K-Supermarket Forssa

Jotain rajaa!

Ei kyllä ole persaukisten paikka, kun kauhistuttavat hinnat ovat pelkästään ihan normaalipalkkaiselle. Säälitti ne kaiketi taajama-alueella asuvat eläkeläiset, jotka lastasivat ostoskoriinsa täysin ylihinnoiteltua ruokaa.

Kävin muuten kolmatta kertaa hakemassa sieltä mainostettua tarjoustuotetta, joka oli jälleen kerran "loppunut". Joo-o. Onkohan näitä tarjoustuotteita varattu 3 per viikko?

87

3882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti-punikki

      no on se silti halvempaa mitä entisessä punikki-marketissa oli!

    • Katteet kohdillee

      Tottakai hinnat kalliita, kun asiakkaina tuollaisia tarjousten perässä juoksijoita kuin sinä. Halutaan luomua, halutaan lähiruokaa, halutaan sitä ja tätä, ja kun hintalapun lättää tuotteeseen, vingutaan että maksaa. Tottakai, kotimainen laatutuote maksaa! Mut hei, alapa kauppiaaksi, helppo tie rikkauksiin.

      • 8+9

        Tässä kukaan mistään luomusta puhu. Halvinkin ruoka on moninverroin kalliimpaa kuin esimerkiksi Prismassa tai Euromarketissa. Onneksi voi valita, missä asioi.


    • jooh2

      euromarket oli parempi

      • oli sopiva kauppa

        euromarketissa oli myös vaatteita,autotarvikkeita,urheilukamaa mikä oli hyvä jutska.
        harmi kun lähti.


      • Anonyymi

        Euromarket takaisin!
        Se oli monipuolinen kauppa ja asiakkaita riitti varmasti.
        Miksi se yleensä lakkautettiin?!
        Ihmettelen vaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euromarket takaisin!
        Se oli monipuolinen kauppa ja asiakkaita riitti varmasti.
        Miksi se yleensä lakkautettiin?!
        Ihmettelen vaan???

        Eka oli vielä parempi ja Tammi erinomainen. Nyt Prisma on syönyt kunnon kaupat, se on sisältä kovasti epäsiistikin nykyään, Citymarket paljon parempi vaikkakin hiukan kalliimpi. Tokmanni ihan helmi!


    • jjknkhhkllmm

      Suomessa ei kohtuuhintaista ruokaa saa kuin rajaseudulla asuvat, jotka voivat hoitaa ostoksensa ruotsin puolella. Edes lidl ei ole suomessa halpa.

      • Halvempaa,

        on hakea ruokaa tehtaanmyymälöistä. Ainakin lihatuotteita. Suomalaista ruokaa. Ja kananmunia voi ostaa suoraan tuottajilta. Kyllä kaikilla varmaan on joku läheinen, joka omistaa auton, että pääsee kyseisiin paikkoihin.


      • tulee halvaksi
        Halvempaa, kirjoitti:

        on hakea ruokaa tehtaanmyymälöistä. Ainakin lihatuotteita. Suomalaista ruokaa. Ja kananmunia voi ostaa suoraan tuottajilta. Kyllä kaikilla varmaan on joku läheinen, joka omistaa auton, että pääsee kyseisiin paikkoihin.

        ""on hakea ruokaa tehtaanmyymälöistä. Ainakin lihatuotteita. Suomalaista ruokaa. Ja kananmunia voi ostaa suoraan tuottajilta. Kyllä kaikilla varmaan on joku läheinen, joka omistaa auton, että pääsee kyseisiin paikkoihin.""

        Eiköhä tuollekin systeemille hintaa tule. Ajelee paikasta toiseen hakee muutaman kananmunan, lihaa, maitoa, jne. Tietysti tuokin on järkevää jos joku käyttää aikansa siihen ja pensat. Itse en kyllä noille säästöohjelmille lämpene. Menee pensaa enemmän mitä säästää.

        Olen itse aikoinani käynyt vanhoille ihmisille lauantaisin kaupassa. Vanhus keräsi tarjouskupongit viikon aikana, minä lähdin lauantaiaamuna kupongit kourassa jonottamaan joka ainooseen kauppaan jossa tarjous oli. Maksoin itse pensat ja käytin lauantaipäiväni siihen, että vanhus säästi muutaman markan. Tarjouksiin kiinnostus hävisi täysin siinävaiheessa kun tarjosin vain kyydin eri kauppoihin ja sai itse käydä jonottamassa tarjoustuotteet. Tarjoukset ei ollutkaan enää niin kiinnostavia, riitti ihan yksi kauppa jossa käytiin. Helppo käskeä toinen hakemaan, itse ei kuitenkaan viitsitä jonottaa kaupassa pienen säästön takia.


