Nii haluisin vaa kysyy teijjän mielipidettä että pitäisko tytöillä olla kesällä bikiinit vai uimapuku? Kumpi näyttää paremmalle?
Tytöt ja pojat mielipide
4
372
Vastaukset
- afeagaegae
Bikiniit
- dhaze
Ihan sama. Kumpi sopii tytön biitsiaktiviteetteihin ja mieltymyksiin paremmin. Pelkkään auringonpalvontaan tietenkin bikinit, kunnon uimiseen uimapuku. As simple as.
Ruumiinrakenteella ei ole muuta väliä, kunhan on sinut itsensä kanssa ja viihtyy. Ei mitään järkeä laittaa bikineitä jos kokee tarvetta peitellä reisiään/mahaansa/younameit! - lifemocker
riippuu minkä ikäinen olet....
- Anonyymi00006
Itse suosin mahdollisimman vähä kankaisia malleja. Stringi malliset parhaat mutta jos nuo kuulostaa liian rohkeille niin bikiini alaosat on hyviä myös pojille. Calvinklein tai Diesel löytyy hyvii ja mahtuu vehkeetkin hyvin. Koko kun on oikea ovat todella hyvät, tukevat pysyy varustus paikallaan ja todella kevyen tuntuset uidessa. Vahva suositus näillä itse menny jo muutaman vuoden ja poika siis oon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273435Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122569Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1152530Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072184Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146