Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

114

  1. Dubronikin lähialueet / kylät

    Moi! Kroatiassa on tullut purjehdittua ees-taas jo 10 vuoden ajan. Tänä vuonna, elokuun lopulla, ollaan kuitenkin "maiss
    Kroatia
    0
    68
  2. Nyt ei kysytä vaan tarjotaan mahdollisuutta

    Hei! Nyt tuli kiirus. 6.6.2015 lähden purkkarilla Marinasta, 15 min länteen Trogirista, viikon rennolle cruisailulle tut
    Matkakohteet
    2
    122
  3. Kroatian vesille; syys-lokakuussa;max vko

    Hei Olen lähdössä joko LA 27.9. tai LA 4.10.2014 Kroatiaan purjehtimaan viikoksi. Alun perin piti lähteä yksin, mutta
    Matkaseuraa
    0
    111
  4. Kroatian rannikko vesiltä käsin - mahdollisuus

    Moi! Olen purjehtimassa veneellä Splitin lähivesillä joko viikon 20.9. - 27.9. tai 27.9 - 4.10.2014. Olen suurimman os
    Kroatia
    3
    194
  5. Zadar + vesille?

    Moi! Kahden viikon päästä startataan kahden viikon purjehdukselle Trogirin kupeesta. Nyt suuntaammekin Dalmatian pohjois
    Kroatia
    2
    147
  6. Tulo-ja poisto / tasapaino -noviisi kysyy

    Terve! Muutettiin juuri 1½ kerroksiseen paritaloon, jossa Nilan VP18 lämpimän ilman talteenotolla ja vesipatteriverkosto
    5
    205
  7. Ensikertalaiset lähdössä

    Hei! Ollaan vaimon kanssa ensi kertaa lähdössä Madeiralle. Vielä ei matkaa/lentoja ole ostettuna. Ajankohtana helmikuun
    Madeira
    29
    1509
  8. Vinkkejä purjehtijoille

    Moi! Ollaan purjehdittu Dalmatian vesillä useana vuotena - oliskohan nyt takana joku 15 viikkoa. Aina löytyy uusi kivoja
    Kroatia
    5
    140
  9. Yhdistelmäuunit - kokemuksia

    Moi Normaalin ison uuni lisäksi on tarkoitus hankkia 45 cm kokoiset, JOKO: A1 höyryuuni A2 mikro kiertoilmauuni -yhdist
    Kodinkoneet
    0
    138
  10. Epoq, Noblessa, Kvik

    Moi Vuodenvaihteessa alkaa uuden keittiön rakentaminen: Vajaa 5 metriä yhdellä seinällä, toisella tilaa 2m (kylmäkoneet
    Keittiö
    6
    1275
  11. Gigantin keittiöistä

    Moi! Onko kokemuksia Gigantista keittiötoimittajana? Miten toimitukset sujuivat? Miten palvelu pelasi, oliko suunnittel
    Keittiö
    0
    111
  12. Laminaattilattia parketin päälle rossipohjalla

    Moi! Mites, onko täysin kuolleena syntynyt idea asentaa laminaattilattia kohtuukuntoisen, mutta ah niin vanhanaikaisen
    Lattiat
    4
    317
  13. Kestävä, hengittävä, kevyt sadeasu?

    Moi! Pitäisi hankkia kestävä, aktiivipurjehdukseen suunniteltu, hyvin hengittävä ja kevyt (vuoreton) sadeasu. Yksi esime
    Veneily
    7
    631
  14. Tammi-helmikuussa, tauon jälkeen takas

    Tämä viesti on miltei kopio aiemmasta - nyt hieman stilisoitu toivossa että saisi kommentteja, kiitos. -E Moi! Vaimon k
    Matkakohteet
    12
    367
  15. Hyvää ruokaa lauantaina - mistä?

    Moi! Tullaan vaimon kanssa la-su Turkuun. Illalla klo 1900 Logomoon ja sitä ennen tulisi syödä hyvin, maukkaasti, leppoi
    Varsinais-Suomi
    3
    111
  16. Leski otaa lainaa - pesä ostaa asunnon

    Moi! Jakamaton kuolinpesä; leski 2 tytärtä Lesken asunto myyty vuosi sitten - rahat tilillä ja myyntivoiton verot maks
    Perintö ja testamentti
    5
    255
  17. 4 päivää Funegirolassa - what to see, what to do?

    Moi! Tuli äkkilähtö vaimon kanssa Fugeen - starttti 30.6. TO - paluu MA illalla Vinkkejä kaivataan esim. * kohtuuhinta
    Aurinkorannikko
    12
    303
  18. Purhjehdusta Kroatian rannikolla

    Terve! Minua kiinnostaisi vaihdella kokemuksia hyvistä kohteista - niin palvelusatamat kuin ankkuripaikatkin. Itse olen
    Kroatia
    9
    272