Pääsylipunhintaan nähden ko. messuilla on varsin vähän nähtävää.
Enemmän näkee kun käy paikallisessa rautakaupassa katselemassa.
Rakenna-Sisusta-Asu-messut liikuntahallilla
23
338
Vastaukset
- j-pennanen veli
ei se sinua liikuta kun et sinne mene,äiti ei missään nimessä laske sinua.
- Turhat messut
Yhden kerran on tullut käytyä. Ei kiinnosta toista kertaa mennä sinne "rahastettavaksi" olemattoman messun takia.
- 23423424
Ei kannata maksaa kun kinuatte liput vaikka talomyyjältä taikka rautakaupan myyjältä.
- manitpois567
Hölmöiltä rahat pois
- pettuleipäkansamessu
Kainuulaiset tyytyvät vähään.
Muutama esittelijä paikalla,niin maksavat siitä 12 ekee pääsymaksua.
- jokken joll
Mitä Pennanen tekee jautakaupassa? Junkkaa viemäjiputkee.
- 356734
Aina sinulla on tuo junkkaminen mielessä.
Sinun kannattaisi nimimerkki jokken joll mennä lääkärin puheille tuon pakkomielteesi kanssa.
- no---täh
Onkom siellä remontti-reiska? ja harttikainen? onko k-raudassa
- 0987654
Ei ole kuin jokken joll junkaamassa,omassa teltassa.
- maaginen näky
Jokken joll junkkaa teltassa pakkopaidassaan
- jokken joll
HUOM En ole jokken jol ojiginal vaan Junkkaji J-Pennanen oikeesti.Käytän jokken jollin ja muita nikkejä sekä junkkailen vasurilla samalla ja vastailen itse itselleni.
- oikeasti hoitaja
sinä jokkenjoll,jos luulet/kuvittelet,että tää on hauskaa sun junkkausjuttuja lukea,niin ejehdyt.LOPETA PASKAN JAUHAMINEN!!!!!!!!!!käyttäydy,kuin aikuinen tai lopeta kannanotto.Ärsyttää.Olipa ASIA mikä tahansa,niin tuollaisen pitää pilata koko juttu.HOMMAA OIKEASTI OIKEA LÄÄKITYS TAI LOPETA KOMMENTOINTI.
- Lehmän hermot
Hoitajalla taitaa olla pinna tiukalla kun näin kovasti karjahtelee. Kysäseppä kollegalta buranaa ja sipase bebantea ottaan niin helpottaa ja jos ei niin sitten se vaatii tujummat lääkkeet vaikka kahden viikon junkkaus kuurin.
- rakennasisustaasu
Lehmän hermot kirjoitti:
Hoitajalla taitaa olla pinna tiukalla kun näin kovasti karjahtelee. Kysäseppä kollegalta buranaa ja sipase bebantea ottaan niin helpottaa ja jos ei niin sitten se vaatii tujummat lääkkeet vaikka kahden viikon junkkaus kuurin.
ois tallintakana kontio sisu, minkälaisen asun tuosta saisi, pitänöö kävästä messuilla.
- mc-iiseet
Oikeasti hoitaja on oikeassa.
Jokken jollin jutut ei ole ollenkaan hauskoja. - 0908uio
mc-iiseet kirjoitti:
Oikeasti hoitaja on oikeassa.
Jokken jollin jutut ei ole ollenkaan hauskoja.Muuten oikeassa muttei tartte ketään haukkua vajakeiksi?.oikeasti hoitaja ei hauku ketään.
- vale hoitaja
Parempi kun lopetat itse, kaksilla ei hääviä hoitajia ole.
- jokken joll
Hoitaja junkkaa oikeasti.
- oikeasti hoitaja
mua oikeesti ärsyttää sun kaltaiset vajakit,jotka ette älyä hakeutua hoitoon.sun tapausta seuranneena ei edes burana auta.siiiiiiiiiiiisus saatana.
- ????????????????????
oikeasti hoitaja ei tule tänne haukkumaan toisia vajakeiksi, olet täysin väärällä alalla jos olet hoitajaksi ryhtynyt.
- jokken joll
Hoitaja junkkaa jokken jollia eilen viimmeksi.
- H.O.Runkman
Olisikohan se viisainta völjätä nyt nämä jokketi jolla ja j-pennanen tuonne liikuntahallin seinälle kaikkien mesuvieraidwn junkattavaksi ja ihmeteltäväxi!
- 74345589
Pennanen - tuo hikinen persereikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618230- 1334654
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354046- 213338
- 232892
- 292807
- 552663
- 252290
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4022211- 322149