Laihat tytöt?

Lohikäärme98:)

Olen siis 14-vuotias tyttö.Pituutta 165 cm ja paino...40kg.Painostani huomautellaan koko ajan.Kauhea esimerkki on se,kun peukaloni ja etusormeni koskettavat toisiaan ranteeni ympäri,kaikki on siinä aina vääntämässä,eli laihana voi elämä olla hyvinkin tuskaisaa.Minua on myös haukuttu:luuviulu,luuranko ovat pahimpia.Ja myös kommentit -Hyi kuinka laiha!Se sattuu.MUTTA!Erikoista tässä onkin se että syön kuin hevonen.Minulla on isoimmat annokset koulussa,juhlissa,missä vain.ja syön myös terveellisesti.Mikä mättää?Kaveritkin päivittelevät:-Kato ton lautasta,ei vittu!Miten säjaksat syödä noi??Bulimiaa ei mulla ole.

Onhan tässä hyvätkin puolet (onneksi):Mua on kehuttu kauniiksi,jopa malliksi vartaloni takia.Kaikki eivät hauku,sanovat lempeämmin että olen kevyt kuin höyhen,esimerkiksi.Näihin kuuluvat kaverit.Omistan naisellisia muotoja myös ja tulen hyvin toimeen poikien kanssa (jopa paremmin,kuin tyttöjen).Eli pojat:Tykkäättekö te laihoista tytöistä?

Ps:byrdyboiga oot hauska :D

54

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohikäärme98:)

Ja:Mikä on kun paino ei nouse syömisestäni huolimatta

• LifeSucks -.-

Sama.. Olen 150cm pitkä ja painan 35kg.. Muutama kaveri haukkuu anorektikoks vaikka syön ENEMMÄN kun ne! On mulla niitä kunnon kavereita jotka ymmärtää että en YHTÄÄN tykkää siitä että minua haukutaan painoni takia:// Ja he tietävät että syön PALJON ENEMMäN kun he. En tiedä mikä tässä mättää:// Oprttajakin on sanonu et mun pitäs syyö enemmän kun oon niin laiha! Se ei tiiä oikeesti miten paljon mä syön !! :// Pahinta on se kun ne muutamat kaverit haukkuu LAUDAKSI! Ja jos kaverit puhuu "vitsi mä oon lihava mun pitää laihuttaa!!" ni tulee aina sellanen olo että oisin PALJOn mieluummin joku niistä ja TYYTYVÄINEN, sillä ne on normaaleja.:/ Ylensä kaikki ottas vaan kehuna jos joku sanois laihaks, mä en..:/ En tiedä mikä mussa on..

• Ronskuli

Hei! Mun paras kaveri on samanpituinen kuin sä ja se painaa 36kg ja arvaa mitä? Se on ihan normaalia että painat ton verran, sillä paino tulee pituuden sekä oman ruumiin mallin mukaan :)

• mämmikoura

En pidä laihoista tytöistä. Ja syy miksi et liho on se, että kaikki ruoka menee pituus kasvuun. Ala käydä salilla tai liikkua kunnolla niin painosi nousee. Pelkällä syömisellä vaan paskot kaiken pois.

• lohiiiiis

kiitos vastauksestasi,mä liikun normaalisti,harrastan tanssia:zumbaa ja show tanssia,joskus harrastin balettiakin.Meinaisit siis lihasten....jotain.Jotain lihasmassalle,ei liikaa mitään :p (omistan näet jo sixbäkin) voi eii...ei sovi tytöl x)

• mämmikoura

Kyllä lihakset sopii tytöille ja ei niinkään ulkonäkö vaan se, että kun voitat jonkun pojan kädenväännössä tai oot kova kuntoisempi kun pojat niin se kyllä saat pojat ihan sekaisin. Alkaa huomiota tulla kyllä sitte. Onneksi en ole vielä kohdannut tyttöä jolla olisi parempi kunto kun minulla ;) T: Poika, jolla on hyvä kunto.

• Lohis,syöksee taas

Mämmikoura sait mut heti paremmalle tuulelle

• mämmikoura

Kiva kuulla, et sain jonku hyvälle tuulelle. Alat vaan kuntoilla ja aloita heikoimmista pojista ja löylytät niitä jossain urheilussa niin kyllä susta kiinnostutaan.

