Juntit

NCM2

Kävin Kyyjärvellä polttoainetta tankkaamassa ja kahvilla ha kun istuin kahvilla niin näin sen paikkakunnan alkuasukkaita niin tuli mieleen sellainen asia että mistä erottaa norm. ihmisen tai Tosi Juntin erottaa että että Tosi Juntti ei ota sitä likaista villahattua tai lippalakkia pois kun se syö tai juo kahvia ei ole ÄITI OPETTANUT HEILLE EDES TÄLÄISTÄ KÄYTÖSTAPAA

9

329

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweqweqweqew

Hiljaa pelle, ihan sama syökö joku hattu päässä tai ei, mitä se sinun elämääsi haittaa?

Junttimaisuutta on nimenomaan tuollainen toisten asioihin puuttuminen ja nipottaminen, oikein tyypillistä suomalaista junttikäytöstä.

• M.asa..

Voi sinuu reppana mopopoju ku otti kipeetä, pyydä että mutsi niistää sun nenun ja nostaa sun housuja ennenko lähet kylille...... OOOT J-U-N-T-T-I.

• powerpuf
        M.asa.. kirjoitti:

Voi sinuu reppana mopopoju ku otti kipeetä, pyydä että mutsi niistää sun nenun ja nostaa sun housuja ennenko lähet kylille...... OOOT J-U-N-T-T-I.

Oon muuten huomannu että kaupungeissa on jopa Kyyjärveäkin enemmän sakkia, jonka tarvis harjotella housujen nostamista.

ps. Onkohan tä ensimmäinen kerta ku karstunen puolustaa Kyyjärveläisiä?

• tietämättömälle

Kyyjärvi ei muuten ole pohjanmaata. Keski-Suomea. Juntille tiedoksi.

• Lisätarkennusta:.

.

Kyyjärvi ei ole myöskään etelä-pohjanmaata

.

• 4+11

Eikä sinua kirjoittamaan. Missä kaikki välimerkit on? Juntti.

• ope martti

Mistä näitä pilkun nus-sijota sikiää??

• Juntti

V i d u n PeLLe!

• 1+7

Ottakaa iisisti, sillä se kahvi/ruoka on hankittu lakki päässä.

Miksi sitä ei saisi nauttia lakin kanssa. Te jotka saatte osanne verorahoista niin lakki pois päästä pöydässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe