esimerkiksi mikä uimahallissa ? mikä liikunta tunnilla ? mikä tytöissä teitä poikia kiihottaa milloinkin ?
Pojat, mikä kiihottaa tytöissä ?
37
5957
Vastaukset
- pillu ja tissit
siinähän ne tärkeimät
- IHVEE"2
Tyttöjen karvanen kyrpä!
- ghhgg
Kaikki
- laatuläppää
liikuntatunneilla kiihottaa tiukat jumppatrikoot,jumppatopit ja aerobic lenkkarit erityisesti!Uimahallissa tyylikkäät bikinit!Lenkillä juoksutrikoot, joissa peppu näyttää kiinteältä hienot lenkkarit ja nilkoissa säärystimet :)
- aghahaeharh
Perse varsinki jos on jotku tosi kireet housut niinku legginsit tai farkut sit tissi heru on jees jos on kivat tissit eikä oo läski sit kireet paidat mist näkyy vatsa kunnol varsinki jos on hyväs kunnos :) jotenka Hyväskunnos oleva vatsa, Tissit ja Perse ne kiihottaa, ja tietenki Pillu mut sitä nyt ei iha noin vaa heruteta paitsi jos on esim jotku legginsit ja sit siin kamelinvarvas nii se on kiihottavaa kateltavaa :)
- poju888
Mielenvikainen reisibailaus.
- p ervo
ripulipaskanen ja kuukautisverinen alapää on luonnonkaunis ja se tuoksu..mmmm
- EldestTroll
Kauniit sääret.
- That's Beautiful
Sopusuhtainen kroppa, et ei liian laiha, eikä läskikään, et kroppa on sinut itse sil tytöl :)
- EldestTroll
Sileät pohkeet on nannaa.
- pakaramies
Peppu. se on aina parasta ku pääsee vahingossa hipasemaan :)
Trikoot
Leggingsit
Tiukat farkut
stringit vilkkuu
Shortsit joista näkyy paljasta pakaraa - silmiin katson
uimahallissa katson ensin silmiin kasvoja hiuksia vartaloa kaikki tytöt ovat kauniita ja ihastuttavia olipa lihava tai laiha pusun antaisin
- lifemocker
hyvä kroppa
- awdawdawdawdwadwadw
Isot finnit perseessä ja syylät
- liikunta virkistää )
No ainaskin nää kiihottaa: lyhyet uimahousut jotka jättävät peppukaarta alaosasta hieman esille, märät hiukset, nöpöttävät nännit, kauniit kasvot, ihana hymy, tissien hytkyminen liikuntatunnilla, pimppivaon piirtyminen tiukkoihin housuihin (ks. kuva).
http://realwallst.com/wp-content/uploads/2010/11/camel_toe.jpg- tytsi15wee
Hyi vittu on kauheesti sheivattu pillukarvat! Ja meillä tyttöjä kiusataan jos niillä näkkyy cameltoe, sama ku pojalla näkys pallit/kyrpä housujen läpi!! XDD
- kiihottaa kun näkyy
tytsi15wee kirjoitti:
Hyi vittu on kauheesti sheivattu pillukarvat! Ja meillä tyttöjä kiusataan jos niillä näkkyy cameltoe, sama ku pojalla näkys pallit/kyrpä housujen läpi!! XDD
Kyllähän joillain pojilla näkyykin kyrvän muoto esim. sortseissa liikuntatunnilla ja ainakin mä oon nähny semmosia sortseja joissa mulkku pääsee heilumaan ihan vapaasti ja vallattomasti, voi sit sanoo Jonnelle terveiset tyyliin "hei sun heiluville" ;)
- tuukka8
Ihana camel toe. Todella kiihottava.
- bgfadf
Tissit,Perse,pillu,naama ja hyvä kroppa
- kiaak
käytös, hymy, meikit, hajuvesi, hiukset
- JEPJEPJOO292
Mopot
- eividdumage33
älykkyys ja luonne eiku oikeesti? tissit
- adûnaic
Olemus ja ääni. Oikeasti, jos tytöllä on seksikäs ääni niin meikä on kuin sulaa vahaa.
- Fetish Boy!
Kiihottaa eniten varpaat tytössä/naisessa. Varsinkin jos ne on semmoset hikiset ja likaiset sekä vaikka uimarannalla kesällä helle ilmalla se tyttö/nainen työntää varpaansa nenääni tai suuhuni,niin muna pamahtaa välittömästi kohti taivasta. Kyl tytöt varmaan aavistaa jos näkee mut kesäl rannal et oon jalka/varvas fettari:P.
- terska4
Varpaiden nuoleminen.
- m1rtsi
Perse, pillu ja tissit
Yhtykää- poika 11v
meikit, tissit, pillu, naama, hajut, perse. Miten vaikeet oikeest on kun yhteen tyttöö ihastuu ja menee ohi nousee ihan 5sekas ja se viel ettei kukaa näkis. Äkkii piiloo ett se rauhottus. Pojat kysymys? Kun ihastuu tyttöö tietää etteise tykkää sust ja et sil olis toine niin et miten sen ihastuksen pois??
- kiimanen poika 14v
no tytön kokonaisuus eli kroppa kasvojen kauneus ja pervo luonne ;)
- Bushmaister
Vittu ei ihme että on tyttöjä matalla omatunnolla ku ainoot asiat metkä meitä poikii näköjään kiihottaa on tiukka perse legginseis, tai tissit jotka on puoliksi ulkona liiveistä??
