Löyty tälläne lyhyt pokkari, erään suomalaisen bändin nettisivuilta. Kirjailija on bändin laulaja. Joskus tuli tuota heresian musiikkia kuunneltua niin tilasin ja lukasin ja kyllä se aika pimeetä tekstiä oli täynnä, niinkuin laulujen sanatkin bändillä. Kuolemanjälkeisestä elämästä kertoo ja juoni oli kyllä mukaansatempaava, mutta en ihan täysin ymmärtänyt sisällön pointtia... pitänee lukaista uudelleen jos vaikka avautuisi vähän enemmi. Kirjanen sisältää fantasiaa ja skifiä ja kaikki on aika kauheita tarinoita, itse pidin eniten tuosta fantasiatarinasta. Juonikiekurat on niin överiksi vedetyt, että kirjan lyhyys on kyllä vain plussaa, ei etteikö sitä enempää olisi jaksanut lukea, mutta pidempänä olisi varmaan ollut mahoton yhdistää eri ulottuvuuksissa tapahtuvia juonia toisiinsa. Kyllä tuo pisti kuumottamaan kumminkin eli 9pistettä ja papukaijalogo ja suosittelen kyllä kaikille kauhukirjojen ystäville! www.heresiaband.com sivulta tuon ainakin sai mutta nähtävästi on myös ihan kirjakaupoissa ja paljon halvemmalla X(
Timo Sarvilahti- Samsara
Sini915
1
343
Vastaukset
- Rosgirl
Lukastu kyseinen kirja ja tykkäsin, tarpeeksi kauhua minun makuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027