    • Palvelut keskustaan

      Tiedä noista hinnoista, mutta tosissaan toivon että kauppa menestyy tuossa paikassa. Muut marketit siroteltu käsittämättömästi pitkin Forssan peltoja niin, että aina pitäisi olla auto ostoksille mennessä. Lähde sitten raahaamaan painavia kasseja kävellen keskustaan!

      Ja se Alko takasin keskustaan sieltä megalomaanisesta ladosta pellolta!!!!!!!!!!!!!!

      • hjnnhhhjll

        Forssahan on yksi harvoja paikkoja, joissa isot marketitkin on kävelymatkan päässä. Monessa paikassa ne on kilometrien päässä. Mutta syökö forssalaiset nykyään viisi kertaa enemmän kuin vielä 10 vuotta sitten? Ruokakauppojen pinta-aloista päätellen..


      • Törkeetä

        Varmasti menestyy kun pidetään noin riistohintoja.


      • peltotontti

        Forssa valitsee pellot tonteiksi eikä kotimaisen lähiruoan tuotantoon.
        Outo arvomailma.


    • Merja H.

      Vai maksaa kotimainen laatutuote? Ihan hävetti suomalaisten tuottajien puolesta ostaa kyseisestä kartanomarketista kotimaista mureaa, jäämätöntä ja kiduttamatta teurastettua naudan sisäpaistia alle kympin kilohintaan!

      • asssssssssssssss

        Häpeäisitvieläenemmän jos tietäisit mitä tuottaja noista saa /kg. Ainakin sianlihasta taisi jossain vaiheessa saada jotain runsaan euron /kg. Siinä menee samalla hinnalla arvoliha ja muut.
        Joku karjankasvattaja voisi vähän kertoa viimeisimmistä tuottajahinnoista. Kauppa taitaa vetää aika paljon välistä. On aika monta väliporrasta.


      • asssssssssssss

        Onhan ne tuottajahinnatkin sentään ollut nousussa. Laita Googleen
        naudalihan tuottajahinta.
        http://www.maataloustilastot.fi/tilasto/5

        Tuosta näkyy hintoja jos sinulla on Excle tai vastaava taulukkolaskentaohjelma.


      • Mettäkulmilla

        Olihan näillänurkillakin niitä sianrääkkäysjuttuja.


      • arvokas eläin
        Mettäkulmilla kirjoitti:

        Olihan näillänurkillakin niitä sianrääkkäysjuttuja.

        Kuka mahtoi olla?


    • Merja H.

      Mistäs sä asssssssssssss mun tietoni tiedät?

    • hehhhhhhhhhh

      SE "punikkimarketti" oli ruosalaisen päomasijoittajan omistama! :o)

    • Varaton yrittäjä

      Euromarket oli paljon paljon parempi ihan valikoimaltaan ja hinnoiltaan. On muuten minullakin joskus jäänyt luvatut tarjoustuotteet sieltä löytämättä. Kerran kyllä oli laitettu vaihtoehtotuote (jauheliha) tilalle. Ihan riistohinnat tuossa marketissa, mutta onneksi siellä ei ole pakko käydä. Eläkeläisten puolesta surettaa. Prismasta saa onneksi edullisesti.

      • kukkuuuuuu1

        ei kyllä prismassakaan edullista ole


      • Valikoimasta puhumat
        kukkuuuuuu1 kirjoitti:

        ei kyllä prismassakaan edullista ole

        Huomattavasti edullisempaa. Käyhän vertailemassa.


      • lidli on paras
        Valikoimasta puhumat kirjoitti:

        Huomattavasti edullisempaa. Käyhän vertailemassa.

        pöh ja pöh...


    • Varallinen eläkeläin

      Minä arvostan hyvää palvelua ja ystävällistä kohtelua. Euromarketissa oli tyyli EVVK.

      • bananasananas

        tuolla supermarketissakin on joillain myyjillä tympiintynyt asenne


    • Rahat pois

      Itse asiassa sama henkilökunta on kaiketi jatkanut? Ja vaikka riistohintapaikka onkin, niin myyjät ovat hyvin miellyttäviä.

    • nöf nöf

      Köyhästä kaikki voi tuntua kalliilta!!

    • kaupantäti

      Käyn mielelläni Supermarketissa, löydän hakemani tuotteet eikä tarvitse kävellä montaa sataa metriä perunoilta maitopurkille. Hinnat on mielestäni ihan samalla tasolla kuin muuallakin vähän isommissa kaupoissa, muutaman sentin eroja ehkä saattaa esiintyä, en tosin hintoja ole suurennuslasilla seurannut ja verrannut, Kallista se on, oli kauppa mikä hyvänsä. Ja se henkilökunta on mukavaa ja ystävällistä jos itse on mukavalla asenteella. Kyllä se mukavampikin kassatäti muuttuu tympeäksi jos kassalle marssii "haista v****"-asenteella...

      • Halvempaa

        Lidlilä maito 0.70.


      • MarLa1

        Käy toki vertailemassa hintoja. Ero on pöyristyttävä. Ei siihen tarvita edes suurennuslasia. Henkilökunta on oikein ystävällistä. Tässä nyt on kyse ollut tarjoustuotteista, joita ei koskaan hyllyssä ole.


    • ex-asiakas kohta

      Taitaa olla K-S marketissa huonot ajat menossa? Kallista tosiaan on, tavaraa ei paljoakaan ole. Tarjouksista otetaan usein täysi hinta. Katsokaa kuittinne heti kassalla.

    • Just joo

      Omakotitalon hintaisella autolla on hyvä kurvata Littiin ostamaan 30 senttiä halvempaa maitoa.

      • pikkuvarakas.

        "Omakotitalon hintaisella autolla on hyvä kurvata Littiin ostamaan 30 senttiä halvempaa maitoa."

        joo sentissä on miljoonan alku, harva äkkirikastuu, mutta kun käy lintissä niin aina vaan pankkitili lihoo.


    • 11+5

      Ja tämän päivän jäätelötarjouksesta ei tietoakaan. Ei siis kannata ainakaan sen perässä juosta.

      Kotiin jaetaan lehtinen, jossa mainostetaan, että eurolla kappale löytyy Kingiksiä, Jättiksiä, Pandan tuutteja ja Maraboun puikkoja yms. Tarjouskyltti loistaa silmiin jo kaukaa, mutta yhtäkään edellä mainituista ei ole laarissa, vaan korvaavaksi tuotteeksi on heitetty jokunen halpispuikko, mehujää tai minipikari.

      Tarjousviinirypäleitä ei ollut hyllyssä ainuttakaan pakettia.

      Lähdin tyhjin käsin.

    • Mää kansana

      Sama asia jurppii minuakin, ja lähetin siitä palautetta kauppiaalle suoraan. Palvelu on siellä kyllä tosi ystävällistä lukuunottamatta ehkä sitä euromarketilta perittyä ruttunaamaa.

    • Mää kansana

      No kävin sitten kuitenkin tänään viimeisenä tarjouspäivänä, ja tällä kertaa tarjoustavaraakin riitti. Jospa se siitä. :)

      • Jotain rajaa

        totta, taisi mulla vähän olla huono päivä, silloin kun aloitin


      • Jotain rajaa
        Jotain rajaa kirjoitti:

        totta, taisi mulla vähän olla huono päivä, silloin kun aloitin

        Minä olen alkuperäinen "Jotain rajaa", enkä todellakaan potenut huonoa päivää kuin Supermarketin hinnoista, tarjoustuotteiden puuttumisesta ja ylimielisestä kauppiaasta. Myyjät ovat herttaisia.


    • hintatutkija

      Iso on aina halvempi sehän on selvä. Kun vertaat Superia Saleen tai Valintataloon niin johan sekin tuntuu edulliselta.

      • kiva olla nuuka

        Supermarket kuuluu keskisuuriin kuten s-marketkin, niissä on halvempaa kuin Salessa Valintatalossa ja paljon halvempaa kuin M- kaupassa.

        Suurien ja keskisuurien todellisen hinta eroavaisuuden tekee yksittäiset tuotteet joita juuri itse ostaa usein ja matkakulut kauppaan.

        joskus matkakuluihin kannattaa laskea myös pp, tai kävellen kulkijoiden, kaatumiset ja niistä johtuvat mahdolliset loppuelämän vaivat.

        Kauppamatkoilla kaadutaan enemmän kuin tavallisilla tallustelu matkoilla samoilla teillä.


    • Ei Vesku

      Minä olen kaatunut kauppamatkalla toistaiseksi tasan yhden kerran, siitä on yli 60 vuotta eikä rikki mennyt kuin muutama tyhjä kahden desin kermapullo.

    • joujih

      Ko kaupan kauppias vois opetella tervehtimään ja hymyilemään.

    • Sukkelaa

      Ei Vorssassa kukaan hymyile, valittaa kaikesta vaan! Jos tervehtis ja hymyilis, niin joujih valittais mielistelystä.

    • vakkari 5

      Kyllä on totta, että se asiakkaan huomiointi ja tervehtiminen on kauppiaalla vielä hakusessa. Onneksi saamme itse valita kauppamme.

    • Autoton keskustassa

      Kauppias voisi tosiaan ryhdistäytyä ja ottaa joustavamman ja vähemmän kaavoihin kangistuneen asenteen. Voisi ottaa mallia niistä muutamasta omasta iloisesta ja ystävällisestä myyjästään. Sääli, jos keskustan ainoa hyvä ruokakauppa kaatuu tumpelointiin ja jäykkään asiakaspalveluun.

      • buenoo

        Siellä tehdään töitä eikä seistä teille hymyilemässä. Toivon kaikkea menestystä kauppiaalle joka jaksaa yrittää ainoana liikkeenä keskustan asiakkaita palvelemassa.
        Vielä kun saisi Alkon siihen kylkeen.


    • Tiedoksi

      Hymy on osa sitä työtä. Mutta muuten yhdyn buenoon mielipiteeseen.

      • max 10 krt kuukaudes

        Hymyä kaipaa vain yksinäiset,
        joilla ei ole omaa elämää.

        En kaipaa hymyjä, jokaikisessä kaupassa on kaikki kassat olleet aivan OK.

        nimim. 2 kertaa viikossa kaupassa kävijä, oikeastaan koskaan ei ole ruokaostokset jääneet alle 150 e, useimmiten 300 yli, per kerta


    • Eräs aspa

      Kuka kaipaa, kuka ei - mistä asiakaspalvelija sen tietää? Viisainta on siis hymyillä ystävällisesti kaikille, ja ystävällinen asenne kuuluu kaikkien ihmisten hyviin tapoihin.

    • asijoija

      Kauppias itse ei tosiaan vaikuta kovin asiakaspalvelu-henkiseltä.

      • Green Pepper

        No, se lihatiskin vanhempi muija ei ainakaan! Mikä hapannaama. Sen takia ei paljon huvita mennä edes tiskille. Onkohan virolainen kun puhuukin huonosti ja vähän.


    • Naisasiakas

      Mua se on aina auttanut kun olen apua kysynyt. Mutta kassalla se yksi tumma vanhempi nainen on naisasiakkaille yrmy EVVK-naama ja miehille kyllä maireasti hymyilee. Sitä kaikkein ystävällisintä ja avuliainta asiakaspalvelijaa ei ikävä kyllä ole näkynyt pitkään aikaan, toivottavasti palaa vielä. Green Pepper voisi tarkistaa oman ilmeensä kaikkein ensiksi. :D

    • hei haloo

      ja sinä Naisasiakas sitten et vai. Jos sun mielestä joku toinen on yrmynaama...

    • Naisasiakas

      Hei haloo ittelles! Minä olen aina aurinkoinen, ettäs tiedät! Oikee hymytyttö! Olen tarkistanut, entäs sinä?

    • myyntirules

      Viikolla tuli supermarketin tarjous. Lauantaina menimme ostoksille aamupäivästä, tarjouslohen, broilerin sisäfileen ja viljapossun ulkofileen perässä. Mitään näistä tarjoustuotteista ei löytynyt. Hyvin tekee kauppaa tämä k suppari.

    • Harmittaa!

      Sama täällä: mainostettua tarjoustuotetta ei löytynyt mistään ja se tympee kassamuija oli että EVVK. Kyllä tällä menolla kuihtuu viimeinenkin ruokakauppa Forssan keskustasta. :(

    • Green Pepper

      Salaattipöytä hyvä siellä

    • Harmittaa!

      Niin onkin hyvä ja edullinen salaattipöytä, ja jäätävän kolkko vetoinen nurkka sen salaatin nauttimiseen. :(

      • voi ku on kurjaa

        Vai on sulla vetoista eloa. Mitähän sullakin olis elämässäsi jos et saisi valittaa. Varmaan olis elämä tyhjää täys.


    • wäiskiii
    • 11+18

      Eipä ollut edes kaikissa tarjouslehtisen/netin tuotteiden oheen myymälässä laitettu tarjousmerkintää. Sai sitten arpoa, että mahtaako näistä saada tarjouksen kassalla vai ei.

      Eikä löytynyt Putin-juustoa ;-) Oltermannissa oli suolainen hinta.

    • Harmittaa!

      Outoa välinpitämättömyyttä... - onko konkurssi jo tulossa, kun noin EVVK-meiningillä mennään?

      • jotain rajaa jo

        Olisi mielenkiintoista selvittää kuka/ketkä tätä mustamaalaamisketjua pitkittävät. Johtavatko jäljet kilpailevaan yritykseen vai jonkun kiusaajan kotiovelle?


    • Harmittaa!

      Minä ainakin olen aivan tavallinen asiakas joka olen liian usein joutunut pettymään, ja minua oikeasti harmittaa, koska se kauppa olisi todella hyvä ja tarpeellinen jos sitä vain hoidettaisiin pontevammin ja ystävällisemmin ja joustavammin. Pari ystävällistä ja avuliasta myyjää ei kauppaa pelasta, jos johto on saamaton ja joustamaton.

      Hyvä kauppias ottaa kritiikistä opikseen, mutta huono asettuu puolustusasemiin ja syyttelee kiusaajaksi tai mustamaalaavaksi kilpailijaksi.

      • jotain rajaa jo

        En todellakaan ole kauppias. Tuo oli halpamainen väite, mutta sopii tyyliisi. Kun tunnut tietävän paljonkin kaupan pidosta, mitäs jos laittaisit oman puljun pystyyn. Saataisiin sitten sitä parasta palvelua. Koska on avajaiset?


      • 19+6

        Myös minä olen pettynyt asiakas, enkä miltään osin sidoksissa kaupan alaan.

        Tämän päivän Forssan Lehti sen sijaan uutisoi kauppiasvaihdoksesta.

        Kauppiaana aloittaa tällä hetkellä Somerolla, K-Supermarket Härkätien kauppiaana toimiva Minna Lunden.

        Nykyisen kauppiaan mainitaan jäävän "kauppiasreserviin" ja keskittyvän toviksi kotielämään odottaessaan vapautuvaa kauppapaikkaa.

        No, toivottavasti Minna tsekkaa, että mainostettuja tarjoustuotteita löytyy vastaisuudessa myös Forssan K-Supermarketista.


      • 19+6
        19+6 kirjoitti:

        Myös minä olen pettynyt asiakas, enkä miltään osin sidoksissa kaupan alaan.

        Tämän päivän Forssan Lehti sen sijaan uutisoi kauppiasvaihdoksesta.

        Kauppiaana aloittaa tällä hetkellä Somerolla, K-Supermarket Härkätien kauppiaana toimiva Minna Lunden.

        Nykyisen kauppiaan mainitaan jäävän "kauppiasreserviin" ja keskittyvän toviksi kotielämään odottaessaan vapautuvaa kauppapaikkaa.

        No, toivottavasti Minna tsekkaa, että mainostettuja tarjoustuotteita löytyy vastaisuudessa myös Forssan K-Supermarketista.

        Salaattibuffetista olen kiitollinen minäkin. Toivottavasti se jatkaa myös uuden kauppiaan myötä.


      • ei ainakaan lapsille
        19+6 kirjoitti:

        Salaattibuffetista olen kiitollinen minäkin. Toivottavasti se jatkaa myös uuden kauppiaan myötä.

        niin huiman kallista salaattia.

        vaikka vain yhtä kalleinta lajiketta, sitä saa halvemmalla kilohinnalla eriksen,

        eli onpa hurjan kalis, mieluummin syö salaatin pizzapaarissa, on paljon tuoreempaa, ei mitään purkeista pöytään otettuja salaatteja.


      • 19+7
        19+6 kirjoitti:

        Myös minä olen pettynyt asiakas, enkä miltään osin sidoksissa kaupan alaan.

        Tämän päivän Forssan Lehti sen sijaan uutisoi kauppiasvaihdoksesta.

        Kauppiaana aloittaa tällä hetkellä Somerolla, K-Supermarket Härkätien kauppiaana toimiva Minna Lunden.

        Nykyisen kauppiaan mainitaan jäävän "kauppiasreserviin" ja keskittyvän toviksi kotielämään odottaessaan vapautuvaa kauppapaikkaa.

        No, toivottavasti Minna tsekkaa, että mainostettuja tarjoustuotteita löytyy vastaisuudessa myös Forssan K-Supermarketista.

        Eihän kauppias sille mitään voi,jos niitä ei toimiteta liikkeeseen,tai jos on entisetkin maksamatta toimittajalle niin emmehän me sille mitään voi.


      • 19+7
        19+6 kirjoitti:

        Myös minä olen pettynyt asiakas, enkä miltään osin sidoksissa kaupan alaan.

        Tämän päivän Forssan Lehti sen sijaan uutisoi kauppiasvaihdoksesta.

        Kauppiaana aloittaa tällä hetkellä Somerolla, K-Supermarket Härkätien kauppiaana toimiva Minna Lunden.

        Nykyisen kauppiaan mainitaan jäävän "kauppiasreserviin" ja keskittyvän toviksi kotielämään odottaessaan vapautuvaa kauppapaikkaa.

        No, toivottavasti Minna tsekkaa, että mainostettuja tarjoustuotteita löytyy vastaisuudessa myös Forssan K-Supermarketista.

        Eihän kauppias sille mitään voi,jos niitä ei toimiteta liikkeeseen,tai jos on entisetkin maksamatta toimittajalle niin emmehän me sille mitään voi.


    • Jutta Junttila

      Ei pelaa Forssassa asiakaspalvelu. Kai niillä kaupoilla menee sitten niin hyvin, ettei tarvitse asiakkaiden säilyttämisestä välittää.

      • tyytyväinen onnellin

        Asiakaspalvelu pelaa hienosti kaikissa kaupoissa,
        mutta,
        koska palvelijat ovat ihmuisiä, niin asiakkaan käytön myös vaikuttaa palveluun.

        Vai olko itse virheetön ja ihanneasiakas


    • Jutta J.

      Silloin kun itse olin aspana, asiakkaan käytös vaikutti minuun niin, että mitä hankalampi asiakas oli, sitä kohteliaammin, suorastaan ylikohteliaasti häntä häntä palvelin. Toki olin vähintään normaalin kohtelias kaikille. Kun oma itsetunto on kunnossa ja tietää vielä saavansa palkkaa asiakkaan hyvästä kohtelusta, niin ei ollut vaikeaa yhtään.

      Myös asiakkaana olen ystävällinen ja huomaavainen, joten toivoisin myyjiltäkin vähintään sitä samaaa.

    • Mika ja Turkka

      Köyhät vorssalaiset vaan valittaa

      • land cruiseri 3 litr

        ei kaikki ole köyhiä, ainakaan keskimäärin, minäkin keskimääräistä ainakin 10 kertaa rikkaampi ja kyllä valitan.


    • Yx vaan

      Ne nuoret uudet ovat tosi ystävällisiä ja avuliaita, mutta ne euromarketin jätteet ovat sitäkin tympeämpiä "mä oon vaan töissä täällä"-asenteella.

    • kaikki viisi

      Joku ketä osaa,saisi mennä opettamaan paistopisteen työntekijälle kuinka riisipiirakka rypytetään,ostamani piirakat olivat siitä pirusti pielessä.

      • pysyvä vamma?

        Toivottavasti et saanut kovin pahoja henkisiä vammoja viallisten ryppyjen takia.


    • syö kalaa

      Kalaa sai pari viikkoa sitten tosi edullisesti ja fileeraus ilmaiseksi. Lisää tälläsia tarjouksia!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olipa älykäs huomio, että kauppa on lopettanut. Ketjuakin on kommentoitu viimeksi syksyllä 2014.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa älykäs huomio, että kauppa on lopettanut. Ketjuakin on kommentoitu viimeksi syksyllä 2014.

        Se tyttö oli hyvä tarjoamaan siellä tuulikaapissa, mutta häipyi kun naitiin johonkin talloon.


    • Anonyymi

      Oletteko kuulleet, että tilalle on tulossa Halpahalli!!!!!

    • Anonyymi

      onneksi ostin supermarketista halpaa vessapaperia ei tartte hakee rismasta.

      • Anonyymi

        Mielikuvitusmarketista , oli varmaan tyhjät hyllyt


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe