fi-pääte

Uuno kysyy

Moikka kaikki! Toivottavasti tämä nyt tulee oikealle aihealueelle, mutta minulla on sellainen tilanne, että tuttvallani on Netikan internet yhteys, jonka mukana aikoinaan tuli jonkin moinen netikka.net-kotisivumahdollisuus. Tuttavani haluaisi muuttaa kyseisen sivustin .fi päätteelliseksi, joten minun kysymys on, että onko se edes mahdollista? Tiedän kyllä, että maksua vastaan voit ostaa mm. verkkokaupallesi fi-päätteen, mutta voiko näin toimia myös jonkin vastaavanlaisen kotisivun kanssa?

Kiitos kaikille vastauksista ja pidetään aihe asiallisena =)

6

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Uuno kysyy

Muuten hyvä, mutta perimmäinen ajatukseni oli se, että heillä on käytössä tuo kk maksuun sisältyvä kotisivupalvelu, johon he sen fi-päätteen haluaisvat. Tiedän, että kysymykseni on täyttä aloittelijan luokkaa, mutta enpä minä näistä asioista mitään ymmärräkään =)

• sdsgfd
        Uuno kysyy kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta perimmäinen ajatukseni oli se, että heillä on käytössä tuo kk maksuun sisältyvä kotisivupalvelu, johon he sen fi-päätteen haluaisvat. Tiedän, että kysymykseni on täyttä aloittelijan luokkaa, mutta enpä minä näistä asioista mitään ymmärräkään =)

No tuollahan se onnistuu
        "Anvian domain-palvelu sisältää verkkotunnuksesi ylläpidon nimipalvelimissa ja sen liittämisen haluamaasi kotisivuosoitteeseen sekä sähköpostiosoitteisiin. "

Voi siis ostaa vaikka pilipalipoo.fi osoitteen ja laittaa sen kotisivun löytymään sieltä. Kannttaa kertoa anvialle mitä haluaa niin kyllä ne sen järkkää

• sdfsfdsfd
        sdsgfd kirjoitti:

No tuollahan se onnistuu
        "Anvian domain-palvelu sisältää verkkotunnuksesi ylläpidon nimipalvelimissa ja sen liittämisen haluamaasi kotisivuosoitteeseen sekä sähköpostiosoitteisiin. "

Voi siis ostaa vaikka pilipalipoo.fi osoitteen ja laittaa sen kotisivun löytymään sieltä. Kannttaa kertoa anvialle mitä haluaa niin kyllä ne sen järkkää

Ja anviaa ehdotin tässä tapauksessa vain sen takia kun se muukin palvelu on sieltä otettu (netikka)

• Uuno kysyy
        sdfsfdsfd kirjoitti:

Ja anviaa ehdotin tässä tapauksessa vain sen takia kun se muukin palvelu on sieltä otettu (netikka)

Aa! Kiitos oikein paljon! Tulipas tässä nyt silmätön olo, pahoitteluni =)

• dfgdfg3

suosittelen ovh.com palveluita halvempaa ja domainin hankinta helppoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2428
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2322
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      15
      1810
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1622
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1582
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe