Anna Eriksson Tapani Kansan linjalla

Askelten Kaiku

10

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä kai. Tapsa oli kuulemma kova ja kärkäs arvostelemaan asioita etenkin niihin aikoihin ( siis 70-luvulla)... eikä monetkaan aina sitä niin hyvällä katsoneet.
      Tuossa Anna Eriksonin kommenteissa on osittain ihan täysin asiaakin, mutta osittain taas kuulostaa katkeroituneen laulajan turhalta valitukselta. En tuota vuodatusta ihan täysin ymärrä.
      Anna Eriksonista laulaja en niin kauheesti tykkää. Etenkin iskelmäaikanaan laulamisensa kuulosti enemmänkin huutamiselta monessa biisissä.

      • Annu.

        Kerrankin ollaan samaa mieltä. Minusta kans Eriksonin "laulaminen" on vain huutamista.


    • kylä,kylmempi

      Anna Erikson on aina vaikuttanut jotenkin kalsealta tyypiltä,en ole koskaan tykänny,mutta nyt puhuu kyllä aika paljolti asiaa!

    • Arvatkaa!

      Mitä yhteistä ja/tai eroa on Anna Eriksonissa ja Tapsukka Kansassa?

    • yäk anna e

      Anna Erikson ei todellakaan ole mikään laulaja ei viitsi kyllä mennä kuuntelemaan ja radio menee heti kiinni kun se kiekuminen alkaa kuulua.Itsensä jalustalle nostanut ihminen.

      • Teosto 2013

        Itsensä jalustalle nostanut ihminen nimeltään Anna Eriksson (huom kahdella ässällä) sai v 2013 Teosto-palkinnon.

        "Poptähti, lauluntekijä Anna Eriksson saa tämän vuoden Teosto-palkinnon, 20000 euroa. Palkinto jaetaan rohkeille ja omaperäisille kotimaisille sävellysteoksille. Eriksson palkittiin hänen viime vuonna julkaistusta levystään Mana. Palkintoraati totesi Manan olevan poikkeuksellisen vahvasti tekijänsä näköinen kokonaisuus: "Eriksson tekee selkeän pesäeron aikaisempaan tuotantoonsa. Rohkean henkilökohtaiset tekstit esitetään iholle tulevan intiimisti mutta väkevästi", perusteluissa sanotaan."

        http://www.hs.fi/kulttuuri/Anna Eriksson ja Matthew Whittall saivat Teosto-palkinnot/a1365562907155

        Tapsukka Kansa EI Ole saanut Teosto-palkintoa eikä tule koskaan saamaankaan. Repikää taas siitä te muita mollaavat hurmosfanit.


      • OK.
        Teosto 2013 kirjoitti:

        Itsensä jalustalle nostanut ihminen nimeltään Anna Eriksson (huom kahdella ässällä) sai v 2013 Teosto-palkinnon.

        "Poptähti, lauluntekijä Anna Eriksson saa tämän vuoden Teosto-palkinnon, 20000 euroa. Palkinto jaetaan rohkeille ja omaperäisille kotimaisille sävellysteoksille. Eriksson palkittiin hänen viime vuonna julkaistusta levystään Mana. Palkintoraati totesi Manan olevan poikkeuksellisen vahvasti tekijänsä näköinen kokonaisuus: "Eriksson tekee selkeän pesäeron aikaisempaan tuotantoonsa. Rohkean henkilökohtaiset tekstit esitetään iholle tulevan intiimisti mutta väkevästi", perusteluissa sanotaan."

        http://www.hs.fi/kulttuuri/Anna Eriksson ja Matthew Whittall saivat Teosto-palkinnot/a1365562907155

        Tapsukka Kansa EI Ole saanut Teosto-palkintoa eikä tule koskaan saamaankaan. Repikää taas siitä te muita mollaavat hurmosfanit.

        Oletko sattumoisin kuunnellut tuota Anna Eriksonin uusinta Mana-nimistä levyä ? Aivan hirveää "ranteet auki"- musaa. Melkoiseksi synkistelyksi on mennyt Annan biisit, mutta se näemmä kannatti kun aika tuntuvalla rahasummalla palkittiin.
        Jos tuollaiset uikutukset ovat Teosto-palkinnon kriteerinä niin toivon todella ettei Tapsa sitä palkintoa koskaan saakkaan eikä moista musaa ala tekemään.


      • Gilla*
        Teosto 2013 kirjoitti:

        Itsensä jalustalle nostanut ihminen nimeltään Anna Eriksson (huom kahdella ässällä) sai v 2013 Teosto-palkinnon.

        "Poptähti, lauluntekijä Anna Eriksson saa tämän vuoden Teosto-palkinnon, 20000 euroa. Palkinto jaetaan rohkeille ja omaperäisille kotimaisille sävellysteoksille. Eriksson palkittiin hänen viime vuonna julkaistusta levystään Mana. Palkintoraati totesi Manan olevan poikkeuksellisen vahvasti tekijänsä näköinen kokonaisuus: "Eriksson tekee selkeän pesäeron aikaisempaan tuotantoonsa. Rohkean henkilökohtaiset tekstit esitetään iholle tulevan intiimisti mutta väkevästi", perusteluissa sanotaan."

        http://www.hs.fi/kulttuuri/Anna Eriksson ja Matthew Whittall saivat Teosto-palkinnot/a1365562907155

        Tapsukka Kansa EI Ole saanut Teosto-palkintoa eikä tule koskaan saamaankaan. Repikää taas siitä te muita mollaavat hurmosfanit.

        Sinäkö siitä Teosto-palkinnon saajasta päätät vai mikä olet sanomaan , ettei Tapsa tule sitä koskaan saamaan ?


      • Teosto 2013
        Teosto 2013 kirjoitti:

        Itsensä jalustalle nostanut ihminen nimeltään Anna Eriksson (huom kahdella ässällä) sai v 2013 Teosto-palkinnon.

        "Poptähti, lauluntekijä Anna Eriksson saa tämän vuoden Teosto-palkinnon, 20000 euroa. Palkinto jaetaan rohkeille ja omaperäisille kotimaisille sävellysteoksille. Eriksson palkittiin hänen viime vuonna julkaistusta levystään Mana. Palkintoraati totesi Manan olevan poikkeuksellisen vahvasti tekijänsä näköinen kokonaisuus: "Eriksson tekee selkeän pesäeron aikaisempaan tuotantoonsa. Rohkean henkilökohtaiset tekstit esitetään iholle tulevan intiimisti mutta väkevästi", perusteluissa sanotaan."

        http://www.hs.fi/kulttuuri/Anna Eriksson ja Matthew Whittall saivat Teosto-palkinnot/a1365562907155

        Tapsukka Kansa EI Ole saanut Teosto-palkintoa eikä tule koskaan saamaankaan. Repikää taas siitä te muita mollaavat hurmosfanit.

        Tyhjät kattilat ne eniten kolisevat (= OK Piste-Liinilä ja Gilla Tähti-Liinilä, Tapsuliini itse ja Justiinax Liinilä-Kansa): on se kumma kun vain te tapsuliinifanit ymmärrätte hyvän ja arvoisan musiikin päälle ja kaikki muu, jopa virallisten tahojen arvostama oikea musiikki, on pelkkää synkkää uikutusta teidän mielestänne. Herätkää jo. Tapsukkanne musiikki on pelkkää kakkaa ja kakkaa ei koskaan palkita ja kaikki jotka kakasta tykkäävät ovat ihan aikuisen oikeasti pelkkiä kakkakasoja itse. Minä en siitä päätä mutta kaikki tähän mennessä annetut palkinnot sen todistavat. Tapsukkaa ei kukaan arvosta.


      • Hmmm.........
        Teosto 2013 kirjoitti:

        Tyhjät kattilat ne eniten kolisevat (= OK Piste-Liinilä ja Gilla Tähti-Liinilä, Tapsuliini itse ja Justiinax Liinilä-Kansa): on se kumma kun vain te tapsuliinifanit ymmärrätte hyvän ja arvoisan musiikin päälle ja kaikki muu, jopa virallisten tahojen arvostama oikea musiikki, on pelkkää synkkää uikutusta teidän mielestänne. Herätkää jo. Tapsukkanne musiikki on pelkkää kakkaa ja kakkaa ei koskaan palkita ja kaikki jotka kakasta tykkäävät ovat ihan aikuisen oikeasti pelkkiä kakkakasoja itse. Minä en siitä päätä mutta kaikki tähän mennessä annetut palkinnot sen todistavat. Tapsukkaa ei kukaan arvosta.

        Tapani Kansa tuskin on tänne itse mitään kirjoittanut. Tietääkseni hän arvostaa Anna Eriksonia yhtenä nuoremman polven lahjakkaimpana laulajana ja toisekseen ja Iltasanomissa kun tässä taannoin Tapanin mielipidettä tuosta Anna Eriksonin puheenvuorosta kysyttiin, niin Tapani piti sitä hyvin rehellisenä ja hyvänä puheenvuorona. Se ei hänen mieltään tuntunut pahoittavan toisin kuin monet muut artistit siitä ovat enemmän tai vähemmän itseensä ottaneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe