Robinson, Young Genius !!!

Inka

Kuinka moni on pelannut sitä ?
Ajattelin kysyä neuvoa, kun olen päässyt musiikkikoneen korjaamiseen saakka. Miten se ratkaistaan ? Onko joku pelannut pitemmälle, tai ylipäätään pelannut kyseistä peliä ?
TÄRKEÄÄ.

9

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaa

      Oon kans pelannu sitä, hyvä peli... oon jämähtäny iha samaa kohtaa, apuu tarvittais!

      • jenna

        joo.mä taas mietin et miten pääsee siitä kun pitäs saada tehtyä joku kynttilä ja niita ampiaisia ei saa sieltä pesästä mitenkään pois...


      • Inka
        jenna kirjoitti:

        joo.mä taas mietin et miten pääsee siitä kun pitäs saada tehtyä joku kynttilä ja niita ampiaisia ei saa sieltä pesästä mitenkään pois...

        1.Tarvits et kynttilän. Mene sinne paikkaan, missä on iso lintu pesässä. Lintua vastapäätä on toinen kolo. Siellä on siis mehiläisiä. Sytytä sen kolon alapuolelle nuotio, ja sammuta se vedellä. Mehiläiset lentää pois, ja sieltä saa haettua sitä juttua :P Se syö sitä samalla :]
        2. Mene taloon. Tee pöydällä siitä kynttilä.
        3.Mene sinne kalliopaikkaan, mistä kaikki kivet ovat löytyneet. Ota kynttilä käteen, ja paina sitä luolaa. R. sytyttää kynttilän ja menee sisään.
        4.Nyt oot siellä paikassa missä buggalahuggala tyypit tanssii :P Sulla pitää olla siis se pieni kivi mukana. Koputa sillä sitä vasemmalla olevaa puuta, ja haisunäätä tulee, ja ne lähtee karkuun :d

        Siis miten se kynttilä tehään yms...


      • Maisku
        Inka kirjoitti:

        1.Tarvits et kynttilän. Mene sinne paikkaan, missä on iso lintu pesässä. Lintua vastapäätä on toinen kolo. Siellä on siis mehiläisiä. Sytytä sen kolon alapuolelle nuotio, ja sammuta se vedellä. Mehiläiset lentää pois, ja sieltä saa haettua sitä juttua :P Se syö sitä samalla :]
        2. Mene taloon. Tee pöydällä siitä kynttilä.
        3.Mene sinne kalliopaikkaan, mistä kaikki kivet ovat löytyneet. Ota kynttilä käteen, ja paina sitä luolaa. R. sytyttää kynttilän ja menee sisään.
        4.Nyt oot siellä paikassa missä buggalahuggala tyypit tanssii :P Sulla pitää olla siis se pieni kivi mukana. Koputa sillä sitä vasemmalla olevaa puuta, ja haisunäätä tulee, ja ne lähtee karkuun :d

        Siis miten se kynttilä tehään yms...

        Miten sen musiikki koneen saa korjattua!?!
        Voisko joku vastata!?!


      • juu
        Maisku kirjoitti:

        Miten sen musiikki koneen saa korjattua!?!
        Voisko joku vastata!?!

        Se pitää korjata siten ,että perjantai rupattelee isälleen, robinson pöllii piipun ja ottaa sulan, ne kaksi laitetaan koneen oikeaanpuoleisiin koloihin ja loput pillit vasemmalle. Vaikea on löytää oikeaa säveltä, mutta onnea.


      • ilmapallo!
        juu kirjoitti:

        Se pitää korjata siten ,että perjantai rupattelee isälleen, robinson pöllii piipun ja ottaa sulan, ne kaksi laitetaan koneen oikeaanpuoleisiin koloihin ja loput pillit vasemmalle. Vaikea on löytää oikeaa säveltä, mutta onnea.

        Apua tartteen mieki! mite se ilmapallo saahaa tehtyy siit kumista??? jos joku tietää ni voisko kertoo:)


    • sakura`

      Mitä sitten pitää tehdä kun perjantai on pelastettu ja se selittää siin jotain ja sit siihen näyttöön tulee semmonen ihme teksti ja aakkoset?

    • Hmm!

      Nii mitä sen musiikkikoneen jälkeen ku ei näy sitä Robinsonii missää ja Perjantailkaa ei pääse mihinkää?!

    • joku täällä

      mistä kyseisen pelin saisi? On ollut joskus, eipä ole enää. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe