Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tykkääkö tytöt kilteistä pojista?

seksilläeiookiirettä69

Mitäs sanotte tytöt? Tykkäättekö kilteistä vai "gangstoisgta" vai onko ihan sama? Kerro myös ikäsi.
Ite oon 14 v poika, kiltti mut en mikää nörtti tms. Käyttäytyminen 9, ja mut tunnetaan ystävällisenä ja auttavaisena.
Kiltti=tyyppi, joka käyttäytyy hyvin, ei häiritse tunnilla eikä luvattomia poissaoloja, ei hauku, auttaa ainaki kaveria ja on ystävällinen. Ainaki sitä kiltti on mun mielestä. Ja ne välittää naisista oikeesti.

50

2465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • friendy boys are best

      Mun mielestä kiltit pojat on ihanimpii ja sellasta mä kaipaisin just nyt mun elämään.Oon tyttö ja 14v.
      Ootko 99 vai 98?

      • jaa

        jaa


    • mie tyttö vain:)

      Kyllä mie ainakin henk. koht. tykkäisin tuollaisesta kiltistä pojasta:)

    • teen spirit

      Kyllä tytöt tykkää hyvistä tyypeistä ja kunnon pojista, ei mistään kattoon räkijöistä...se on fakta. Sulla tulee olemaan tulevaisuudessa paljon enemmän vientiä, kun jollain ongelma tapauksilla. niiden "gangstojen" suosio on lyhyt aikasta, mutta hyvät tyypit vetoo naisia aina.

    • ..tyttö96..

      Musta tuntuu vähän väärältä jakaa pojat selkeesti kahtia gangstoihin ja kiltteihin, mut niin se vissiin vaan tuntuu menevän. Niitä ääripäitä on oikeesti aika harvassa, mut silti kaikista jätkistä on semihelppo sanoa kummalle puolelle ne kallistuu enemmän.
      Mutta jos nyt lähätään jaottelemaan niin kyllä tykkään enemmän ns. kilteistä pojista kun niistä gangstawannabetyypeistä.

      Ekakskin "kiltteys" kertoo siitä että kyseessä on fiksu ihminen, joka osaa ottaa muutkin huomioon ja yleensäkin käyttäytyä. Ja en tolla fiksuudella tarkota välttämättä akateemista menestystä vaan siis semmosta taitoa lukea muita ihmisiä ja kunnioittaa erilaisuutta ym. (silti kyllä kiltit pojat on yleensä ihan hyviä koulussa :D)

      Tokaks: nää fiksut osaa myös pukeutua paremmin. En oo ikinä ymmärtäny sitä "gangstojen" villitystä, että hupparin pitää olla 4 kokoa liian iso, ja farkkujen roikkua pe*seen alapuolella. Näyttää tyhmältä ja suoraan sanottuna lapselliselta. Mut nää onkin niitä ääripäätyyppejä.

      Ja vielä se, että kiltin määritelmään mä lukisin sen ettei polta. Tai juo (kovin usein ainakaan). Mikä on tärkeetä.

      • nafjk

        itse taas määrittelisin kiltin sillä että on mukava muille ihmisille :/ enkä niin että ei polttaisi tai joisi. itse poltan ja juon ja kaikkea mahdollista mutta yritän muista ajatella aina hyvää itse kun olen tällainen paska


      • JimCurry

        Vittu sä et oo gangsteria nähnykkään!


    • kokemusta on

      Jätkän pitää olla kiltti eikä yritä kuristaa tyttöi kuten yks kaverini(se on jätkä) yritti kuristaa mut

    • lifemocker

      parasta kun olet vain oma itsesi.

      jos joku ei tästä pidä niin F off! esittäminen ei ole kannattavaa!

      • Killti<>Gangsta

        Mielestäni kiltit pojat ovat ihanempia kuin "gangstat" :) Heidän kaltaisiaan pitäisi olla enemmän...


      • 14Vfiksupoika
        Killti<>Gangsta kirjoitti:

        Mielestäni kiltit pojat ovat ihanempia kuin "gangstat" :) Heidän kaltaisiaan pitäisi olla enemmän...

        Mä oon sellanen. ;D


    • Trolledserved

      Kiltti = irlantilainen miesten hame

      • Rollface

        Ai että ihan "peikotettu & tarjoiltu"?


