Kysymys "terveille" miehille - koska heitäkin varmaan joukossamme täällä liikkuu - : ällöttääkö/loukkaako teitä, jos vammainen nainen flirttailee kanssanne, vai imarteleeko se vain?
Terveille miehille
8
1774
Vastaukset
- Stone
No, kunpa flirttaisikin! =) Eli ei tietenkään ärsytä.
- CWB
Flirtti olis ihan toivottavaa ja ylipäätään se, että vois helpommin lähestyä. Suomalaiset noin yleensäkin ovat kankeeta kansaa, valitettavasti tää on pakko sanoa, kun on parempaakin nähnyt, so relax !!
- "Terve mies"
Ei missään tapauksessa loukkaa eikä ällötä. Vain humalaisen tai huumeissa olevan ällöttää. Senkun lirkuttelette vapaasti. Minulle ei ole harmi kyllä sattunut kohdalle. Nyt on jo myöhäistä kun olen onnellisesti naimisissa.
- Luna
Miten niin on liian myöhäistä, "terve mies"? Puhehan oli pelkästä flirttailusta eikä niinkään seuranhausta... ;)
Tosin en varmaan erehdy olettaessani, että sellaisiakin jäpiköitä löytyy jotka kirmaisevat karkuun tai tokaisevat "en mä nyt noin epätoivoinen ole!" tai jotain muuta yhtä kohteliasta? - Terve mies
Luna kirjoitti:
Miten niin on liian myöhäistä, "terve mies"? Puhehan oli pelkästä flirttailusta eikä niinkään seuranhausta... ;)
Tosin en varmaan erehdy olettaessani, että sellaisiakin jäpiköitä löytyy jotka kirmaisevat karkuun tai tokaisevat "en mä nyt noin epätoivoinen ole!" tai jotain muuta yhtä kohteliasta?Kyllä minä sen ymmärsin mistä oli kysymys. Se oli huumoria se liian myöhäistä. Minä en ole koskaan tehnyt eroa vammaisen ja "terveen " välillä. Ja kukapa tässä niin täysin terve olisikaan jos tarkemmin tutkisi. Luna Sinusta voi vielä tulla Sol.
- Jouni
Olen siisti ei-vammainen kolmissakymmenissä oleva mies, keskisuomessa ja olen ollut muutaman kerran suhteessa vammaiseen naiseen ja erään cp-vammaisen naisen kanssa oli seksi parasta mitä olen konsaan kokenut. Sääli vain, että ei halunnut jatkaa tapailemista. Hän kun oli tahollaan naimisissa. Että terkut vain Sinille jos tätä luet...
- lyhyt
kyllähän se olis kiva flirttailla mutta kun ei tiedä mikä reaktio tulee vastapuolelta,kokemuksia on noloja.Itse olen aina seurustellut ns valtaväestöön kuuluvan miehen kanssa. Tällä hetkellä vietetään varsin hiljaiseloa :)
- Luna
ensin vaikka hymyllä, jotta välttäis noita noloja tilanteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052