• Lohis:D

Tuli muute mieleen ai prkl,harrastan moottori urheilua :D ajan BMW:llä radalla,en missää kisois ja kohta otan mopon käyttöön,ja käyn viel kartinkii ajamas.Mut emmä sit tiiä,ei se himo urheiluu ole xD.Jos täysillä moto crossiaki vetää hiekka montuil niin kyllä hiki tulee :D

• mämmikoura

SIISTII! Moottoriurheilu on parasta liikunnan jälkeen! Itelläniki on moottorikelkka, kevari ja muuta! Täähän meni vallan mukavaks keskusteluks. Kyl jos ajaa moottorivehkeillä niin kyl sillon pojat on, että huh huh! :)

• dfghf97

Moi aloittaja! Mulla on aivan samanlainen tilanne paitsi että olen poika, 15v, ja painan vain 30 kiloa! :o Oikeesti! Ja vaikka söisin kuinka paljon, en liho tai kasva pituutta, olen 153 cm pitkä. :D Mua ei oikeestaan kaverit hauku, koska olen laiha JA lyhyt. Mutta isoveli huomauttelee koko ajan ja se on ärsyttävää! -.- Yritä jaksaa niitten kiusaajien kanssa, mäki yritän (siis muaki kiusataan koulussa välillä esim. nostellaan ja sillee mut se on onneks vähentyny). :)

• 15v poika

Pakko kyllä sanoa, että ei se laihuus ole pahasta kunhan ei ole alipainoinen tai mitään :). Ja jos olet vielä urheilullinen ja hyväkuntoinen niin nice. Vähän lisää lihastreeniä niin hyvä tulee ja niinkuin yksi jo mainitsi juuri jos voittaa pojan juuri tuollaisessa machoilussa esim. kädenvääntö niin huh huh.

ps. Tuo oli kyllä aika turha "peukaloni ja etusormeni koskettavat ranteen ympäri" nimittäin niin minullakin ja melkein kaikillakin tuo menee.

T:98 bodari poika 75kg

• kkkkko

Hah 15v. Ja bodari, jepjep.

:D:D:D

• MyLovesFictive

Todellakin tiedän tunteen! Olen itse asiassa ihan normaalipainoinen, mutta kauhea luuviulu. Luut törröttää, kuten usein itse sanonkin. Voin sanoa tyttöystäväni olevan ihanan pyöreä, mutta sanoo olevansa muka lihava ja ihailee luisevuuttani... Hyi hitto, ajattelen usein, laihuus on tuskaa. Etenkin kun luut painuu ja sattuu ihan kamalasti. Olen siis tyttö, ja luit kyllä oikein ylempää.

• 167cm

On ihan normaalia että sun peukalo ha etusormi koskettaa toisiaan ranteen ympäri:) mä painan saman verran ku sä mut vaan 167cm, enkä tunne itseeni mitenkään erityisen hoikaksi

• jtpk

Ootteko oikeesti noin laihoja? Voi hyvät immiset älkää tuhotko tulevaisuuttanne! Mä olin vähällä tehdä nii. Ihanne paino 165 cm pitkälle o 50-54 kg. Seki riippuu nii ruumirakenteesta ja jos on lihaksikas, nii painaa helposti melkei 60 kg. Sitäpaitsi tytöllä/naisella pitää olla tissejä ja persettä (:

• Lohiiis :)

Moi taas,ihanaa kuulla etten ole ainoa,ja tuon ranne jutun kans,mulla jää siihen viel tilaa...Ja yksi kun huomas tän niin show alko -.-.Ajattelinkin että se on normaalia,mutta kaikki vain päivittelevät että:-Mitä kettuu kattokaa ny kui ohkane ranne ja et katkeeko se?Olen huono selittämään xDMinuakin ollaan nostettu.Otettu syliin ja kanneltu,ei kiva jos yhtäkkiä joku tulee riuhtaisee.Kisassa,jossa pitää nostaa luokkalaiset aitauksen yli on kiva :D,olen siinä kaikista kevyin.Ja tosta haukkumisesta vielä:En oo ottanu sitä hirveesti itteeni,mutta kun...ei sitä unohda se vain kertyy sisälle.Ja nytten sitten riitti.En ole siis hirveen räjähdys herkkää tavaraa.Mutta kun on tarpeeksi sanottu tai tehty,suutun varmasti ja silloin raivoan.

