Peli ehdoituksia kaivattaisiin. Muutkin pelit kuin rata autoilu kelpaavat mainiosti. Ihan mikä tahansa peli jota on kliva pelata ratilla ja polkimilla. Logitech momo force feedback ratti käytössä.
Vastaukset 6
- Santuri8
F1 2012.
Tosi hyvä peli, auton todella tuntee kun ajaa ilman mitään apuja.
Nettipeli on aikamoista soheltamista randomejen kaa mutta ite ajan liigassa muutaman kaverin kaa mistä saa nautinollisen kilpailu fiiliksen.
Autojen väliset erotkin tuntuvat hyvin, Lotus handlaa eri tavalla kuin Ferrari jne.
Helppo oppia mutta vaikea olla paras. :D
Jos oot xboxil nii lisää mut Santuri8 jos kiinnostaa netissä kilpaileminen. - Katotaa
Ei oo Xboxii. Mä kokeilen tota pelii.
- näin
Jos haluat aitoa mallinnusta eli mahdollisen todenmukaisen ajosimulaattorin pleikalle niin Gran Turismo 5
- Sano vaan
No näin juuri, mutta en omista pleikkaria.. Joku hyvä peli vinkki olisi nyt paikallaan..
- Anonyymi
Fortsa horizon 4 on asiallinen jos haluaa hyvän kokemuksen viitoseen
- Anonyymi
Hyvä peli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921118Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää232859Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️75851- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien73695Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34612- 51565
- 41560
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535