Terve,
Onkohan foorumilaisilla tietoa tyyppivioista sun muista? Katselmuksessa kyseinen menopeli..
1,25 82 hv Ghia vm.2010
4
502
Vastaukset
- hapelo1
Jep!
Oli 2010 1,25 82 hv Titanium...Ensinnäkin jos on enemmän kuskattavia ja kamaa moottori on liian pieni varsinkin kun ilmastointi päällä,ainakin maantieajossa.
Noita vikoja mitkä kyllä meni takuuseen oli bensapumppu,bensatankin luukku,Bluetooth sekosi ja ilmastoinnin mekaniikka narisi.
Muuten oiva peli ja taisi olla vaan huonoa tuuria mulla.No en pelästynyt ja vaihdoin uudempaan Fiestaan,Sport Silver 2012. - ,maliman pars ato fo
HILJAAAAAA!!!! FORDISSA EI OLE VIKOJA. MALIMAN PARS ATO KYSESSÄ!!!!! taas joku toipotta loota paskuski on jahamassa paszzkzaa
- hapelo1
Tarviin Juoppo-Suomi-Juopposanakirjan että saan selvää edellistä...
- Pökötisti
Mulla 2011 Fiesta ajettu 44 joista 4 tonnia olen ite pöyörittänyt.
Vaihdoin juuri kesätassut alle jotka ensiasennusrenkaat Hankoon tai jottain ja alkoi tosi kova kumina - Nokian kitkoilla oli hiljaisempi.
Olen ihan tyytyväinen - parempaa ei rahat riittänyt - se olisi ollut 125 heppanen Fiesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003