Mielipiteitä kumpaan opinahjoon menisin oppisopimuskoulutukseen merkonomitutkintoa hakemaan?
Olen 30v
TAKK vs TREDU
11
2905
Vastaukset
- Jeejee37284
TAKK
- Voittomaalintekijä
Älä kumpaankaan. Suositus.
- Jeejeejeee
Tredussa tehokasta opiskelua
- VÄLTÄ TAKK!!!
Älä valitse Takk:ia. Opettaminen surkeaa, kurssien sisällöt roskaa ja päivät siellä ovat todella tylsiä. Kaikinpuolin huono vaihtoehto. Usko pois! Itse tein sen virheen että sinne menin.. Ei olis pitänyt!!!
- lippari
No en tiiä mite merkonomipuolella mut ite oon Tredussa horecassa ja hyvin sielä pyyhkii.
- Mrs NumeroKannus
Huonoin esimies mitä missään olen kohdannut.
Suhteilla palkattu ja suhteilla tuttaviaan palkkaava.- Sivulla
No jos nyt pitäisi valita Tredu vai TAKK niin Tredu on helppo valinta. Katsoin, että Takk:n säätiön hallituksessa on JHL:n edustaja! Mitähän se tekee asioille?
- Muutenvaanmestari
Hyviä johtajia on niin vaikeaa saada kun ei tahdo oikein saada huonojakaan... Köydellä ei kannata työntää, sen kun ymmärtäisi nuo "viisaammatkin"
- Muuten_vaan_ihmetellen
Taitaa kuitekin vielä entinen TREDUN johtaja yhdistää niin TAKK:n kuin TREDU:n, siltähän tuo valtion rahaleikki ja reformi tuo tullessaan. Tätä asiaa tuli joskus aikoinaan heitettyä ilmaan ennen kolmen S:n hallitusta. Silloin leimattiin mielenvikaiseksi, nykyään purraan hammasta ja mietitään, mitä on joku toinen tullut laukaisseeksi...
- hölmöjä
TAKK:n hallitus on vaihtumassa! Jännä nähdä millainen hyväveliporukka sinne nyt kerätään palkintomatkoista nauttimaan. Ja Tapani kerää hyödyn autoetuna ja luottokortteina pöyristyttävine edustustileineen. Mihinkähän hän tarvitsee autoetua?
- takkopiskelija
tredussa istutaan joka päivä koulunpenkillä tietty tuntimäärä, takkissa paljon etäpäiviä ja monimuototyyppistä opiskelua.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815