Hei!
Onko kenelläkään tietoa mistä Helsingissä (tai vaikka tilaamalla netitse EUn sisällä) löytyisi palvelu josta saisi pimennysverhot omalla printillä?
Eli pimennysverho johon saisi oman valokuvan? Eirikuvalla oli mahdollisuus paneeliverhojen printtaukseen, mutta haen pimennysverhoja. Apua kaivataan!
Pimennysverhot omalla kuvalla?
8
1135
Vastaukset
- Hirveet verhot
No toivottavasti ei mistään jos se kuva näkyy myös ulkopuolelle? Ei sun naamaa kukaan ohikulkija halua kattoo!
- Ìßßßß
Harvinaisen itserakas tyyppi.
- Minun naama
haha! olettepa te daijuja! ei tainnu olla puhetta naamakuvasta verhossa? mutta mahtava ajatus!!! minä teetän sellaiset verhot heti!!
- Daijuako?
Pimennysverhot omalla kuvalla??? Oman valokuvan???
vai
Pimennysverhot itse ottamalla valokuvalla.
Puhetta en ole kuullut lainkaan... - järkytys
Ihmeporukkaatäälläkyllä
- Shokki ja takki
On ihme porukkaa joo. Jotkut kirjoittaa kaikki sanatkin yhteen pötköön.
- Anonyymi
Pimentävän rullakaihtimen ja myös verhon tekee www.utulakodit.fi puh 014 887766 Toimitukset koko suomeen.
- Anonyymi
Jos on tarpeeksi pimeä tyyppi niin omalla kuvalla oleva pimennysverho voi toimia hyvinkin. 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493999Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso143728Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai623016Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122992Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1462575- 602399
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282113"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1081508- 261369
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es651360