      • paskajätkä10000
        Rollface kirjoitti:

        Ai että ihan "peikotettu & tarjoiltu"?

        Ai, että ihan "Rullanaama"?


      • zöp

        skotlantilainen*


      • roskapostiropotti
        paskajätkä10000 kirjoitti:

        Ai, että ihan "Rullanaama"?

        Vai että ihan 10000


      • Siihen_kuuluu_B

        Vai että ihan ropotti?


      • ydinripuli

        Vai että ihan B


      • Anonyymi

        Skotlantilainen**


      • Anonyymi

        Kysyinkö?


    • Kuukkityyppi

      Jos haluat semmoisen tytön, jota rakastaa ja halata niin ole asiallinen, auttavainen ja mukava. Jos haluat tytöksi jonkun pervon koulukousaajan niin ole itsekkin semmoinen. Jos haluat jonkun pikkulapsen joka ei tiedä mistään mitään niin ole pelle ja hypi ganganstailia (miten se nyt kirjoitettiin...).

      Itse olen kuukilla :)

    • carlottas

      Sellainenhan pojan kuuluukin ollla (: nuo ns. gangstat ovat lähinnä vähän kummallisia. Suloista tuollainen. Ihanaa, että oikeasti välitä naisesta.
      Eikä tuossa ihme "nörtteilyssä" ole myöskään MINUN mielestäni mitään pahaa. Ihminen voi olla mukava, vaikka pitää vaikkapa (stereotypia) silmälaseja, välittää koulusta tms. Ärsyttää se kun ihmiset sanovat aina täällä "etten ole kuitenkään mikään rillipää nörtti, kelpaanks?" Idioottimaista touhua tuo.

    • dontjudgeme

      Haluaisin sellasen pojan joka on kiltti ja ei oo mikään kovis vaan sellanen aito ja joka ois kohtelias ja hyväksyis mut sellasena kun oon, jonka kaa olis hyvä olla, joka olis turvallinen mutta osais silti välillä kiusoitellakki. Mutta tuskin tuun koskaan sellasta löytämään..

      • kilttipoika565

        Mä oon semmone
        Kik: owner.k


      • Kilttipoika99

        Minä oon ehkä semmonen, dontjudgeme. Vuosimallia 99.


    • SelkärankaFTW

      KIltit pojat uppoo aina, mutta liika on hyvä helvetti sentää liikaa.

      Itelläni oli ehkä kiltein ja mukavin poikaystävä ikinä vuos sitte. Ongelmana ilmeni että mä en osaa olla puoliskaan yhtä kiltti ja hellä takasin ja muutenkin kaipaan enemmän kilpailuhenkistä poikaystävää. Sellasta minkä kans voi pelata Grooveriderii ja sit ku se hävii nii haukkuu sen suolle. Ja sama toisinpäin. Ei todellakaa sitä että jos vähänki sanoo jotai pahasti nii toinen menee itkemään nurkkaan. Selkäranka on must.

      Taidan olla yksin tän mieltymyksen kanssa XD

      • poikajokuvaan

        Olen samaa mieltä :D mut kuhan et huuda sille sillee täysii et JUM*LAUTA SÄ OOT P*SKA! Ja vedät siihen jonku kyrtty ilmeen :D huumoria suhteisiin!
        T: 13v poiga


    • truezzzzzz

      Kiltit, mun ihastuksel on rillit ja mailman söpöin silti on!

    • wormzzzz

      Pieni vinkki: älkää pojat olko liian kilttejä. Eiköhän siihe tyttö kun tyttö kyllästy, jos toinen ei koskaan sano vastaan ja on aina niin ihana ja on aina samaa mieltä kaikesta. Oikeesti. Kiusotelkaa tyttöö välillä, uskaltakaa olla eri mieltä, kinastelkaa asioista.

    • 98376njo76o8j7bfg7

      Niinhän ne naiset aina sanoo, että joo tykkään kilteistä. Mutta jättävät kuitenkin kun ei ole "jännitystä". Tästä on ihan jopa tutkimustakin miksi naiset tykkäävät oikeasti enemmän niistä "pahoista". Pelkkää sanahelinää nämä "joo tykkään kilteistä" sanomiset, oikean tilanteen kyllä huomaa sitten irl.

    • ErNuGirl4ever

      Kunhan ei oo ylikiltti... Semmoset on oikeesti rasittavii! Kyl tytöt yleisesti tykkää kilteistä.

      Ja kyl mä tykkään enemmän näistä "pahiksista" mutta heihin en näitä perus jonneja lue!

      • Älä-jaksa

        Pahikset on perusjonneja


    • Haluisin sellasen...

      Must pojan pitää osata käyttäytyy tilanteen mukaan ja pukeutuukki kunnolla...
      Ei mitää puolesperseessä roikkuvia lösöfarkkuja ja yli isoi huppareita....
      Sellaset sopivat farkut jokka on vähän lösöt, mut pysyy kohalaan eik valu!! ja sit joku tyyliin avonainen paitapusero ja kiva t-paita ois nice! Eikä mitää ruipeloo... pitää sitä lihasmassaa vähä olla...

      Luonteest vielä, se ois sellane kiltti ja ymmärtävä, mut sais välilä oikee suuttuukki sille :P

    • l<3u

      kumpaakin
      olen tyttö n . 14 .v

    • tyttö15vee

      oii oot ihana

    • uujeah3

      kaikki tytöt tykkää pahoist pojist, jotka on kilttei vaa heil :)

      tyttö 15 v.

    • anitavodkaaaa

      i like gangsterS!!!!!!!!!!!!

    • Nii´i

      Aitous on vaan tärkeintä. Silloin kyllä varmasti aina jollekulle jossain vaiheessa menee. ;)
      Itse tykkään sellasista suhtkoht kilteistä tyypeistä kans. Mut luonnostaan! Ei sellanen pilvihemmo joka vaan esittää.
      Kunnon suhde on aina kunnon suhde, ja sitä ei tule ilman oikeaa välittämistä kummaltakin osapuolelta.

      T: 13v. kangasalalainen

      • KSLDPFPEKWYE

        HEVARI!


    • mun mielipide

      mä ite tykkään molemmista... gangstat on must ihanii ku ne on nii pahksii must se on söpöö ja mä tykkään siit et hupparit on liian isoi mut en kauheest välikä siit et housut on siel niloissa.. onhan se kiva nähä/tietää poikien kalsari muotiaXDDD mut kiltit on ehk kuiteskii ihanempii, ku niittenkaa suhteet kestää ja ne pitää ajoista kiinni ja ei petä sekä niillä on tunteet... toisinku niil monstereil angsti teineillä eli gangstereilla! XDD

    • tyttö#99

      oon kans 14 , mut ei mitää luokan kiltein jätkä mut ei kuiteskaa mikää kauhee gangstajätkäkään. munmielipide

    • shutup1

      Olen 16w. Mutta niin tosiaan pidän itse kiltemmistä pojista. :) Ne gangstat etoo mua:D tai mua ärsytää niin suunnatomasti miten jotkut kertoo kaikille suhteen kaikki asiat jopa ne "yksityisimmät", sillon mulla tulee ainakin sellanen olo etten merkitse ihmiselle mitään muuta, kun pelkkää petikaveria...

    • KovisPoikienRakas

      Mä tykkään vähän kaksmielisistä kovispojista (;

    • Viljzzu

      Juu kyllä mä ainakin ihastun kiltteihin ja aika rauhallisiin poikiin. Yleensä sellaisiin muusikkopoikiin :) Itse olen 14 v ja kasilla. Kattoonräkijät ei kiinnosta tosiaankaan. Ja aito pitää olla :)

    • dasdasd

      Ole kiltti mutta älä hitossa ole tylsä!

    • ihan sama, kunhan saa seksii

    • Tuntematon-

      En oo mitenkään kiinnostunut mut ite tykkään kilteistä pojista. Joskus vähä jotain pahaa... yritän sanoo et sopivan kiltti. Liian tiukkis menee vähä ärsyttäväksi.

    • Sanskub

      Itse pidän kilteistä pojista.. Luonnetta saa olla, mutta ei sellanen riitoihinhakeutuja.. Kiva poika joka välittää, ja haluaa myös olla tytön kanssa.. Kivan toimelias, ja rehellinen..

    • awwee

      Nykyään ite tykkään myös niistä kilteistä pojista 8) just tapasin erään jonka kaltasia sais olla enemmän.

    • Anonyymi

      KILTIT POJAT PISTE.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe