Terve,
Onkohan foorumilaisilla tietoa tyyppivioista sun muista? Katselmuksessa kyseinen menopeli..
1,25 82 hv Ghia vm.2010
4
522
Vastaukset
- hapelo1
Jep!
Oli 2010 1,25 82 hv Titanium...Ensinnäkin jos on enemmän kuskattavia ja kamaa moottori on liian pieni varsinkin kun ilmastointi päällä,ainakin maantieajossa.
Noita vikoja mitkä kyllä meni takuuseen oli bensapumppu,bensatankin luukku,Bluetooth sekosi ja ilmastoinnin mekaniikka narisi.
Muuten oiva peli ja taisi olla vaan huonoa tuuria mulla.No en pelästynyt ja vaihdoin uudempaan Fiestaan,Sport Silver 2012. - ,maliman pars ato fo
HILJAAAAAA!!!! FORDISSA EI OLE VIKOJA. MALIMAN PARS ATO KYSESSÄ!!!!! taas joku toipotta loota paskuski on jahamassa paszzkzaa
- hapelo1
Tarviin Juoppo-Suomi-Juopposanakirjan että saan selvää edellistä...
- Pökötisti
Mulla 2011 Fiesta ajettu 44 joista 4 tonnia olen ite pöyörittänyt.
Vaihdoin juuri kesätassut alle jotka ensiasennusrenkaat Hankoon tai jottain ja alkoi tosi kova kumina - Nokian kitkoilla oli hiljaisempi.
Olen ihan tyytyväinen - parempaa ei rahat riittänyt - se olisi ollut 125 heppanen Fiesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845277Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283508Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin262073Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861626- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71155