Eminem fanit tänne! :)

Eminemfan99

Onko täällä yhtäkään Eminemin kuuntelioita? Eli jos et tiiä nii Eminem on ehkä maailman suosiyuin rap-artisti. Eli kerro ikäs ja sukupuoles ja paras biisi Eminemin kappaleist. Ite oon kohta 14 vuotias poika ja mun mielest paras biisi eminemilt on when im gone!

13

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slim shadyyyyy

Täällä oon! Tyttö, 15 vee, ollu fani jo pitkään... Muuten ei räppi/hiphoppi kiinnosta mutta eminemin biisit on vaan nii hyvii ja ihana tyyppi muutenki! Ei kyllä pysty valitteen parasta biisiä.... Stan, when im gone, like a toy soldiers, white trash party, shake that ass for me..... Kaikki on vaa hyvii, varsinki vanhemmat levyt!

• Rollface

Paras biisi stan.

• 2pacrestinpeace

joo oha se eminen iha semi mut ei mitää jakoo näille legendoille esim: 2pac, Notorius B.I.G, Eazy E... mut joo äminämi parhaat viisut on varmaa lose yourself, till i collapse, insane..... aijoo poika 15V

• Mathers<3

Tyttö 13v, fani ollu joku 1/2 vuotta.. Se vaa on niin paras

• llkk

Ite oon 13v tyttö. Fanitan Eminemii ihan täysillä :-D
      Parhaat biisut ois vaikka Emma, mockingbird, Stan, Like a toy soldier
      s ja the way I'm

• SomeBody-99

Kuuntelen Eminemiä aika usein, enkä osaa sanoa parasta biisiä. Oon 14v tyttö.

• mikösps

Jos ootte noi kiinnostuneita nii kattokkee "8 Mile" elokuva. Siin o se enimäni vai likä mie.. Ite en kjitenkkaa tykkää kyseisest artistist yhtää.
      ä

• kuunnelut6vuotiaasta
    • hhhhhhhh33

Eminem on aika nostalgista kuunneltavaa, olihan hän suosituimmillaan siinä 2000-2004

• Haapa

Parashan on: Eminem Cleaning out my closet, 3AM, When Im Gone

• Mies45v

Eminem on nero. Olen Osloon menossa. Kolahtaa vaikka olen jo pappa.

• cfgcfgh

en tiiä yhtään Enimenin kappaletta enkä levyn nimeä. En ees tiiä mikä on Eminemin oikea nimi. Sen vaan muistan että sillon klooritukka, tatskoo ja massakledjuja

• oon 11v poika en oo ollu kauvaa fani ja en kuuntele muita artisteja lempi laulut on sing for the moment ja stan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109