Totta olen kiinostunut magiasta loitsusta ja tajasta, tai okestaan se on todela kiinostavaa ja halusin opia sitä mutta miten mistä aloitaa mitä tehdä jos ei oikestaan ole paljoa fantasia tarinoita enempää perehtynyt niin miten perehdytään..........miten sen voisi opia?
mistä aloitaa
5
135
Vastaukset
- Mollllkki
Alota vaikka siitä että opettelet kirjoittamaan selvää suomea.
- Joo ei sen kummempaa
"Alota"
Miten nämä pilkunviilaajat aina onnistuvatkin...
- merkki kädessä
kun tunnet kutsun...aloita sitten. Se kutsu tulee vain harvoille ja valituille. Se kutsu on yleensä räjähdysmäinen. Suvussani on mystikoita ollut, tiedän sen. He ovat esiintyneet minulle monesti, kuolleita ova. Minussa on tämä sama. Aluksi tämä havainto oli pelottavaa, hyvinkin pelottavaa...mutta nyt odotan jo "henkiä". Maallikko ymmärtänee viisastua sisältä käsin ja ehkä kolmannen silmän aktivoinnilla voi aloittaa.
- Varjokukka1235
Molllkki aanteeksi jos kirjoitukseni on epäselvää , mutta minulla on todetu lukuhäiri joka vaikutaa kirjoitamiseen anteeksi siis jos teksti on epäselvää
- Määäääääääääääääääää
Mä olen vasta 11v tyttö mutta mä en oo voinu viimesen kolmen vuoden aikana ajatellu muuta kuin magiaa ja tälläistä osaan jo vähän hallita tuulta minkälainen se kutsu sitten olisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163421
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202216En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321915- 181871
- 821818
- 261582
- 291440
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361397Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324