Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Juniper -hotelli???

28.8 lähdössä

Voisitteko, Icmelerissa Hotelli Juniperissä käyneet kirjoittaa ko. hotellista.. Oliko mukava? Minkälainen aamiainen? Turvallisuus?

Kiitos!! ;)

5

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytti

      Muakin jännitti kun ei ollut edes kuvaa ko. hotellista netissä.hieno oli ja turvallinen ja kaikinpuolin ok. suihkut vähän huonot kun ei ollut suihkuletkua , eli piti asetella itsensä sen vesinoron alle.vettä tuli aina mutta kylmähköä. maksullinen ilmastointi oli erittäin tehokas. olin siellä 31.7 alk.
      aamiainen oli kauniilla ulkoterassilla seisova pöytä : kahvia , mehuja , makkaraa , tavall. juustoa ja fetaa , kurkkua , tomaattia , leipää j keit.kananmunia.
      hotellin hyvällä paikalla , keskustassa.paljon parempi kuin esim. tuncayt joista pitkä matka kuumassa ilmassa kävellä yhtään mihinkään.
      hyvää lomaa !

      • 28.8.lähdössä

        Kiitos vastauksesta!
        Helpottunut olo tuli heti... yritän kyllä kuvitella mitenkä suihkussa käynti onnistuu.. :D näyttää koomiselta.. ;)


      • wera

        hotelli sijaitsi aivan unelma paikalla..parvekkeilta näkyi pääkadulle mutta meteli ei silti ollut hirveä...rantaan oli sopiva matka ja aamiainenkin oli ok..ainot huonot puolet olivat ampiaiset...hotellin aamupala pöytä kuhisi ampiaisia..mutta jos ne eivät haittaa niin eipä juuri valittamista...olin myös 31.7 alk...muutamana aamuna oli maanjäristyksiä..isoin 5.1...kokemus sekin... hyvä paikka ja kannattaa maistaa meksikon kanaa...todella hyvää.. rentouttavaa lomaa!!


      • tytti ( E )
        wera kirjoitti:

        hotelli sijaitsi aivan unelma paikalla..parvekkeilta näkyi pääkadulle mutta meteli ei silti ollut hirveä...rantaan oli sopiva matka ja aamiainenkin oli ok..ainot huonot puolet olivat ampiaiset...hotellin aamupala pöytä kuhisi ampiaisia..mutta jos ne eivät haittaa niin eipä juuri valittamista...olin myös 31.7 alk...muutamana aamuna oli maanjäristyksiä..isoin 5.1...kokemus sekin... hyvä paikka ja kannattaa maistaa meksikon kanaa...todella hyvää.. rentouttavaa lomaa!!

        hei me tutustuttiinkin siellä ! olin tyttäreni kanssa , nyt tiedät varmaan kuka olen. jos haluat ni voidaan joskus meilailla jos vaihdettais osotteita ?

        hyvää syksyn alkua teidän perheelle !


      • wera
        tytti ( E ) kirjoitti:

        hei me tutustuttiinkin siellä ! olin tyttäreni kanssa , nyt tiedät varmaan kuka olen. jos haluat ni voidaan joskus meilailla jos vaihdettais osotteita ?

        hyvää syksyn alkua teidän perheelle !

        heippa!! muistan kyllä... mailaile [email protected]!!!!!!!!!

        samoin teidän perheelle..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe