jälkensä - oppilaat eivät tunne minkäänlaista kunnioitusta opettajia kohtaan enää.Opettajat eivät ilmeisesti enää saa rankaista häiriköivää oppilasta juuri mitenkään,tai sitten eivät uskalla koska pelkäävät että oppilas kantelee vanhemmilleen ja nämä nostavat asiasta hirveän haloon.
Ihmettelen niitä vanhempia jotka lähtevät syyttämään opettajaa,kun heidän lapsensa itse aiheuttaa häiriöitä.Lapselleenhan heidän pitäisi pitää tiukka puhuttelu,eikä haukkua opettajaa.
Ihan toista oli ennen,silloin opettajan sana oli laki ja opettaja otti myös välillä rivelistä kiinni ja laittoi ulos - jos ei muu auttanut.Ei siitä kukaan vanhemmilleen valittanut,ei olisi tullut mieleenkään.
Että huonoon suuntaan on Suomi tässäkin asiassa mennyt,mutta niinhän ne viisaat sanoo että länsimaat rappioituu - eikä sitä pystytä pysäyttämään.
Vapaa kasvatus on jättänyt tuhoisat
surkeaa on
2
134
Vastaukset
- Kokemusta on
Opettajasta se kiinni on. Jotkut ihmiset vain omaavat auktoriteetin.
- Suomi syöksykiertees
Nyt se opettaja on erotettu mikä poisti häiriköivän oppilaan ulos eli millään ei ole enää mitään väliä. Syntyköön mellakka tai vaikka täysi sota esim. ruokalaan, sitä ei saa mennä estämään millään lailla.
Onneksi en ole opettaja eikä ala kiinnosta yhtään, tämän päätöksen myötä entistäkin vähemmän. Tällaiseen rappiomaailmaan en aio jälkikasvuakaan tehdä kärsimään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298