Oon 18w poika, on tyttöystävä ja hänessä eniten kiihottaa sen nätti hymy. Ja se tuoksuu ihanalta. ei siis haju vesi vaan vaikkka suihkun jälkeen. Pelkkä sen tuoksu toisessa huoneessa alkaa kiihottaa ja veri pakenee päästä.. :D
Oon vissiin jotenkin vammainen kun teinityttöjen mitätön herutus tai kamelinvarpaat ällöttää enemmänkin. Tai tajuton määrä meikkiä..? Naturelli on parempi, kuin kynällä piirretyt kulmakarvat. Jos ei kehtaa meikittä näyttäytyä niin pahasti on asiat.
Omalla tyttöystävällä ei ole mallin kasvoja, ei fitnestähden persettä eikä virolaisia silikoni tissejä. Siltikään en vaihtais mihinkään.
Kauneus on tietty katsojan silmissä mutta niille tytöille vinkiksi että ei sitä herrasmies poikaystävää saada esittelemällä tissejään kaikille tai kulkemalla ilman alushousuja vilautellen värkkiään kaikille. Sillä saa sen pojan joka höylää pari iltaa ja etsii uuden..
Mukavempi on ajatella että kun tyttöystäväni tissejä puristelee ja kattelee vain minä niin niissäkin hohto säilyy kun se että ne on kaikkien ihasteltavana.
Nii ja sitte ne jotka sai sen käsityksen että olen "tyytynyt" johonkin petolinnun perseen näköseen hirmuliskoon saa hyppää kaivoo.
Saatte toki arvostella mua mut saan silti enemmän pesäää ku ykskään teistä teini sonneista :D- oottäydellinen
OMHG HAVE MY BABYES!!!!
- 11+14
Suomi24:ssä on sittenkin fiksua porukkaa jäljellä. En olis osannu itse sanoa paremmin ;< arvostusta sulle Bushmaister! Oli niin hyvin sanottu toi, että kun puristelee tyttöystävän tissejä niin tietää, että vain minä saan nähdä ja puristaa niitä. Se tunne ;__;
- Tyttö16w
Mä arvostan tollasii tyyppei. Oikeesti. En itse tykkää herutella tissejä koska mulla on suht pienet...tai siis no joo. Pienet ne on. Enkä oo koskaan ollu tyytyväinen mun kehoon. Ainoa asia mihin olen tyytyväinen yleensä on mun peppu. enkä käytä meikkiä allergian vuoksi. Ja vituttaa ku kaikki muut tytöt on kauheita heruttajia, meikkipellejä....Ja ne sit mollaa niit jotka ei käytä meikkiä. Ja mul on älyttömän karvaiset kädet ainaki omasta mielestäni, ja häpeän niitä. Koska en uskalla sheivata sillä pelottaa et ne kasvaa tummina takas ja mun iho on niin kuiva et niiden karvojen lisäks mun iho lähtis vekee. Ja oon jo kauan ettiny poikaa/tyttöä (mä oon pan) joka vois rakastaa mua just sellasena ku oon. Kaikki aina sanoo mulle et oon nätti ilman meikkii ja sanoo et oon sopivan kokone. Mä oon yrittänyt laihduttaa itseäni...ja miettinyt itsemurhaakin välillä. Sillä ainoot jotka mua on "rakastaneet" on olleet jotku pedofiilit. Tai sit kuten mun entinen poikaystävä..sitä kiinnosti vaan mun vartalo ja seksi. Ja mulle tuli siit hirveet paineet...ja pelkään ihmisten lähestymistä. Varsinki mies puolisten. Niin huonoja kokemuksia. Et joo. Oon 16 v tyttö ja oli pakko kirjottaa tällanen jäätävä "novelli" koska tää asia on tärkeä ja rankka.
- lala-lalaa
Joskus kävelen kadulla ja etsin jokaisesta ohi kulkevasta naisesta pikkutytöstä mummoon jotain kaunista. Aina löytyy jotain kaunista (ehkä pois lukien burkhaan pukeutuneet joista ei näe mitään, ehkä juuri siksi etten voisi arvioida heitä).
Nätti hymy saa minutkin iloiseksi.
Mutta kysymyksen sananmuoto oli KIIHOTTAVA.
Nainen jonka muodot näkyvät ilman että näkee ihoa on seksyimmän näköinen. Siis kokouimapuku joka antaa tilaa mielikuvitukselle on sexyin. Toki voi aina ajatella että minkähänlainen pillu tolla on, jota ei tietysti koskaan näe. Voi ajatella miten kiinteät ton tissit on kiihottuneina jne.
Kiihottavuudessa tärkeintä on kai, mikä saa mielikuvituksen lentämään. Ei niinkään se mitä oikeesti näkyy. - Ravunsaksioireyhtymä
Tytöissä ei kiihota yhtään mikään. Helvetin pakkelinaamaiset vinkuvat pikku paskat, hyi helvetti! Naisissa puolestaan kiihottaa suurin piirtein kaikki.
- tissifani
vartalon muoto, mehukkaat tissit ja pillu kiihottaa itseäni tosi paljon.
- VELMIESJABRU
jalkaterät. Ne on naisilla suloiset. Kokoa 37 tai 38. Sitä isommat kiinnostaa ja kiikuttaa vielä enemmän...
- Anonyymi
Tiukat vatteet kiihottaa. Mukaan lukien uima-asut. Ja viel jos on isot tissit ja kiva peppu
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316