Kuinka moni on pelannut sitä ?
Ajattelin kysyä neuvoa, kun olen päässyt musiikkikoneen korjaamiseen saakka. Miten se ratkaistaan ? Onko joku pelannut pitemmälle, tai ylipäätään pelannut kyseistä peliä ?
TÄRKEÄÄ.
Robinson, Young Genius !!!
9
843
Vastaukset
- minä vaa
Oon kans pelannu sitä, hyvä peli... oon jämähtäny iha samaa kohtaa, apuu tarvittais!
- jenna
joo.mä taas mietin et miten pääsee siitä kun pitäs saada tehtyä joku kynttilä ja niita ampiaisia ei saa sieltä pesästä mitenkään pois...
- Inka
jenna kirjoitti:
joo.mä taas mietin et miten pääsee siitä kun pitäs saada tehtyä joku kynttilä ja niita ampiaisia ei saa sieltä pesästä mitenkään pois...
1.Tarvits et kynttilän. Mene sinne paikkaan, missä on iso lintu pesässä. Lintua vastapäätä on toinen kolo. Siellä on siis mehiläisiä. Sytytä sen kolon alapuolelle nuotio, ja sammuta se vedellä. Mehiläiset lentää pois, ja sieltä saa haettua sitä juttua :P Se syö sitä samalla :]
2. Mene taloon. Tee pöydällä siitä kynttilä.
3.Mene sinne kalliopaikkaan, mistä kaikki kivet ovat löytyneet. Ota kynttilä käteen, ja paina sitä luolaa. R. sytyttää kynttilän ja menee sisään.
4.Nyt oot siellä paikassa missä buggalahuggala tyypit tanssii :P Sulla pitää olla siis se pieni kivi mukana. Koputa sillä sitä vasemmalla olevaa puuta, ja haisunäätä tulee, ja ne lähtee karkuun :d
Siis miten se kynttilä tehään yms... - Maisku
Inka kirjoitti:
1.Tarvits et kynttilän. Mene sinne paikkaan, missä on iso lintu pesässä. Lintua vastapäätä on toinen kolo. Siellä on siis mehiläisiä. Sytytä sen kolon alapuolelle nuotio, ja sammuta se vedellä. Mehiläiset lentää pois, ja sieltä saa haettua sitä juttua :P Se syö sitä samalla :]
2. Mene taloon. Tee pöydällä siitä kynttilä.
3.Mene sinne kalliopaikkaan, mistä kaikki kivet ovat löytyneet. Ota kynttilä käteen, ja paina sitä luolaa. R. sytyttää kynttilän ja menee sisään.
4.Nyt oot siellä paikassa missä buggalahuggala tyypit tanssii :P Sulla pitää olla siis se pieni kivi mukana. Koputa sillä sitä vasemmalla olevaa puuta, ja haisunäätä tulee, ja ne lähtee karkuun :d
Siis miten se kynttilä tehään yms...Miten sen musiikki koneen saa korjattua!?!
Voisko joku vastata!?! - juu
Maisku kirjoitti:
Miten sen musiikki koneen saa korjattua!?!
Voisko joku vastata!?!Se pitää korjata siten ,että perjantai rupattelee isälleen, robinson pöllii piipun ja ottaa sulan, ne kaksi laitetaan koneen oikeaanpuoleisiin koloihin ja loput pillit vasemmalle. Vaikea on löytää oikeaa säveltä, mutta onnea.
- ilmapallo!
juu kirjoitti:
Se pitää korjata siten ,että perjantai rupattelee isälleen, robinson pöllii piipun ja ottaa sulan, ne kaksi laitetaan koneen oikeaanpuoleisiin koloihin ja loput pillit vasemmalle. Vaikea on löytää oikeaa säveltä, mutta onnea.
Apua tartteen mieki! mite se ilmapallo saahaa tehtyy siit kumista??? jos joku tietää ni voisko kertoo:)
- sakura`
Mitä sitten pitää tehdä kun perjantai on pelastettu ja se selittää siin jotain ja sit siihen näyttöön tulee semmonen ihme teksti ja aakkoset?
- Hmm!
Nii mitä sen musiikkikoneen jälkeen ku ei näy sitä Robinsonii missää ja Perjantailkaa ei pääse mihinkää?!
- joku täällä
mistä kyseisen pelin saisi? On ollut joskus, eipä ole enää. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437