Kaveria Turusta?

solitude_in_the_void

Olen 30-vuotias Turussa asuva mies.

Etsin itselleni kaveria (tai kavereita) Turun seudulta. Näin alkajaisiksi ihan kirjeenvaihtoon. Eli jos palstalla on muita yksinäisiä turkulaisia (tai täältä päin), voin alkaa kaveriksesi, jos meillä on edes yksi yhteinen asia.

En välitä, voit olla nuorempi, vanhempi, mies, nainen, musta, valkoinen... mutta jos olet sininen ja sinulla on kivat tisut ja pyrstö, otan sinut vaimokseni ;)

Pidän elokuvista (Bichunmoo, Viimeinen partiopoika, Nolanin Batmanit), peleistä (Mass Effect, Escape from Butcher Bay; joskus tulee pelattua lautapelejä jos on porukka kasassa), liikunnasta (kävely, painot), sarjoista (Galactica, Big Bang Theory, Chuck), lueskelusta ja viimeaikoina olen löytänyt uudelleen myös sarjakuvat tabletin hankinnan myötä, vaihtelua välillä. Olen aika nörtti.

Jos meillä on mitään yhteistä, ota yhteyttä ja otetaan selvää onko meillä mitään puhuttavaa tai tekemistä tässä elämässä. Lisää tietoa profiilissani.

Käyn katsomassa tätä viestiketjua joka ilta kuukauden ajan. Toivottavasti löydän kaverin siinä ajassa.

-V

24

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanhenkinen olen

Hei, mulla kanssa Asari vaimoksi! Quarian käy kanssa.

Olen kymmenen vuotta sinua vanhempi mies, tykkään myös lautapeleistä, hyvistä tietokonepeleistä (System Shock, Deus Ex, Mass Effect 1-3, Fallout 1-3) ja hyvistä leffoista & sarjoista (Galactica, Babylon 5)

Hyvistä sarjiksistakin tykkään, tosin nyt viime aikoina en ole jaksanut lukea mitään, kun aika on mennyt muiden asioiden parissa.

En oo Turusta, mutta olen yrittänyt siirtyä sinne jos onnistuisin työllistymään sille seudulle.

• solitude_in_the_void

Morjes. En ole ikinä perustanut quarianeista. Kaasunaamarit ei oikeen toimi mulla.

Pelaakko ME3 multiplayeriä? Livessä löytyy nimellä UkkoPerkele82 ja Originissa Ukko82.

• Nimi Merkkinen

Mulle kelpaisi täältä Turusta joku hengailu- ja juttukaveri. Esimerkiksi paikallisiin kulttuuripaikkoihin kuten käsityöläismuseoon tai Turun linnaan olisi kiva mennä tutustumaan, mutta yksin on vähän tylsä mennä.

• solitude_in_the_void

Olen avoin ajatukselle. Linnassa on tullut käytyä jokusen kerran.

Mukava seura kelpaisi mullekin. Kirjottelu ei juurikaan houkuttele, mutta voisin mahdollisesti tavata halukkaita vaikka jossain kahvilassa tai jotain. Kesän lähestyessä olis kiva saada enemmän seuraa esim. puistoissa ja rannoilla oleskeluun.

t. 25-vuotias, sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä mies Turusta

• Turkubåy
        *** kirjoitti:

Mukava seura kelpaisi mullekin. Kirjottelu ei juurikaan houkuttele, mutta voisin mahdollisesti tavata halukkaita vaikka jossain kahvilassa tai jotain. Kesän lähestyessä olis kiva saada enemmän seuraa esim. puistoissa ja rannoilla oleskeluun.

t. 25-vuotias, sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä mies Turusta

Asutko keskustassa vai jossain kauempana? Käytkö ollenkaan baareissa?

• solitude_in_the_void
        Turkubåy kirjoitti:

Aika lähellä keskustaa. En käy baareissa ollenkaan. Kiinnostaako ketään vaikka keilailu? Mulla se on ihan 50/50 mitä tulee, mutta se on muuten ihan hauskaa puuhaa.

• Turkubåy
        solitude_in_the_void kirjoitti:

Aika lähellä keskustaa. En käy baareissa ollenkaan. Kiinnostaako ketään vaikka keilailu? Mulla se on ihan 50/50 mitä tulee, mutta se on muuten ihan hauskaa puuhaa.

En olekaan vuosiin käynyt keilaamassa, joten se vois olla ihan mukavaa. :)

• solitude_in_the_void
        Turkubåy kirjoitti:

En olekaan vuosiin käynyt keilaamassa, joten se vois olla ihan mukavaa. :)

Oikeasti, ujoja me kaikki varmaan hiukan ollaan (täällä kun ollaan), mutta pistäkää viestiä yksityisesti jos haluatte jotain oikeata dialogia.

Turkubåy kirjoitti:

Asun keskustassa ja voisin lähteä baariinkin, alkoholia en kuitenkaan juo humaltumistarkoituksessa. Keilailu kuulostaisi myös mukavalta idealta. Kerran oon sitä täällä kokeillutkin.

• Keilaavin terveisin
        *** kirjoitti:

Asun keskustassa ja voisin lähteä baariinkin, alkoholia en kuitenkaan juo humaltumistarkoituksessa. Keilailu kuulostaisi myös mukavalta idealta. Kerran oon sitä täällä kokeillutkin.

Tervetuloa kokeilemaan keilausta Talin keilahalliin:

Ilmaista keilausta Open House Bowling-päivänä 7.5 , tule tutustumaan!

www.bowling.fi

• Salolainen4932

Mua kiinnostais myös saada uusia kavereita. Oon 23 vuotias mies. Ainut ongelma on, että asun Salossa. Mulla on kyllä oma auto, että kulkeminen ei silleen haittaa. Näkeminen toisaalta voi olla harvinaisempaa kun ei lompakko kestä monta Turku reissua viikossa.

• jotain ideoita

Hohtokeilausta en ole ikinä koittanut ja se olis ihan mielenkiintoista. Tosin eipä tuo tavallinenkaan keilauskaan siitä eroa muuten kuin valaistuksen osalta. Turun keskustassa on useampikin keilapaikka. Esimerkiksi Aninkaisten keilahalli 16€/tunti/rata on iltahinta ja hohtokeilaukselle hinta 22 €. Radalle suositellaan 3-4 pelaajaa, joten henkilöä kohden se on ihan edullista. Päivähinta vielä alhaisempi.

Suunnilleen samoissa hinnoissa on Kupittaan halli ja sitten on vielä aivan ydinkeskustassa Kiitorata jossa vähän korkeammat hinnat, mutta siellä on sitten hohtominigolffia ja vaikka mitä. Baari on samassa yhteydessä, joten voi vaikka ryypätä samalla :D Ja jos on viikonloppu, voisi siitä jatkaa jonnekin baariin.

Kuoliko tää ketju jo ihan kokonaan? Itse voisin edelleen ainakin harkita lähteväni johonkin (esim. keilaamaan), jos joku on vielä kiinnostunut.

• Piti oikein joku profiili kaivaa naftaliinista tähän. Mut mä voisin tosiaan lähteä keilailemaan tässä joku kerta. Täällä ei oikein vissiin sallita sähköpostien jakamista, mutta yksityisviestillä saa ainakin kiinni :)

Hyvä hyvä. Voisitteko muutkin vielä ilmaista kiinnostuksenne keilaukseen? Vois sitten miettiä vaikka jotain ajankohtaa ja hallia tarkemmin.

• solitude_in_the_void

Juu sori, olen nauttinut flunssan seurasta viimeaikoina. Miettii sitä keilailun ajankohtaa ensiviikolla, tällä viikolla ei onnistu... Että tämä sivusto on saatanan hidas. Hyvä kun pystyssä pysyy.

• Keilaavin terveisin

Jos liikutte Helsingissä, tulkaa tutustumaan
        Suomen suurimpaan keilahalliin!

Talin keilahallissa ilmaista keilausta Open House Bowling-päivänä 7.5, tule tutustumaan!

www.bowling.fi

Oisko tän viikon loppupuolella hyvä ajankohta keilaamiselle? Mukava olis käydä porukalla heittelemässä vähän palloja.

• *** kirjoitti:

Oisko tän viikon loppupuolella hyvä ajankohta keilaamiselle? Mukava olis käydä porukalla heittelemässä vähän palloja.

Pistä ihmeessä yksityisviestiä mulle. Jos ei löydy vielä profiilia, sellaisen tuosta tekaisee aivan käden käänteessä :)

Anonyymi kirjoitti:

Pistä ihmeessä yksityisviestiä mulle. Jos ei löydy vielä profiilia, sellaisen tuosta tekaisee aivan käden käänteessä :)

Laitoin sulle yv:tä-

• Olin keilaamassa Anonyymin_muumin kans perjantaina, mukavaa oli. Mullekin voi laittaa yksityisviestiä, jos teillä olis kiinnostusta tehdä jotain porukalla. Kirjottelin tähän ketjuun aiemmin nimimerkillä ***.

• Juu, harrastan asiasta samaa mieltä olemista, eli mukavaa oli tosiaan, vaikka hävisinkin sulle pelissä :D Lisää vaan ehdotuksia kehiin, jos vaikka saisi isommankin porukan kerättyä. Mitäs palstan turkulaiset vappuna puuhailevat?

• vitunyksin

Mulle saa myös laittaa YV viestejä, olen 28v mies Turusta vailla ainuttakaan ystävää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe