pari viimeistä Firefox päivitystä on tuottanut saman ongelman. Kaikista linkeistä ei aukea omaa välilehteä vaan ne pitää hiiren oikealla klikata aukeamaan välilehteen. Jotkin linkit sitten toimivat ihan normisti (harvemmat). Ennen kun klikkasi linkkiosoitetta, aukesi joko automaattisesti uusi välilehti tai ikkuna. Nyt ei aukea kumpikaan. Samalla epäonnistuneen klikkauksen vuoksi? Firefox jää aina taustalle päälle. Eli sen saa sammutettua vasta ctrl alt del TaskManagerista. Kun Firefox jää päälle, se estää uudelleen firefoxin avaamisen sekä esim CCleanerin käytön. Asetuksia on tullut selattua, mutta hiukset harmaantuu... Vinkkejä??!!
Välilehdet
4
139
Vastaukset
- niin no
ongelmaa olisi helpompi yrittää ratkaista, jos olisi tiedossa pari esimerkkiä millä sivustoilla tuollaista tapahtuu.
- notKekkonen
No esimerkiksi Veikkauksen sivuilla kun yrittää pelata nettiarpoja. Painaa siellä että pelaa, mutta mitään ei tapahdu. Arpaa pääsee pelaamaan vasta kun klikkaa oikealla hiirennapilla pelaa kohdasta ja avaa arvan uuteen välilehteen. Ennen riitti kun klikkasi normisti pelaa kohdasta,niin arpa aukesi muistaakseni uuteen ikkunaan automatik.
- notKekkonen
ja sama toimii tai siis ei toimi esim. Iltalehden sivuilla. Nyt koitin klikata tota linkkiä ton äreän kissan sivuille. Eipä lähtenyt toimimaan, kissan näki vasta kun toimi yllä kuvatulla tavalla.
Firefox > Asetukset > Välilehdet -kohdassa on aukeamiseen liittyvät valinnat.
Jos asetusten muuttaminen ei auta, voi kokeilla Firefoxin nollaamista.
http://support.mozilla.org/fi/kb/firefoxin-nollaaminen-korjaa-helposti-monet-ongelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082