Eminem fanit tänne! :)

Eminemfan99

Onko täällä yhtäkään Eminemin kuuntelioita? Eli jos et tiiä nii Eminem on ehkä maailman suosiyuin rap-artisti. Eli kerro ikäs ja sukupuoles ja paras biisi Eminemin kappaleist. Ite oon kohta 14 vuotias poika ja mun mielest paras biisi eminemilt on when im gone!

12

480

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slim shadyyyyy

      Täällä oon! Tyttö, 15 vee, ollu fani jo pitkään... Muuten ei räppi/hiphoppi kiinnosta mutta eminemin biisit on vaan nii hyvii ja ihana tyyppi muutenki! Ei kyllä pysty valitteen parasta biisiä.... Stan, when im gone, like a toy soldiers, white trash party, shake that ass for me..... Kaikki on vaa hyvii, varsinki vanhemmat levyt!

      • Rollface

        Paras biisi stan.


    • 2pacrestinpeace

      joo oha se eminen iha semi mut ei mitää jakoo näille legendoille esim: 2pac, Notorius B.I.G, Eazy E... mut joo äminämi parhaat viisut on varmaa lose yourself, till i collapse, insane..... aijoo poika 15V

    • Mathers<3

      Tyttö 13v, fani ollu joku 1/2 vuotta.. Se vaa on niin paras

    • llkk

      Ite oon 13v tyttö. Fanitan Eminemii ihan täysillä :-D
      Parhaat biisut ois vaikka Emma, mockingbird, Stan, Like a toy soldier
      s ja the way I'm

      • SomeBody-99

        Kuuntelen Eminemiä aika usein, enkä osaa sanoa parasta biisiä. Oon 14v tyttö.


    • mikösps

      Jos ootte noi kiinnostuneita nii kattokkee "8 Mile" elokuva. Siin o se enimäni vai likä mie.. Ite en kjitenkkaa tykkää kyseisest artistist yhtää.
      ä

    • kuunnelut6vuotiaasta
    • hhhhhhhh33

      Eminem on aika nostalgista kuunneltavaa, olihan hän suosituimmillaan siinä 2000-2004

    • Haapa

      Parashan on: Eminem Cleaning out my closet, 3AM, When Im Gone

    • Mies45v

      Eminem on nero. Olen Osloon menossa. Kolahtaa vaikka olen jo pappa.

    • cfgcfgh

      en tiiä yhtään Enimenin kappaletta enkä levyn nimeä. En ees tiiä mikä on Eminemin oikea nimi. Sen vaan muistan että sillon klooritukka, tatskoo ja massakledjuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe