Minulla on lämmin, kuiva ja hyvä autotalli Herttoniemessä ja ajattelin tarjota muutamalle moottoripyörälle tai vastaavalle talvisäilytyspaikan.
Löytyyko kiinnostusta ja mitä voi ajatella vuokraksi/kausi (= 1.9.2004-1.5.2005?
Vastaa sähköpostilla.
Talvisäilytys
3
1450
Vastaukset
- Obt
Tallissa yhtään huoltaa / väsätä pyörää? Sähkopostiosoitteesi?
- BikeMan
Moi,tarvisin kahdelle pyörälle Talvipaikan..
mitäs oot ajatellut pyytää?
Tomppa- Talvisäilytys
Talli on "vanhassa" Herttoniemessä, kerrostalossa. Tarkkaa osoitetta en ilmoita muille kuin niille, jotka mahdollisesti vuokraavat paikan itselleen, tämä turvallisuussyistä, en halua mahdollisia murtoja. Minua on varoitettu siitä. En tiedä miten suuri se vaara nyt oikeastaan on, mutta olemalla varovainen kukaan ei kuitenkaan menetä mitään.
Minulla on itselläni skootteri ja vähän venetarvikkeita siellä mutta sinne mahtuu varmasti ainakin 5 pyörää. Talli on kunnostettu ja on lämmin kovillakin pakkasilla.
Pyöriä ei voi "roplata" siellä, avaan oven kun pyörä tuodaan ja uudelleen kun se haetaan keväällä. Se on turvallisinta, siellähän olisi useamman omistajan pyörät. Näin ei ole ura-avaimia maailmalla. Tarkoitus on vuokrata paikkoja sieltä tulevaisuudessakin.
Vuokrasopimus on kirjallinen ja pyörä on vuokran vakuutena ellei maksa koko vuokraa etukäteen.
Minä olen itse 50v mies, hyvässä asemassa ja aivan varmasti luotettava. Pyörää saa tulla "tervehtimään" sopimuksen mukaan talven aikana kunhan se ei ole "joka viikko".
En vuokraa paikkoja sen takia, että olisi taloudellisesti pakko vaan sen takia, että talli on käytännössä tyhjä ja tiedän, että on pyöränomistajia, jotka tarvitsevat asiallisen tilan kallista pyörää varten. Yhteispelillä kaikki hyötyvät.
Minulle on kerrottu, että vuokra lämpimästä ja turvallisesta paikasta on noin 20 €/kk, ja kun lasken 1.9.04-1.5.05 = 8 kuukautta, niin vuokra on noin 150 €/kausi. Jos joku haluaa pitää pyöränsä kauemmin, vaikkapa koko vuoden, niin vuokra on kuukautta kohden sama. Kesällä tallissa on ainoastaan venetrailerini, mutta se on sen muotoinen, että kyllä sinne pyöriä mahtuu.
Nämä tiedot sisältävät varmasti vastaukset useimpiin kysymyksiin joita olen saanut.
Yhteystieto: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964