Sähköpostini lakkautetaan :(

hohhoijaa...

Pukkaa tällaista;

"Lähettäjä Webmaster
Vastaanottaja undisclosed-recipients:;
Lähetetty 5.4.2013 7:42:21
Aihe Tilin Päivitys
Viesti Hyvä Tilinkäyttäjä

Meidän ruuhkat johtuvat anonyymi rekisteröinnin webmailtilit. Siksi olemme
sulkemalla joitakin sähköpostitilejä, jotta web-päivitys. Olemme tällä
sähköpostiviestillä meille, jos haluat edelleen käyttää tiliä. Jos olet
edelleen kiinnostunut varmista tilillesi heti.
Sinun on vahvistettava sähköpostiosoitteesi, lomakkeella linkistä.

http://peegroup.com/verification/todennus.php

Huomio! Kaikki suorat Webmail Tilin omistaja, joka kieltäytyy päivittää
hänen tililleen saatuaan tämän sähköpostin menettää tilisi pysyvästi.

Terveisin,
webmaster
Huomioon huolto-laitteet"

ja

"Lähettäjä sleddogsport
Lähetetty 2.4.2013 18:40:43
Aihe POSTILAATIKON UPGRADE VAROITUS/MAILBOX UPGRADE WARNING
Viesti Hyvä asiakas,


Olemme tällä hetkellä päivitystä meidän järjestelmässä, koska se tuli tietoomme, että yksi tai useampi meidän tilaajien erittäin vahva virus-järjestelmä, ja se vaikuttaa meidän verkkoon. Yritämme löytää tietty henkilö.

Tästä syystä kaikki tilaajat pyydetään päivittämään tili voimme tarkistaa ja poistaa virus?.

Voit tarkistaa, klikkaa alla olevaa linkkiä tai kopioi ja liitä selaimesi ja seuraa ohjeita tarkistaa tilitietosi. Näin voimme estää epäiltyä / vahvistamaton IP muut etäkäyttö tilillesi.

Klikkaa tai kopioi ja liitä seuraava linkki selaimeesi päivittää tilin nyt: http://webmailaccountupgrade-inet.webs.com/

Jättäminen johtaa tilisi peruuttamisesta seuraavan 72 tunnin aikana.

Haluavat palvella sinua paremmin.


Copyright 2013 Help Desk
tekniset innovaatiot"

Taidan ottaa riskin ja jättää huomioimatta. Taisi tuo aika jo umpeutuakin, kun en ole käynyt sähköpostillani muutamaan päivään.

Kuka näitä jaksaa väsätä ja miksi? Jotenkin noilla tietysti kalastellaan rahaa. Onhan entinen ministerikin antanut pois sukunsa omaisuuden, teki vielä velkaakin ja poika teki maanpetoksen ja möi valtionsalaisuuksia velkojen maksuun.

Sillä lailla.

Sain muuten kännykkäänkin tekstiviestinä nigerialaiskirjeen. Onko kukaan muu saanut?

5

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malwaari
      • @Ioittaja

        Ääh... Ikivanhaan suodattamattomaan ilmaiseen sähköpostiin vain tulee tuota sontaa kilotolkulla.
        YK:n pääsihteerikin oli lähestynyt henkilökohtaisella viestillä.

        Koneessa ei ole mitään häikkää, vaikka ilmaisohjelmilla pidän puhtaana. Avast ja Ccleaner ovat riittäneet hyvin, kun en availe noita roskalinkkejä.


      • Täh poistettu:.????
        @Ioittaja kirjoitti:

        Ääh... Ikivanhaan suodattamattomaan ilmaiseen sähköpostiin vain tulee tuota sontaa kilotolkulla.
        YK:n pääsihteerikin oli lähestynyt henkilökohtaisella viestillä.

        Koneessa ei ole mitään häikkää, vaikka ilmaisohjelmilla pidän puhtaana. Avast ja Ccleaner ovat riittäneet hyvin, kun en availe noita roskalinkkejä.

        .

        "Kaikki viestit poistettu??????"

        "Missä näin ilmoitettu????"

        "S-tana!!!!!"

        .


    • jkljfksdjjsfdkljlsdk

      "Kuka näitä jaksaa väsätä ja miksi?"

      Kuka niitä saakeli aina postaa näille palstoille, per...

    • Deletoit suoraan tuollaiset höpinät, jotka näkee roska / kalasteluposteiksi jo siitä, että laatijan suomenkielen taidot ovat aika hakusessa...

      Kyllä nuo ensin säikäyttävät, mutta varsinkaan mitään tunnuksia noihin ei pidä kirjoitella eikä ilmoitella.

      -P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe