Onko Splitissä tai lähistöllä hyvät shoppailumahdollisuudet ja mitä kannattaa ostaa.
Onko hintataso samaa luokkaa kuin meillä.
Splitin ja Trogirin shoppailumahdollisuudet
1
586
Vastaukset
Trogir ja Split tarjoavat aika lailla saman repertuaarin - Splitissä tietty liikkeitä enemmän, mutta mieleni tekee väittää, että samat kamppeet tarjolla myös Trogirissa.
Mitä nyt sitten halutaan ostaa?
Paljon tietenkin edullista "matkamuistoa", mutta paljon myös hyvin laadukasta. Yllättävän paljon aitoa kroatialaista käsityötä. Meidän naisten suosikkeja ovat aina olleet Aqua-ketjun vaatteet, kankaat, laukut, pikkkuesineet jne. Eivät halpoja, mutta erinomainen laatu ja onnistunut. omanlaisensa viehättävä design.
Itse en ole oikeastaan muuta juurikaan roudannut kuin öljyjä sekä joitain käsityönäytteitä, kuten esim. uniikkeja keraamisia snapsilaseja sekä metallista väännettyjä figuureja.
Kengissä löytää paljon italaistyyppistä designia ja ne ovat mielestäni pääsääntöisesti edullisempia kuin Suomessa. Ja varmasti löytää mallistoja, joita ei täällä näe.
-E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165347
- 705108
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693