HuumeXXXXXXja huostaanotto-XXXXXX lasten kotiolot huolestuttaa

omituinenperhe

kotiin ei saa mennä,sukulaisia ei kutsuta kylään.Mitä tässä voi tehdä.Vanhempi pojista 6v soittelee kännykästä koko ajan että on yksinäinen.Mitä vittua,kello on aamu kahdeksan ilta yhdeksän ja kännykkä soi.Missä vanhemmat ovat?Ihmetyttää kovasti kun pienemmän lapsen kummitäti on XXXXXX mutta selvästi hänkään ei tiedä mitä kahden alle kouluikäisen lapsen kotiin oikeasti kuuluu..huumeita huumeita vaan.Itse kaukaisena ihmisenä en ole saanut kutsua asuntoon ja alkaa nyt ihmetyttää kun tiedän että isompi lapsi soittelee toisille lapsille ja pyytää seuraa kun on yksinäinen.Pitäiskö tehdä ls-ilmoitus.Taustat tiedät,äiti on asunut koulukodissa ja isä poliisin vanha pikku konna.Asuvat Raisiossa.Äiti on syönyt mt-ongelmiin lääkkeitä ja käynyt juttelemassa toisessa kaupungissa vuoskaudet.Uhkailevat poliisia,ja muita viranomaisia.Heillä on sukulaisia sossussa.Tää on outo juttu.

4

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasi

      Tulee mieleen tää eerika vaan,että mitä hittoa kun isällä on huumetuomio,väkivaltatuomio ja poliisia ei pelätä jne.On kasvattanut huumeita kotona ym.,Oikea ongelmanuori ollut aikoinaan,nyt ikää 35v.Olen huolissani.En vaan haluaisi puuttua koko ongelmaan.Nyt vaan tämä lapsi oirehtii ja kieltää kertomasta toisille lapsille etä hän soittelee,pidetään salaisuutena lapsi kommentoi.En haluaisi pojalle ongelmia,jos isä vaikka lyö lasta tämän takia.Pelottaa pojan puolesta..Isä ei siis halua sukulaisia kotiinsa eikä lapsen äiti.Ovat sateenkaari porukka eli joku lesbo,homo ja bi-jengi joten sekin vielä kaupan päälle.Kaikki kärsineet ties mistä huume ja masennusongelmista ja juuri siksi heterona on vaikea ymmärtää heitä..mitä teen?

      • isoäiti helvetistä

        jatkoa isoäiti on suvun hullu mafianainen jonka kotona huumeet on kasvatettu.Hän uhkailee muita suvun jäseniä jos uskaltavat puuttua näiden poikien elämään yhtään.Aivan hullua.Naisella on itsellään kyseenalainen tausta on kasvanut itsekin lastenkodissa ja varsinainen hullu lesbosaarnaaja.Huumeet on kuulema ok juttu antaa poikien kokeilla jne.Maksaa pojan tän 35v sakot ym.maksut ja selittelee tekimisiä tuolla kylillä sitten.


    • äit-sy

      No en minäkään sinua kotiini haluaisi. Huh mitä juttuja.

    • uiytf

      Pajonpa tiedät heidän elämästä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe