Olen aina ollut hyvin seksuaalisesti virittynyt ja painottunut ihminen, ja kokemukseni ja tuntemukseni ovat alkaneet mennä itsestään suuntaan, jossa seksi on pyhää, elintärkeää ja henkistä. Voin kokea tantratyyppistä seksiä läheisyyden kautta, vaikken harrasta fyysisesti seksiä juuri silloin. Se on kokonaisvaltaista ja upeaa.
Haluaisin valjastaa tämän energian. Nyt vain nautin ja ihmettelen. Miten te muut olette seksuaalienergiaanne käytännössä hyödyntäneet/ keränneet talteen? :)
Seksuaalimagiaa?
1
149
Vastaukset
- vam ram tam
Se kulkee koko ajan mukanani. Kohdistan parhaimmat palat itsestäni vain yhteen ihmiseen.. hän on haaveissa. Hän selvästi on "koukussani".
Sen voi jalostaa sisäiseksi energiaksi, saat kaiken onnistumaan, tai itsensä kehittämiseen sitä voi siirtää. Itse luen tässä "hurmiossa" vaikealukuisiakin tekstejä useita kirjoja päivässä, ymmärtäen kaiken.
Niin se tärkein: antaa rakkautta läheisille, lapsille, sukulaisille, ystäville... Ihmisläheisessä työssä siitä on suuri apu.
Tämä on lahja jonka saat, pidä sitä kuin kalleinta aarretta. Se on sinun. Kaikille löytyy oikea kanava....kuuntele itseäsi hiljaisuudessa. Kevättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881