Miten kopioida CD:lle

Miten saa poltettua CD:lle Spotifyn playlistin?
Olisi kiva kuunnella omia listojaan vanhalla CD-soittimella mökillä.

11

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo vaikeeta!

      Äänitä Windows ääninauhurilla CD: lle!

      • Mamboa kaikkille

        Tai C-kasetille...


    • torsti.tuomainen

      Jos tarkoitat pelkkiä kappaleita, niin audio-CD:n voi tehdä ihan tavallisella pollto-ohjelmalla, kuten esimerkiksi K3b

      • Helppoa sille kun osaa, mutta miten? Ei siinä ole mitään linkkiä siirrolle toiseen ohjelmaan eikä toisesta ohjelmasta Spotify-ohjelmaan - eli miten minä raahaan ne kipaleet poltto-ohjelmaan?


      • Potti Faii
        alik67 kirjoitti:

        Helppoa sille kun osaa, mutta miten? Ei siinä ole mitään linkkiä siirrolle toiseen ohjelmaan eikä toisesta ohjelmasta Spotify-ohjelmaan - eli miten minä raahaan ne kipaleet poltto-ohjelmaan?

        Eikö se mahdollisuus offline kuunetluun ole jopa kännykällä niin miksi ne cd levylle pitäisi saada edes, tosin maksaahan se spottifai.


      • Potti Faii kirjoitti:

        Eikö se mahdollisuus offline kuunetluun ole jopa kännykällä niin miksi ne cd levylle pitäisi saada edes, tosin maksaahan se spottifai.

        Autossa CD mukava käyttää ja mökillä saunakammarissa, ym.


    • Kopioi ensin

      Jos kuuntelet Spotifyn ilmaisversiota, niin kappaleet pitää kopsata ensin omalle koneelle esim. tällä http://en.kioskea.net/download/download-7667-dojotech-spotify-recorder ja sen jälkeen tehdä audio-cd.

      • Tuon ohjelman lataaminen koneelle ei jostain syystä onnistu, se vaan häviää jonnekkin. Olisiko koneeni sopimaton?
        Kiitos kuitenkin neuvosta. Pitää jatkaa tutkimuksia.


      • Ei oo vaikeeta!
        alik67 kirjoitti:

        Tuon ohjelman lataaminen koneelle ei jostain syystä onnistu, se vaan häviää jonnekkin. Olisiko koneeni sopimaton?
        Kiitos kuitenkin neuvosta. Pitää jatkaa tutkimuksia.

        Tuo on jonkun kolmannen tahon huuhaaversio Windows Ääninauhurista: siinä on eriväriset nappulat, jotka on siirretty toiseen kohtaan. Äänitä Windows Ääninauhurilla (recorder) spotify. Miksi asentaa huuhaanauhuria, joka todennäköisesti yrittää näyttää sinulle mainoksiakin, kun sinulla on jo tietokoneessasi paras mahdollinen, joka ei yritä mainostaakaan mitään, vaan keskittyy juuri siihen, mitä Ääninauhurin mainoksessa luvattiinkin eli äänittämiseen (recording)?


      • alik67-jatkaa
        Ei oo vaikeeta! kirjoitti:

        Tuo on jonkun kolmannen tahon huuhaaversio Windows Ääninauhurista: siinä on eriväriset nappulat, jotka on siirretty toiseen kohtaan. Äänitä Windows Ääninauhurilla (recorder) spotify. Miksi asentaa huuhaanauhuria, joka todennäköisesti yrittää näyttää sinulle mainoksiakin, kun sinulla on jo tietokoneessasi paras mahdollinen, joka ei yritä mainostaakaan mitään, vaan keskittyy juuri siihen, mitä Ääninauhurin mainoksessa luvattiinkin eli äänittämiseen (recording)?

        Ei minun koneella ole ääninauhuria ja netissä on vaikka mitä epäilyttävää (mainoksia ja PC-tohtoria ym.)


      • Kopioi ensin
        Ei oo vaikeeta! kirjoitti:

        Tuo on jonkun kolmannen tahon huuhaaversio Windows Ääninauhurista: siinä on eriväriset nappulat, jotka on siirretty toiseen kohtaan. Äänitä Windows Ääninauhurilla (recorder) spotify. Miksi asentaa huuhaanauhuria, joka todennäköisesti yrittää näyttää sinulle mainoksiakin, kun sinulla on jo tietokoneessasi paras mahdollinen, joka ei yritä mainostaakaan mitään, vaan keskittyy juuri siihen, mitä Ääninauhurin mainoksessa luvattiinkin eli äänittämiseen (recording)?

        Hyvin toimii, ilman mitään mainoksia ja muuta sontaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe