OLEN KRIISISSÄ!

NAINEN, 19-VUOTTA

Terve! Olen joutunut todella pahaan taloudelliseen kriisiin, ja tarvitsisin nyt todella kipeästi apua jostakin, jotenkin! Onko täällä ketään, joka voisi auttaa jollain tapaa?!
Tarjotkaa erilaisia työvaihtoehtoja, harkitsen jokaista tosissani, sillä nyt on todella talouskriisi käynnissä!!
Kiitos ja hyvää yötä kaikille teille, meni vähän myöhäiseen laittaa työnhakuilmoitus! :-))

19

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteystiedot jäi!
    • herrasmies5
    • Huvitutti49

Siis Sugar Daddy olisi neitsykäisellä hakusessa... Amexiaan anteliaasti höyläävää herrasmiestä (;

• No hohhoh...

Kuin nyt sitten niin huvituttikaan. Mistä tiedät aloittajan olevan neitsyt? Ja mitä väliä sillä edes on, yhtään minkään suhteen? Vaikka ei olisikaan.
        Elämme 2013-vuoden loppupuolta, naisten/tyttöjen arvo ei enää ole millään tavalla neitsyydestä kiinni.

• herrasmies5
      • henr4

täällä olisi sugar DADDY VAPAANA AUTTAMAAN TALOUDELLISESTI SINUA NAINEN. JÄTÄ YHT TIETOSI .

• qweropqpq.cvz.xc

Minulla olisi hommia. Laita mailia. mailto:[email protected]

• BigBen77

tyto sina koyha mina rikas mina halua dipata minu muna siinu ana puhelinumero white slut!

• jos kielitaito riittää edes ruotsiksi kannattaa harkita norjaan töihin menoa palkan ja kokemuksen vuoksi, samalla saat hyvää näyttöä ansioluetteloon.
      ruotsissa on kova pula sairaanhoitajista ja tälläisiin "äldreboende"-kohteisiin pääsee ainakin yövuoroon monet opiskelijat, lisäksi suomesta käsin kannattaa tehdä hakemuksia ja mennä paikan päälle tapaamaan esimies- oikeastaan tuo jälkimäinen on tunnetusti hyvä keino saada töitä sillä esimies voi nähdä sinut kasvokkain.

• edes se tärkein

Kannattaisiko tällä alueella ilmoittaa ensin paikkakunta jossa toimit? Tuskin joku tarjoaa rahakkaita keikkoja jostain Utsjoki--Kevo linjalta.

• yksinäinen mies.

800 euroa yks yö minun kanssa?

• terveisin Pauli

joo
        Pistä raha tillleni niin teen sinulle ikimuistoisen yön

• etatyotyyppi

Osaatko englantia? Kannattaa katsastaa Etätyöblogistani työmahdollisuuden ainakin tulevaisuuden varalta. Esimerkiksi Freelancerissa etsitään jatkuvasti rohkeita naisia, joilta löytyy edes hieman kielitaitoa: http://etatyoblogi.blogspot.fi/

• lesbo ootko
    • rrttyuy

ilovemysteryshopping.com

• Saaremaa?

Tässä olisi työpaikkoja Saaremaalta: http://www.soov.ee/saaremaa?q=&cg=9020&w=1&ca=12&l=0&md=th

Se on erittäin rauhallinen ja turvallinen saari. Siellä on upeat uimarannat, upeammat kuin Espanjassa. Lisäksi on lämpöäkin enemmän kuin Suomessa ja asuntoja löytyy todella halvalla jopa alle 10.000 tai alle 20.000 ja nekin ovat huippukunnossa.

Katso myös: www.saaremaa.ee (siellä on myös siitä saaresta suomenkieliset sivut) tai www. saartehaal.ee

• BabeZenia

Nuori naisen alku etsii oikeasti SugarDaddyä. Olen tumma ja tulinen, kokeilunhaluinen. [email protected]

• artsa

Hei!

Ota pian yhteyttä, mulla olis sulla hyvä työtarjous! ;) Laittele postii, niin kerron lisää..

[email protected]

• marketta2

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe