oon superihastunu yhteen poikaan, joka asuu noin 150 m päässä musta. Mä tunnen sen pikkusiskon tosi hyvin, mutta en oo kertonu sille varmuudeks. Se poika on mua vähän yli vuoden vanhempi, ja mun kaveri feissbuukissa. Mutta. Jos kerron hänelle, niin mitä tapahtuu mun ja sen siskon kaveruudelle? Entä miten kerron sen?...
miten kertoa...
5
180
Vastaukset
- Mä-98
Moi,
Mä oon samassa tilanteessa, ja se ei vaivaa sitä systerii, millään taval.
Kerro pojalle ja jos sisko ei sitä kestä ni se ei oo tosi ystävä.
Kerro Faces ja ku poika kävelee vastaa ni hymyile vaa. - lifemocker
ei se vaikuta sun ja siskon kaveruuteen.
kannattaisko sun eka TUTUSTUA tähän poikaan ennenkun menet avautumaan tunteistasi? sillä se on aika epätodennäköistä, että 2 toisilleen tuntematonta ihmistä tuntevat toisiaan kohtaan samoin - -01
Suurin piirtein sama jutu.. Ole n lätkässä yhteen meidän luokan poikaan, joka sattumoisin asuu alle 400m päässä. Ja kas kummaa BFF:äni on hänen pikkusiskonsa( vuoden nuorempi, mutta samalla luokalla hyppäs ykkösen yli..) ihastuin heti, kun näin hänet (kakkosluokalla). Nelos luokalla luin jostain kirjasta että se voi olla joku "kaipuu rakkaus" tai joku sellanen (joku ihastuu isäänsä, kaveriinsa, BFF:ÄN VELJEEN) joten yritin pitää väliä häneen. Ei onnistu, olen edelleenkin lätkässä häneen, BFF:äni tietää siitä, ja olen pri päivää sitten saanut tietää, että ihastukseni mielestä luokan kolme parasta tyttöä on Liisa, Miia ja Minä( nimet keksittyjä)... OMG!
Hei Vojei!
Ihastuminen on ihana ja jännittävä tunne. Sinua selvästi mietiyttää, miten kertoa tunteistasi, koska haluat tehdä vaikutuksen ihastukseesi.
Tunnetko poikaa muutein kuin facebookista? Jos et, voi olla hyvä alkaa tekemään pikku hiljaa tuttavuutta häneen. Se, että tunnet ihastuksesi pikkusiskon, saattaa edistää tutustumista. Voitte ehkä puuhailla jotain kolmestaan; sinä, poika ja hänen siskonsa? Teillä saattaa olla yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteitakin. Jos vierailet kaverisi luona, saat ehkä samalla mahdollisuuden tutustua hänen veljeensä.
Pienin askelin on hyvä edetä. Ystävällisellä hymyllä ja toisen huomioon ottamisella pääsee jo pitkälle! On myös hyvä muistaa, että maailma on täynnä mukavia poikia ja mielenkiintoista tekemistä. Useasti tilanteet etenevät omalla painollaan sillä tavalla kun kuuluukin.
Iloista kevättä sinulle!
NettiSaapas- päivystäjä Jyväskylästä- wappunen
feissbuukissa xD ohmygosh lapsikulta se on FACEBOOK :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043088
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872425- 241966
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221520Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151395- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769