kertokaas!!!

milla

oon 14 vuotias ja kuukautiset alko nyt kesällä... mut missähän rinnat viipyy..?? mulla alko rintojen kasvu pari vuotta sitten mutta ei ne oo ku vaan silleen että on nännit ja sit vaan vähän koholla.. help me!!! en oo kyl kovinkaan laiha oon 45/162... auttakaa!!! en mielelläni menis lääkärille..

4

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelli

Kyllä ne siitä pikkuhiljaa kasvavat. Jos äitisi tai sisaresi ovat pienirintaisia, niin tuskin sinullekaan kovin muhkeat lollot kasvaa. Se on aika perinnöllinen juttu. Ei sun sen vuoksi tarvitse lääkäriin mennä, odottelet vain kaikessa rauhassa.
      Sitten on tapauksia, joílle kasvavat rinnat vasta kun he alkavat syödä e-pillereitä.

• Mirka

162 senttisen aikuisen naisen (pikkutytöt voi tietysti olla vähän laihempia rakennejuttujen vuoksi) pitäisi painaa vähintään 50 kiloa, joten olen vähän eri mieltä tuosta "ei kovin laihasta".

• äiti

Minun tyttöni on valittanut monta vuotta rintojensa pienuutta. Hän on ollut aina hoikka, kuten minäkin nuorena. Tänään hän (21 v) kävi tässä luonani ja värjättiin hänen hiukset ja siinä puolipukeisena sanoi minulle, että katso nyt näitä, rintsikat kokoa 75C ja ei meinaa enää nekään riittää. Paino 54, pituus 167.

Tyttäreni kuukautiset alkoivat jo alle 12 v, joten sinulla on alkanut aika myöhään. Muodot tulevat pikku hiljaa.

Meillä oli jo silikoni vimmakin jossain vaiheessa, mutta puhumalla on päästy onneks tänne asti ja nyt ongelmaa ei enää ole.

Siis odota vielä, ei syytä huoleen. Toivottavasti pystyt keskustelmeaan asiasta äitisi kanssa.

• vanharouva

rinnat kasvavat useammassa "erässä" ja yli kaksikymppisiksi asti. älä siis turhia murehdi, kyllä ne sieltä ilmestyy. tulevien rintojesi kokoa voit arvioida vaikka äidiltäsi ja sisaruksiltasi, sukuperimäjuttuja. lääkärille ei ole vielä minkäänlaista tarvetta mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      238
      3314
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      31
      2397
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      328
      2104
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      79
      2022
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1921
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      43
      1793
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      32
      1701
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      32
      1492
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      125
      1361
    10. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      30
      1360
    Aihe