Mämmikoura:nicee ;D

Kiva kun kommentoidaan ettei laihuus ole pahasta.Laihoista ihmisistä usein muuten luullaan että he ovat kylmiä,ja masentuneita :(Olen aivan päinvastainen.Nauran paljon,sitä ei kyllä ensi silmäykseltä huomaa,mutta kun tutustuu paremmin niin varmasti huomaa senkin.Olen kuulemma myös positiivinen,näin sanoi paras kaverini,joka on aina puolustamassa

• Lohikäärme :DD

Voi jeesus näiden mun tekstien kans xDSiis kun ajatellaan et kalpeet ihmiset on jotenki vetäytyneitä,ja silleen kun on tummemmat silmän aluset ja,mulla ainakin poskissa näkyy noi poskipäät ja sit solisluut...Niin tästä aatellaan,että laihat on semmosii kalmoja :P eikä taasen katsota sisintä.En yleistä,tämä vain on sitten ennakko luuloisille,anteeksi.

MyLovesFictive:Mullakin törröttää jotkut luut:solisluu,poskipäiden luut,leuka...polvet (mutta vain jos istun)vatsassa siinä rintojen alapuolella olevat luut näkyy jos selkäni on suora.Nämä luut näkyivät ennen,mutta ei siis enää:ne kaikista kauheimmat:selkäranka ja kylkiluut,ennen myös jos istuin jonkun sylissä,sain lähtö passit aika pian luisen perseen takia.onneksi näin ei ole enää,nyt nämä vain tuntuvat,ja hieman ehkä näkyvät...:(Ja kun olen kasvanut vuosien varrella otetaan minua syliinkin :)(eli siis koska perseeni ei ole enää luinen)Kovassa tuolissa oli inhotava istua,kun se tuntui luissa ja ytimissä.

• röllipoika_the_real

Vedä litra rypsärii suoraan pullosta joka päivä nii eiköhä ala pikkuhiljaa läskit kertyy sinne jos tänneki...

• Lohikäääme xD

Rypsiöljyä?xD Ei ei ei ei:DDDD

• Lune Noire

Hmm... Kummallista, minulla taas vaan painoo tulee lisää vaikka syön suht koht vähän... Se voi tosin johtua siitä että en mää jaksa tonne talvella mennä ulos kylmään liukkaaseen ja kevään tullessa viielään, liukkaaseen ja märkään mitää duunaa... Sulais noi lumet tuolta perkule.
      Itsellä ainakin on ihastus aika laiha... Mutta se hymy... Aina parantaa päivää jos näen hänen hymyilevän.
      Hän on kyllä ollu pikasin ihastuminen: näin kerran käytävällä ja ajattelin että en oo aiemmin nähnyt tuota enkeliä täällä... Harmittelin että en varmaan tule näkemään häntä kovin usein ku oli puol vuotta menny et näin ekan kerran D: Sitte ekalla tunnilla tämä tyttö esiteltiin luokalle. Se onni. Ja nyt on vuos menny enkä oo ees kunnol uskaltanu puhuu hänelle muuta ku muutaman kerra faces...
      Ku itelläki tota ylipainoo aika reippaasti ja hän tuntuu aika paljon välittävän noista asiosta. Ja varmaan saa paremmankin miehe/pojan ku minut.(jättää ainoostan ton miehen nii ruppee valituksia tulloo että ei me 15 olla viel mitää aikusia)
      Hänkiin muute harrastaa tanssia :D

• lifemocker

sä oot niin nuori vielä, mutta koita syödä tarpeeksi usein ja terveellisesti niin kyllä se paino sitten tasoittuu sun kasvaessa!

• Lohis lohis loohis

Kiitoksia vastauksista :)

Lune Noire:niinppäääh,lumet vois jo sulaa xDKukaan haluu mennä tonne kaatumaan

• mukko

Anoretktikko

• syöppö

mul on niiin sama! oon 155cm ja painan 35kg mut syön ku mikäki hevonen. kaveritki sins ihmettelee. mua ei kyl oo haukuttu mut kaikki kehuu ku oon niin hoikka. (:

• Lohikäärmeeh

syöppöjä molemmat,aivan samanlaisia :3Paitsi et mua haukutaan :(Rakastan hyvää ruokaa,pidän kokkaamisesta ym syömisestä :DIm eating machine xDMutten silti liho...Mysteeriä kerrakseen ;D

• Lohikäärmeehh

UUUUUUU ei kiitooos....Spooky...

• mukko

Anoretikko mee mäkkiin

• Lohis,ei niin ilone!

