Hei, onnistuuko vanhat videokameran videot muuttamaan cd/dvd:lle jossakin kamera/valokuvausliikkeessä? Itse en osaa muuttaa, ei ole välineitä, minkälaista hintaluokkaa nämä ovat?
Vanhat videonauhat
7
195
Vastaukset
- johan löytyy
googleen vaan hi8 digitointi (tai) vhs digitointi
- KiRJASTOSSA
tosi monella paikkakunnalal on kirjastossa laitteet,
meilläkin vaikka on 15ooo as pikkukaupunki,
tiedustele kirjastosta. - Kopioitu
Kannattaa ostaa Huutonetistä Videokaappari hintaan 3.99€ ja kopioida itse parhaalla laadulla. Itse olen kopioidut lukuisia VHS-nauhoja tietokoneelle ja siitä ne voi tallentaa ja leikata miten haluaa. Kuvanlaatu on riittävän hyvä.
http://www.huuto.net/kohteet/399-usb--videokaappari-easycap-tietokoneellelue-lisaa-w10/259681404 Nuo videosiepparit on huijausta, kuvanlaatu surkeaa ja ääni myös monona vain toisesta kaiuttimesta. Siirrin eräälle henklölle videot kovalevylle videokameran avulla, kun ensin oli yrittänyt kaapparilla, samalla sai verrata laatua.
Kuka jaksaa istua kirjastossa päiväkausia digitoimassa videoita, jos kasetteja on kymmenittäin.- liikkeeseen
Itse kokeilin tuollaista halpismuunninta, mutta meinasi palaa hihat käyttöönotossa ja tiedostomuotojen kanssa pelatessa.
Laitoin kasetit liikkeeseen kopioitavaksi. Noita firmoja on paljon. www.tietomuuntamo.fi oli kohtuuhintainen, kympin/kasetti. Tulos ihan OK, DVD-soittimella ja tietokoneella katsottavissa.- suttua tulee
päätit sitten mainostaa omaa suvuasi. Kannattaa laskea hintaa, jotta konkurssi tulee nopeammin.
- huutoa......
Kirjastot hankki tavallisen VHS-videonauhurin. Olis ollut tarvetta S-VHS videokasettien kopioimiseen DVDlle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627