Ostin lapselle Reimatecin vedenpitävän välikausihaalarin eilen. Tänään se oli pojalla hoidossa päällä.. Tuloksena täysin kastuneet vaatteet toisen lahkeen puolelta selkään asti!! Jalassa oli vielä hyvin istuvat kumisaappaat joten ei pitäisi olla sieltäkään vesi mennyt sisään. Nyt kyllä harmittaa aikalailla!!
Onko muilla vastaavia kokemuksia, miten olette menetelleet? Ymmärrän ettei mikään puku voi kestää vedessä istumista mutta normaalia leikkiä kuitenkin...
Reimatecin vedenpitävyys??
Mama13
2
198
Vastaukset
- hips
Virhe / virhe-epäilyissä olen ollut näissä Reiman, Rukan, Tutan ja Lassien ollessa kyseessä yhteydessä valmistajan asiakaspalveluun sähköpostitse. Aina olen vastauksen saanut ja palvelu on toiminut
- seeee2
Olen melkoisen varma, että on kuitenkin päässyt sieltä lahkeesta lorahtamaan, meillä ainakin kävi nuoremmalle näin. &v ollaan Reimatecejä käytetty kahdella lapsella ja haalarit olleet pettämättömiä.
Kokeilepa haalarin vedenpitävyyttä veteen opottamalla, ennenkuin reklamaatiota teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424340
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384089- 643746
- 1083635
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643357- 872932
- 542835
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354