ööm...Mukko olet selkeesti trolli mut sanonpahan kuitenki: >:( Mahdatko edes tietää mikä on anoreksia???Se on psyykkinen syömis häiriö.Anorektikot kärsivät siitä kun he näkevät itsensä lihavina,vaikka todellisuudessa ovat kuoleman laihoja.He lisäävät liikuntaa ja vähentävät syömistä,jos tähän ei puututa anoreksia johtaa kuolemaan.Sairaudesta toipuminen vie kauan aikaa.Mulle on jauhettu tästä asiasta aivan tarpeeksi...!Mulle ruoka maistuu hyvin jos yhtään luit noita viestejä.Sitä paitsi hesburger on palon parempi!KIITOS

• mukko

Hese parempi :D? siel on kallistakin

• kalja on hyvää

kannattaa juoda kaljaa nii tullee kaljamaha

• Lohis :DDD

En juoppoo aatellu ittestäni kehitel,syöppöys riittää x)!

• LäskiLehmä.... :'(

No on se varmaa parempi olla vähä laiha. Ite oon 163cm ja 68kg sekä 15.v. Kaduil ihan vieraatki huutaa et läski lehmä....et mietis viel kerran kumpi on kamalampaa:'(

• itseäänvihaava.

Järkyttävää lukea näitä viestejä... Miten te pystytte olla noin laihoja? Mua hävettää ees näyttää itteni.. Mul on karseet läskit, vihaan omaa peilikuvaani ja suunnilleen itken ku katon peiliin.. Ja se vaa sen takia, että mä oon ehkä ihan normipainonen, MUTTA mulla on nii iso lantioluu, että kaikki läski mitä sen päällä on tekee siit sen muotosen et oisin oikeesti joku pallo tai jotain.. Oon yrittäny parhaani mukaan kuntoilla, mutta en vaa pysty esim lähtee viikossa useesti lenkille henk.koht syistä. Oon siis 167 ja painan 60kg.. Muuten oon tyytyväinen itteeni, mutta ku mä syön tosi usein ja tosi paljon :/ mä en vaa voi sille mitään.. Mulle tulee huono omatunto syömisestä :/

• mukko

aikas paha

• läpipasko

Suosittelen kaikkia alipainoisia menemään lääkäriin. Kyseessä saattaa olla ravinnon imeytymishäiriö kuten keliakia tai kilpirauhasen liikatoiminta. Itseltäni tutkitaan tuo keliakia kun painoni ei ole noussut neljään vuoteen. Pituutta 180 cm ja paino 53 kg. Ja oon 18-vuotias poika. Syön 6 kertaa päivässä ja viikonloppuisin roskaruokaa mutta eipä näy paino nousevan. En liiku myöskään juuri yhtään mutta mahani murisee koko ajan ja vatsa turpoaa helposti.

• perhonen00

mä oon 13v tyttö ja 156cm 47kg oon normaalipainonen ja syön ihan hyvin/tarpeeks. On mua hoikaks ja laihaks sanottu ku mul on littee maha ja kapee vyötärö. Jotku on kateellisiaki (ainaki ollu). Reidet ja perse on kyl oikei hyvät. Ainoo ongelma on se että mä oon melkein lauta :( muuten oon itteeni tyytyväinen (jos aknee ei lasketa) Alipaino ei oo hyväks mut ei lihavuuskaan.

• läpipasko

No nythän se selvis että oon viljoille yliherkkä. Kuukauden päästä ohutsuolen tähystys, missä selviää, onko mulla keliakia.

• habatar

ite oon 150/36 ja johtuu siitä koska mulla on habaa(;;

• Bimbox

Itse olen 168 cm ja 39 kg, olen anorektikko ja ollut osastohoidossa. Ei ole kivaa kun muut päättävät elämästäni. :(

• Sukkulamadot?

En osaa sanoa, mutta itselle tuli mieleen sukkulamadot, ne ovat pieniä valkoisia matoja, jotka aiheuttavat hirveätä tuhoa kehossa. Niitä on erilaisia, mutta kun mahalaukkuun päästyään, ne syövät ihmisen nielemää ruokaa, ja näin pystyy kasvamaan metrinkin pituseksi.

En sanonut, että sinulla olisi niitä, mutta tämä on tälläinen random arvaus :D

• Tykätään laihoista kunhan ei mikään luuranko :)

Mut oon 55% varma et oot trolli :D

• xghffvhxbgg

Ootko vitun tyhmä ku et tajuu et pitää syödä epäterveellisesti... Miks kaikki pitää kertoo teil tyhmil

• es kuoli saatana!!!

otin kerran suihin mun isältä!!!!!!!!! KUOLI SAATANA!!!!!!!!!!!

• Äiti+iskä

Geenit ... Niihin on kirjoitettu lihotko helposti vai sitten haastavammin. Iän myötä lihominen on helpompaa

• toinen laiheliini

Mulla ollu koko ikä sama ongelma mut nyt kun pituuskasvu on kokonaan loppunu niin painokin noussu. Voi johtuu myös jos on vilkas aineenvaihdunta:) et älä oo huolissas kyllä se siitä nousee kun vaan vanhemmaks kasvat.

• samatilanne

oon 155cm ja 35kg tyttö ja aika samanlaises tilantees mut pääsin ohi anoreksiasta ja nyt ois sit enää vaa syömishäiriö":))" ja te ketkä ette näytä ihan hiffaavan nii roskaruoka ei auta. itte sain painoo ku aloin kuntoilee päivittäin ja ruokavaliostakaan se ei johdu. mä oon sitä mieltä että poikien ei pitäis kattoo sitä painoa eikä niin paljoo ulkonäköä vaan sitä mitä oot sisältä (xD) ja millanen oot omana ittenäs.

• 0318

Arvasinkin aloittajan tekstistä että itsepetos on kyseessä. On fysikaalinen tosiasia että jos syö enemmän kuin kuluttaa, lihoaa. Ja kun tässäkin tapauksessa jätettiin kertomatta yhtälön toinen puoli (itsepetoksen nimissä) niin jazit ja zumbat aiheuttavat sen että paino ei nouse. Myös sillä on merkitystä kuinka usein syö. Yleensä itsepetokseen sortuvat nuoret mättävät lautasen täyteen silloin kun ihmisiä on katsomassa. Se täytetään vihanneksilla ja juureksilla joista ei juurikaan saa energiaa. Ja sitten sen varjolla paistatellaan kertoen että kyllä minä syön. Ja vain kerran päivässä.

Tämän itsepetoksen kalleimapana hintana on aivojen kehitys ja mahdolliset vasta myöhemmin ilmenevät mielenterveys ongelmat. Aivot kun ovat yli 90% puhdasta rasvaa. Jos aivojen rasvansaanti ehtyy tai pahimmassa tapauksessa aivojen rasvaa käytetään verenkierron ylläpitämiseen, ovat seuraukset tuhoisat.

Itse urheiluaikoinani söin noin 12 000 kaloria päivässä. Kuinka monta kaloria aloittaja syö päivässä? Kannattaa laskea. On kuitenkin hyvä muistaa että urheilun jälkeen alkaa normaali elämä. Syömistottumuksia pitää muuttaa niiden mukaan. Timo Jutila on parhaita suomalaisia esimerkkejä siitä miten käy jos treeni jää pois ja syöminen jää entiselleen. Painonnousu tapahtui parin vuoden sisällä.

Mutta alkuperäiseen kysymyksee... Laihat tytöt eivät mielestäni ole seksikkäitä. Sellaiset "bikini contest" vartaloiset ovat. Heissä on rasvaa mukavasti ja mukavissa paikoissa.

• hhhhhjj

Syy siihen ettet liho voi myös olla jokin sairaus, esim. keliakia. Voisit käydä verinkokeissa. Ja lähes kaikki saa sormet ranteen ympäri, ei tarvitse edes olla laiha :)

• sdfghnhgfd

Kiva lukea ihmisten kommentteja kun eivät tajua jutun olevan jo yli kolme vuotta vanha ja alottaja ei välttämättä edes käy täällä enää :)

• Fyysikkojäbä

Nyt tulee teille kaikille semmonen fysiikan laki eli energia ei kattoa eli jos syötte päivässä 10000 kj mikä on noi 2400 kcl teidän täytyy myös kuluttaa se tai muutoin se kerääntyy rasvaksi

• Anonyymi

Minä pidän laihoista tytöistä. Tänään oli yläkoulun paritanssit, ja poikana otin kiinni tanssiparistani, kun huomasin miten siro ja laiha hän on. Se oli ihana tunne.
      Eli pidän laihoista.

• Anonyymi

Tuntui kuin olisin saanut käteni hänen ympäri. Hänen on vähän minua lyhyempi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      19
      1037
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72