Onkos tästä Fujitsu Siemensin Scaleo Pi:stä kellään kokemusta? Siinä siis otsikon prosessori, mutta koska en koneista kauheasti tajua niin mustin ollessa 256Mt ja kiintolevy 40Gb voiko koneella katsella sujuvasti DVD elokuvia? Koneessa on DVD RW R/-R-RW - DUAL.
Ainakin minusta tuntuu, että nopetta ja muistia olisi liian vähän, mutta koska en ole ekspertti niin kysynpä teidän mielipidettä=)
Intel Celeron D330-61
5
398
Vastaukset
- fujitsu
kyllä pitäs pyörittää, jos vaan näytön-ohjaimessa riittää puhtia...
eli sais olla ainaki 32mt näytön-ohjain...- I KNOW
Jopas jotakin, Fujitsun gurut ei pal aattele.
256Mt ei riitä, 32Mt näyttis ei riitä, Prosessori n. 1,5Gt vähintään..Radeon 9600PRO vähintään 128Mt,512Mt 333Mhz muistia vähintään jos haluat katsella muutakin kuin DIAKUVIA!
Understood?
Tää on tosi. - fujitsu
I KNOW kirjoitti:
Jopas jotakin, Fujitsun gurut ei pal aattele.
256Mt ei riitä, 32Mt näyttis ei riitä, Prosessori n. 1,5Gt vähintään..Radeon 9600PRO vähintään 128Mt,512Mt 333Mhz muistia vähintään jos haluat katsella muutakin kuin DIAKUVIA!
Understood?
Tää on tosi.kyllä mulla ainaki hyvin pyöri dvd vanhalla koneella...
p3 500MhZ
256mt
geforce2 32mt näyttis... - i KNOW
fujitsu kirjoitti:
kyllä mulla ainaki hyvin pyöri dvd vanhalla koneella...
p3 500MhZ
256mt
geforce2 32mt näyttis...kyllähän ne pyörii,aina.
Toinen seikka onkin se että saako kuvasta jotain tolkkua.. fujitsu kirjoitti:
kyllä mulla ainaki hyvin pyöri dvd vanhalla koneella...
p3 500MhZ
256mt
geforce2 32mt näyttis...Minulla on Scaleo Li tietokone, joka on muuten sama, paitsi ei oo polttavaa dvd asemaa. olen hommannu yhen 256 muistin lisää, eli nyt on 512.
siinä on sama integroitu näyttis (64mb), ja ihan moitteeta pyörii dvd elokuvat. (vielä sillä sinun 256mb muistillakin pyörii. (helposti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758