Totta olen kiinostunut magiasta loitsusta ja tajasta, tai okestaan se on todela kiinostavaa ja halusin opia sitä mutta miten mistä aloitaa mitä tehdä jos ei oikestaan ole paljoa fantasia tarinoita enempää perehtynyt niin miten perehdytään..........miten sen voisi opia?
mistä aloitaa
5
174
Vastaukset
- Mollllkki
Alota vaikka siitä että opettelet kirjoittamaan selvää suomea.
- Joo ei sen kummempaa
"Alota"
Miten nämä pilkunviilaajat aina onnistuvatkin...
- merkki kädessä
kun tunnet kutsun...aloita sitten. Se kutsu tulee vain harvoille ja valituille. Se kutsu on yleensä räjähdysmäinen. Suvussani on mystikoita ollut, tiedän sen. He ovat esiintyneet minulle monesti, kuolleita ova. Minussa on tämä sama. Aluksi tämä havainto oli pelottavaa, hyvinkin pelottavaa...mutta nyt odotan jo "henkiä". Maallikko ymmärtänee viisastua sisältä käsin ja ehkä kolmannen silmän aktivoinnilla voi aloittaa.
- Varjokukka1235
Molllkki aanteeksi jos kirjoitukseni on epäselvää , mutta minulla on todetu lukuhäiri joka vaikutaa kirjoitamiseen anteeksi siis jos teksti on epäselvää
- Määäääääääääääääääää
Mä olen vasta 11v tyttö mutta mä en oo voinu viimesen kolmen vuoden aikana ajatellu muuta kuin magiaa ja tälläistä osaan jo vähän hallita tuulta minkälainen se kutsu sitten olisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1441738Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3181413Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391048
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945- 11945
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898