mitä Ääninauhurin mainoksessa luvattiinkin eli äänittämiseen (recording)?
- alik67-jatkaa
Ei oo vaikeeta! kirjoitti:
Tuo on jonkun kolmannen tahon huuhaaversio Windows Ääninauhurista: siinä on eriväriset nappulat, jotka on siirretty toiseen kohtaan. Äänitä Windows Ääninauhurilla (recorder) spotify. Miksi asentaa huuhaanauhuria, joka todennäköisesti yrittää näyttää sinulle mainoksiakin, kun sinulla on jo tietokoneessasi paras mahdollinen, joka ei yritä mainostaakaan mitään, vaan keskittyy juuri siihen, mitä Ääninauhurin mainoksessa luvattiinkin eli äänittämiseen (recording)?
Ei minun koneella ole ääninauhuria ja netissä on vaikka mitä epäilyttävää (mainoksia ja PC-tohtoria ym.)
- Kopioi ensin
Ei oo vaikeeta! kirjoitti:
Tuo on jonkun kolmannen tahon huuhaaversio Windows Ääninauhurista: siinä on eriväriset nappulat, jotka on siirretty toiseen kohtaan. Äänitä Windows Ääninauhurilla (recorder) spotify. Miksi asentaa huuhaanauhuria, joka todennäköisesti yrittää näyttää sinulle mainoksiakin, kun sinulla on jo tietokoneessasi paras mahdollinen, joka ei yritä mainostaakaan mitään, vaan keskittyy juuri siihen, mitä Ääninauhurin mainoksessa luvattiinkin eli äänittämiseen (recording)?
Hyvin toimii, ilman mitään mainoksia ja muuta sontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 561061
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40783
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588