Moikka kaikki! Toivottavasti tämä nyt tulee oikealle aihealueelle, mutta minulla on sellainen tilanne, että tuttvallani on Netikan internet yhteys, jonka mukana aikoinaan tuli jonkin moinen netikka.net-kotisivumahdollisuus. Tuttavani haluaisi muuttaa kyseisen sivustin .fi päätteelliseksi, joten minun kysymys on, että onko se edes mahdollista? Tiedän kyllä, että maksua vastaan voit ostaa mm. verkkokaupallesi fi-päätteen, mutta voiko näin toimia myös jonkin vastaavanlaisen kotisivun kanssa?
Kiitos kaikille vastauksista ja pidetään aihe asiallisena =)
fi-pääte
6
183
Vastaukset
- Uuno kysyy
Muuten hyvä, mutta perimmäinen ajatukseni oli se, että heillä on käytössä tuo kk maksuun sisältyvä kotisivupalvelu, johon he sen fi-päätteen haluaisvat. Tiedän, että kysymykseni on täyttä aloittelijan luokkaa, mutta enpä minä näistä asioista mitään ymmärräkään =)
- sdsgfd
Uuno kysyy kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta perimmäinen ajatukseni oli se, että heillä on käytössä tuo kk maksuun sisältyvä kotisivupalvelu, johon he sen fi-päätteen haluaisvat. Tiedän, että kysymykseni on täyttä aloittelijan luokkaa, mutta enpä minä näistä asioista mitään ymmärräkään =)
No tuollahan se onnistuu
"Anvian domain-palvelu sisältää verkkotunnuksesi ylläpidon nimipalvelimissa ja sen liittämisen haluamaasi kotisivuosoitteeseen sekä sähköpostiosoitteisiin. "
Voi siis ostaa vaikka pilipalipoo.fi osoitteen ja laittaa sen kotisivun löytymään sieltä. Kannttaa kertoa anvialle mitä haluaa niin kyllä ne sen järkkää - sdfsfdsfd
sdsgfd kirjoitti:
No tuollahan se onnistuu
"Anvian domain-palvelu sisältää verkkotunnuksesi ylläpidon nimipalvelimissa ja sen liittämisen haluamaasi kotisivuosoitteeseen sekä sähköpostiosoitteisiin. "
Voi siis ostaa vaikka pilipalipoo.fi osoitteen ja laittaa sen kotisivun löytymään sieltä. Kannttaa kertoa anvialle mitä haluaa niin kyllä ne sen järkkääJa anviaa ehdotin tässä tapauksessa vain sen takia kun se muukin palvelu on sieltä otettu (netikka)
- Uuno kysyy
sdfsfdsfd kirjoitti:
Ja anviaa ehdotin tässä tapauksessa vain sen takia kun se muukin palvelu on sieltä otettu (netikka)
Aa! Kiitos oikein paljon! Tulipas tässä nyt silmätön olo, pahoitteluni =)
- dfgdfg3
suosittelen ovh.com palveluita halvempaa ja domainin hankinta helppoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532464Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖312124Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt821723Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3071594Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle181476- 1421343
- 701157
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231028Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111013Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000