HEI NAISET!

mies!

löytyskö täältä semmoista vannhempaa naista joka haluais seuraa nuoresta miehestä?.. olen 28v... mukava,avoin,rehellinen ja yksinäinen mies kerro.. mulle..

28

2456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytteli

      Löytyy, löytyy! Meitä on täällä vaikka kuin paljon. Tulit juuri oikealle palstalle. Ja kas kun ikäkin sattui kohdalleen.
      Minä olen 50-v. ja kamalan kiva, avoin, en koskaan pahalla päällä, antavainen, rehellinen, mannekiinivartalon omaava, hyvin pukeutunut. Alkoholia käytän kohtuullisesti, enkä tupakoi.
      Tansseissa tykkään käydä.
      En tiedä sitten olenko sulle mieleen. Mutta ainakin pystyn rehellisesti sanomaan minkälainen olen. Joten ota tai jätä.

      • mies

        voitko laittaa mulle meiliä os. [email protected]... vastaan vielä ennen 19.. jos ehit meilata mut muuten huomenna... odotan meiliä...


      • mies

        eli kirjoita sähköpstilla mimmosta haluat jne.. ja jos haluat ni voit antaa mulle numerosi niin päästään tutustumaan... laita sähköpostiin nro..


      • Tytteli
        mies kirjoitti:

        eli kirjoita sähköpstilla mimmosta haluat jne.. ja jos haluat ni voit antaa mulle numerosi niin päästään tutustumaan... laita sähköpostiin nro..

        Ai mimmosta. No pitkää ja paksua. Onko sulla sellasta? En muuten lähetä meiliä.
        Musta tuntuu että taidat olla 60 v. ja vaimos tulee kotiin klo 19 maissa, niin et uskalla enää meilata.


      • rukoilijasirkka
        Tytteli kirjoitti:

        Ai mimmosta. No pitkää ja paksua. Onko sulla sellasta? En muuten lähetä meiliä.
        Musta tuntuu että taidat olla 60 v. ja vaimos tulee kotiin klo 19 maissa, niin et uskalla enää meilata.

        ensin annat ymmärtää jne.. ;) Nyt murskasit miespolon unelmat tyystin..


      • mies
        Tytteli kirjoitti:

        Ai mimmosta. No pitkää ja paksua. Onko sulla sellasta? En muuten lähetä meiliä.
        Musta tuntuu että taidat olla 60 v. ja vaimos tulee kotiin klo 19 maissa, niin et uskalla enää meilata.

        en ole 60... vaa´n 28... oon kirjastossa ja se menee kii... eli ehin tän viä kirjottaa vastaile


      • Tytteli
        mies kirjoitti:

        en ole 60... vaa´n 28... oon kirjastossa ja se menee kii... eli ehin tän viä kirjottaa vastaile

        Toivottavasti vaimo ei kerennyt nähdä, mitä aviomies puuhailee. Kiire tuntui olevan. Täällä netissä sitä kehutaan ja ollaan niin mahtavaa, mutta kun tosi paikka tulee, niin kattia kans.
        Ja kokokaan ei tainnut olla hääppönen, kun en saanut vastausta. Itsestäni sentään annoin aika tarkan selostuksen.


      • mies 50+
        rukoilijasirkka kirjoitti:

        ensin annat ymmärtää jne.. ;) Nyt murskasit miespolon unelmat tyystin..

        Antaa ymmärtää,mutta ei ymmärrä antaa


    • nainen

      Mene omanikäisien seuraan sinne kuulut.
      Pelleilyyn ei viitsi alkaa ollenkaan .
      Typerää edes kirjotella tuollaista höpö höpöä

      • Helemi

        Minä kyllä tuossa vähän aikaa mietin tätä asiaa. Ei kaikki nuoret miehet välttämättä höpötä ja pelleille.
        Niin että älkää nyt mahdottomasti minuun suuttuko kun puolustan nuoria miehiä. Moni on ihan tosissaan ja joukossa myös heitä jotka pilailee.

        Olen monasti keskustellut nuorten miesten kanssa ja sitä en kehdannut kysyä kuinka vanhoja he ajattelivat.
        Sanoivat kuitenkin nuoremmassa ikäluokassa naisten olevan niin itsekeskeisiä ja itsekäitä ettei heitä selvinpäin jaksa kuunnella.
        Eikä kauaa seurustella heidän kanssaan kun kaikki maailman asiat pitäisi mennä heidän mielensä mukaan, ei huomioida toista ihmistä ollenkaan.

        Rakkautta ne nuoret miehetkin kaipaa, rakkautta ja hellyyttä. Eivät äitiä vaan ystävää.
        Toimihan Aira Samulininkin suhde huomattavasti nuorempaan mieheen vuosikausia.


      • pioni
        Helemi kirjoitti:

        Minä kyllä tuossa vähän aikaa mietin tätä asiaa. Ei kaikki nuoret miehet välttämättä höpötä ja pelleille.
        Niin että älkää nyt mahdottomasti minuun suuttuko kun puolustan nuoria miehiä. Moni on ihan tosissaan ja joukossa myös heitä jotka pilailee.

        Olen monasti keskustellut nuorten miesten kanssa ja sitä en kehdannut kysyä kuinka vanhoja he ajattelivat.
        Sanoivat kuitenkin nuoremmassa ikäluokassa naisten olevan niin itsekeskeisiä ja itsekäitä ettei heitä selvinpäin jaksa kuunnella.
        Eikä kauaa seurustella heidän kanssaan kun kaikki maailman asiat pitäisi mennä heidän mielensä mukaan, ei huomioida toista ihmistä ollenkaan.

        Rakkautta ne nuoret miehetkin kaipaa, rakkautta ja hellyyttä. Eivät äitiä vaan ystävää.
        Toimihan Aira Samulininkin suhde huomattavasti nuorempaan mieheen vuosikausia.

        olen jutellut monen nuoren miehen kanssa, samoja
        kertoneet kuten Helemillekin.
        Minunkin juttukaveriksi on sattunut kivoja nuorukaisia ja olemme keskustelleet todella henkevästi,olen todella yllättynyt, heidän elämän katsomuksestaan.
        Ja kaiken lisäksi he ovat kohteliaita,onko niin , että kasvatus on vielä mielessä, kun ovat nuoria.
        Olen ikäni reilusti tuonut esiin ja he ovat sitä mieltä, että keskustella voi iästä huolimatta,ja uskon,että tarkoittavat sitä.
        Olen iloinen, heidän ottaessa yhteyttä uudelleen.
        Rakkautta no sitähän kaipaamme joka ikäisenä,ei
        se ole pois suljettava nuorelta tai vanhalta.
        Ystäviä ei ole koskaan liikaa,,näin pioni
        p.s. ei erotella, jutellaan, voimme myös rikastaa mieltämme,usein uusilla ajatuksilla.


      • Helemi
        pioni kirjoitti:

        olen jutellut monen nuoren miehen kanssa, samoja
        kertoneet kuten Helemillekin.
        Minunkin juttukaveriksi on sattunut kivoja nuorukaisia ja olemme keskustelleet todella henkevästi,olen todella yllättynyt, heidän elämän katsomuksestaan.
        Ja kaiken lisäksi he ovat kohteliaita,onko niin , että kasvatus on vielä mielessä, kun ovat nuoria.
        Olen ikäni reilusti tuonut esiin ja he ovat sitä mieltä, että keskustella voi iästä huolimatta,ja uskon,että tarkoittavat sitä.
        Olen iloinen, heidän ottaessa yhteyttä uudelleen.
        Rakkautta no sitähän kaipaamme joka ikäisenä,ei
        se ole pois suljettava nuorelta tai vanhalta.
        Ystäviä ei ole koskaan liikaa,,näin pioni
        p.s. ei erotella, jutellaan, voimme myös rikastaa mieltämme,usein uusilla ajatuksilla.

        Kiitos pioni asiallisesta kannanotostasi.


      • Tytteli
        Helemi kirjoitti:

        Kiitos pioni asiallisesta kannanotostasi.

        Olen samaa mieltä. Nuoret miehet ovat nykyään tosi kivoja ja kohteliaita. Hakevat tanssimaan ja juttelevat kuin ikäisilleen.
        Itse viihdyn kovasti nuorten seurassa. Olipa ne sitten miehiä tai naisia.
        Kyllä ravintolassakin nuoret miehet ovat parempaa seuraa, kun monet oman ikäiset miehet, jotka loppuillasta, kun ovat juoneet päänsä täyteen uskaltavat hakea tanssimaankin. Nuoremmilla ei ole tätä ongelmaa.
        Joten eihän sitä vielä tiedä mitä tässä tapahtuu.
        Vaikka suuri rakkaus nuoreen mieheen. Joten olkaapa pojat varuillanne :).


      • Helemi
        Helemi kirjoitti:

        Minä kyllä tuossa vähän aikaa mietin tätä asiaa. Ei kaikki nuoret miehet välttämättä höpötä ja pelleille.
        Niin että älkää nyt mahdottomasti minuun suuttuko kun puolustan nuoria miehiä. Moni on ihan tosissaan ja joukossa myös heitä jotka pilailee.

        Olen monasti keskustellut nuorten miesten kanssa ja sitä en kehdannut kysyä kuinka vanhoja he ajattelivat.
        Sanoivat kuitenkin nuoremmassa ikäluokassa naisten olevan niin itsekeskeisiä ja itsekäitä ettei heitä selvinpäin jaksa kuunnella.
        Eikä kauaa seurustella heidän kanssaan kun kaikki maailman asiat pitäisi mennä heidän mielensä mukaan, ei huomioida toista ihmistä ollenkaan.

        Rakkautta ne nuoret miehetkin kaipaa, rakkautta ja hellyyttä. Eivät äitiä vaan ystävää.
        Toimihan Aira Samulininkin suhde huomattavasti nuorempaan mieheen vuosikausia.

        kenelle teistä vastaisin niin vastasin itselleni. Täällähän alkoi sellainen kuhina käymään että pitäiskö minunkin tyrkylle ryhtyä. Olen sentään (luultavasti) nuorin tästä sakista ;=)
        ja siinä mielessä ihan varteen otettava.


      • Klara
        Helemi kirjoitti:

        kenelle teistä vastaisin niin vastasin itselleni. Täällähän alkoi sellainen kuhina käymään että pitäiskö minunkin tyrkylle ryhtyä. Olen sentään (luultavasti) nuorin tästä sakista ;=)
        ja siinä mielessä ihan varteen otettava.

        olen mukiin menevä. Kelpaako sellainen?


      • Helemi
        Klara kirjoitti:

        olen mukiin menevä. Kelpaako sellainen?

        Taidat olla paras kaikista :D


      • mies
        Klara kirjoitti:

        olen mukiin menevä. Kelpaako sellainen?

        joo kelpaa... jos kiinnostaa niin laita s-postia... os. [email protected] t. mies


      • Tytteli
        mies kirjoitti:

        joo kelpaa... jos kiinnostaa niin laita s-postia... os. [email protected] t. mies

        Jaa. Oot vaihtanut osoitetta. No se on viisaasti tehty. Taasko vaimo töissä. No onhan sulla aikaa vielä 4 tuntia. Saas nähdä tärppääkö tänään :).


      • mies
        Tytteli kirjoitti:

        Jaa. Oot vaihtanut osoitetta. No se on viisaasti tehty. Taasko vaimo töissä. No onhan sulla aikaa vielä 4 tuntia. Saas nähdä tärppääkö tänään :).

        joo olen edelleen sinkku ei ole vaimoa... etsit oo meilannu... voisitko sen tehdä?... kerran sua noin kiinnostaa niin teeppä kulle tytteli sen et paas kuule laittaa postia!


    • Kuopio

      Olen 85 vuotias nainen, jos kiinostaa löysä pillu niin ota yhteyttä minuun. Ei kai se ikäero mitään vaikuta. Anna sähköpostiosoitteesi. Mummo odottaa kiimassa.

      • Forssan flikka

        Jos forssalaisuus sanoo sinulle jotain, niin tiedät mitä tarkoitan, kun kehoitan tarttumaan tilaisuuteen.


      • mies

        joo mun os. on [email protected] kirjoita kiimainen meili mulle..ei ikäero haittaa pidän vanhemmista..


      • mies
        Forssan flikka kirjoitti:

        Jos forssalaisuus sanoo sinulle jotain, niin tiedät mitä tarkoitan, kun kehoitan tarttumaan tilaisuuteen.

        joo forssa likka minkä ikänen oot.. kirjoitappa s- postia mulle [email protected]... odotan postia...


      • Forssan flikka
        mies kirjoitti:

        joo forssa likka minkä ikänen oot.. kirjoitappa s- postia mulle [email protected]... odotan postia...

        S-postia kuvan kans. Laitankh mää sen seitkyt vuat sit otetu, vai färskimmä?


      • mies
        Forssan flikka kirjoitti:

        S-postia kuvan kans. Laitankh mää sen seitkyt vuat sit otetu, vai färskimmä?

        joo voit laittaa minkä kuvan haluat...


      • Forssan flikka
        mies kirjoitti:

        joo voit laittaa minkä kuvan haluat...

        mää fundeerasin, et jos mää panisin tulemaa kaks.
        Toine nuaruure kuva ja toine färskimpi.
        Täs färskimmäs mää olen vast kaheksakymment vuatias.


    • kiiruhtakaa

      ennen kuin kaverin muija tulee himaan...

      • 70 v.

        Ilmeisesti vaimo tulee taas töistä kotiin klo 19.00. Saatte tytöt pitää kiirettä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      661
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe