Miten teinit saisi tältä palstalta pois? Kiinteistövälittäjät masinoineet lapsensa pilaamaan palstan?
teinit...
6
480
Vastaukset
- LAhti 32 :den mummo vastaa
täyttä asiaa.
Totuus usein kuullaan lasten suusta.
T mummo - Markkinamies
Pyydän asiallista vastausta seuraavaan:
Milloin tämä palsta on mielestäsi ollut asiallinen/hyvä/apu antava? Onko tämä ollut sitä koskaan? Sillä itse olen lukenut tätä vasta noin puoli vuotta, "taso" on ollut kokoajan tätä samaa. Mutta jos tiedät paremmista ajoista niin kerro minullekin. Kiitos.- LAhti 33 ja 32 mummo vastaa
Paremmat ajat ovat vasta tulossa, niin
palstalaisille, kuin asunnon ostajille.
Mitä itse tuot kommenteillasi lisäarvoa?
Keskustella saa ja jotkut osuvat arvioissan oikeampaan kuin toiset. - Markkinamies
LAhti 33 ja 32 mummo vastaa kirjoitti:
Paremmat ajat ovat vasta tulossa, niin
palstalaisille, kuin asunnon ostajille.
Mitä itse tuot kommenteillasi lisäarvoa?
Keskustella saa ja jotkut osuvat arvioissan oikeampaan kuin toiset.Et osannut vastata kysymykseeni, mutta se ei ole ihme sillä olet tällainen "peruspalstalainen" joka ei osaa tehdä juuri mitään, ei ainakaan vastata selkeään kysymykseen selkeällä vastauksella. Surkea esitys.
- LAhti 32 yleisön pyynöstä v...
Markkinamies kirjoitti:
Et osannut vastata kysymykseeni, mutta se ei ole ihme sillä olet tällainen "peruspalstalainen" joka ei osaa tehdä juuri mitään, ei ainakaan vastata selkeään kysymykseen selkeällä vastauksella. Surkea esitys.
Tulin sukuni kanssa palstalle ensimmäistä kertaa
vasta tänään, joten en tiedä palstan aikaisemmista vaiheista ja kirjoituksista. Enkä myöskään ala lukemaan vanhoja viestejä, siihen sukuni aika ei riittäisi.
Mutta tästä eteenpäin lupaan niin tasokasta keskustelua kuin sukuni kokemus ja tieto asunto- sijoittamisesta sallii, toisilla palstoilla.
T. LAHTI 33 LAhti 32 LAhti 31 koko suku.
Toisin sanoen emme jaa tietoamme enää ulkopuolisille, joten Lahden-suku poistuu
tämän lyhyen ja antoisankin kaksituntisen jälkeen
pysyvästi palstalta. - Markkinamies
LAhti 32 yleisön pyynöstä v... kirjoitti:
Tulin sukuni kanssa palstalle ensimmäistä kertaa
vasta tänään, joten en tiedä palstan aikaisemmista vaiheista ja kirjoituksista. Enkä myöskään ala lukemaan vanhoja viestejä, siihen sukuni aika ei riittäisi.
Mutta tästä eteenpäin lupaan niin tasokasta keskustelua kuin sukuni kokemus ja tieto asunto- sijoittamisesta sallii, toisilla palstoilla.
T. LAHTI 33 LAhti 32 LAhti 31 koko suku.
Toisin sanoen emme jaa tietoamme enää ulkopuolisille, joten Lahden-suku poistuu
tämän lyhyen ja antoisankin kaksituntisen jälkeen
pysyvästi palstalta.Hyvää jatkoa vain. Joku muu palstan lukija voisi ehkä vastata kysymykseeni, "milloin tämä palsta oli hyvä, jos sen ovat nyt teinit muka pilanneet".
Sitä odotellessa tarvii kai miettiä että alkaisiko kohta olla ostajan markkinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3026039Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483576Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462740"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242141Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol981709- 661140
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua801024Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni140930Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10908Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11864