Terve,
Onkohan foorumilaisilla tietoa tyyppivioista sun muista? Katselmuksessa kyseinen menopeli..
1,25 82 hv Ghia vm.2010
4
491
Vastaukset
- hapelo1
Jep!
Oli 2010 1,25 82 hv Titanium...Ensinnäkin jos on enemmän kuskattavia ja kamaa moottori on liian pieni varsinkin kun ilmastointi päällä,ainakin maantieajossa.
Noita vikoja mitkä kyllä meni takuuseen oli bensapumppu,bensatankin luukku,Bluetooth sekosi ja ilmastoinnin mekaniikka narisi.
Muuten oiva peli ja taisi olla vaan huonoa tuuria mulla.No en pelästynyt ja vaihdoin uudempaan Fiestaan,Sport Silver 2012. - ,maliman pars ato fo
HILJAAAAAA!!!! FORDISSA EI OLE VIKOJA. MALIMAN PARS ATO KYSESSÄ!!!!! taas joku toipotta loota paskuski on jahamassa paszzkzaa
- hapelo1
Tarviin Juoppo-Suomi-Juopposanakirjan että saan selvää edellistä...
- Pökötisti
Mulla 2011 Fiesta ajettu 44 joista 4 tonnia olen ite pöyörittänyt.
Vaihdoin juuri kesätassut alle jotka ensiasennusrenkaat Hankoon tai jottain ja alkoi tosi kova kumina - Nokian kitkoilla oli hiljaisempi.
Olen ihan tyytyväinen - parempaa ei rahat riittänyt - se olisi ollut 125 heppanen Fiesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086