Pankki-toiminnan ylläpitäminen

Isillä pakko olla

Sairas origottomuuden palvominen on hyvin julmaa.
Lisäksi se loukkaa yksityis-elämää ja kuohuttaa tunteita hyvin monelta eri kannalta.
Ihmisten pakottaminen pakenemaan, jopa käyttäen vihaa ja väkivaltaa, heidän eri perimäänsä, on sairasta. Se loukkaa tunteita. Sadistisuutta ei ole tarkoitus tukea.
Tunteiden loukkaaminen jotakin hier-arkiaa ja sen ohjailemista käyttämällä on sairaus, kuten psykoosi tai ohjeiden noudattaminen, jonkin auktoriteetin antamina, on sairautta, kuten harhaisuutta.
Tätäkö on rikollisuus?
Origottomuus esim. sadismia, sen julmuutta arvioidessa, on erityisen harhaista.
- Keksi itse...
Todellisuudetonta, ja haluaisit osoittaa aina vähän vihaa ja väkivaltaa, kun olet saanut tällaista koulutusta.

Tämä on pankin toiminta-ohje esim. väestöä, tai sen henkilökuntaa auttaakseen.
- Miten voitte poliisina uhkailla pankkia käyttäen?

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaisuuden anastamin

      Sukupuolen irtirepiminen ja sen oikeutuksen pyytäminen on kyllä kidutukseen verrattavaa väkivaltaa, koska sellaista ei ole olemassakaan.
      - Tämä on ulkoisen perimän käyttämistä myös kilpailemalla ja siksi kiellettyä varsinkin kapitalismissa. Hyvin voimakkaasti kilpaileminen on terveys-riskimme, mutta se ei saa tukea toimintaa mm. ulkopuolisen puuttumiseen kuten erottelukyvyttömyyteen liittyen väkivallan ja seksuaalisen alistamisen merkeistä.
      Kehon kanssa kilpaileminen kokoa ja voimaa käyttämällä ei ole hyväksyttä, eikä senkaltainen ihmisten eri arvoistaminen ole sallittua. Ihmisiä ei saa eri-arvoistaa turvallisuutta hakemalla. Se on tasapainotonta, eikä ole todellisuuttamme ihmisinä milloinkaan.
      - Minä en päätä yhtään mistään....

      Origottomuuden palvominen on kielletty, eikä siitä saa hakea turvallisuutta.
      - Et voi inhimillittömästi kehostasi lähtöisin kiduttaa myöskään äitiäni enää enempää, etkä voi inhimillittömästi kehoa käyttäen enää eristää ihmisiä enempää.
      Ihmisen keho on tarkoitettu empatiaa, turvallista egoismia tasapainoisuudesta varten.
      - Naisten kehoa ei ole tarkoitettu siten heijasteettomina kasvattamiseen. Eikä yleis-sivistys mistään pankista tue heijasteettomuutta, se on maskuliinista, joka voi olla aivan oma eleesi, ketään syrjimättä tai keholtasi osoittelematta.
      Pankinjohto-toimessa ei saa painostaa väkivaltaisena. Se on kielletty ärsyttämisenä, turhautumana, hyvin laajamittaisena väestöä koskien.
      Esim. Hypoteesi 1: "Etkö tiedä että nämä ovat etukäteen päätettyjä?"
      - Sä saat sitten huolehtia väestönsuojelusta....
      Esim. Hypoteesi 2: "Siksi et voi lähestyä vahingollisena yksityis-elämää loukaten."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe