Jatkonove...

=Redwood=

Kävelin onnellisena pitkin katua. Olin saanut paikan mallitoimistosta! Olin onneni kukkuloilla! En ollut erityisen kaunis, tumma tukka ja hailakan siniset silmät, mutta pienellä ehostamisella minusta saisi nätin, oli mallitoimistotäti hehkuttanut.
Saavuin Kauppakuja kuutentoista ja avasin vanhan kerrostalon oven ja loikin rapistuneet portaat ylös omaan kämppääni. Tai no, eihän se ikioma ollut, asuin siellä Marjun ja Titan kanssa. Marju oli pullea, ruskeatukkainen- ja silmäinen silmälasityttö. Hän ei ottanut kuuleviin korviinsa muiden haukkumasanoja, ja siksi Marju oli silmissäni jotenkin erilainen. Itse olisin tintannut turpaan jok´ikistä haukkujaa.
Titta taas on vaaleahiuksinen. Hänen tukkansa valuu kuin vesiputous aina takamukseen asti. Hänellä on kirkkaansiniset silmät ja aina muotivaatteet.
Olemme siis kaikki parikymppisiä naisenalkuja. Sinkkuja.
Kun astuin huoneistoon, kohtasin Titan ja Marjun odottavat katseet.
-No, miten kävi? Marju kysyi innostuneena.
-Hyvin, vastasin leveästi hymyillen. -Sain paikan!
-WIHII!!!! Marju kiljahti aivan yhtä iloisena kuin itse olisi saanut paikan. Mutta Titta vetäytyi sohvalle ja kietoi kätensä polviensa ympäri.
-Mikä ny on? Hihkaisin iloisen voitontanssin lomasta.
-ei mikään, väsyttää, Titta murhati ja painui ylipieneen huoneeseensa, joka joskus oli ollut varasto.
Minä ja Marjukin rauhoituimme vähän, ja istuimme huohottaen sohvalle.
-Mikä Titalle tuli? Marju kysyi.
-Se kuulemma oli väsynyt, vastasin.
-Outoa, MArju mumisi kulmat rypyssä. -Se ei ole Titan tapaista...
-Niin... huoahdin, mutta ajatuksissani olin jo muotinäytöksessä Brysselissä, ja kekkaloin lavalla upeissa farkuissa ja yhtä hienossa topissa.
-Jos mekin käytäisiin nukkumaan? MArju ehdotti.
-Mä käyn vielä baarissa parilla bissellä, tokaisin ja häivyin eteiseen yhä huumaantuneena.

Ok, jatkakaas tuosta. EI mitään härskejä juttuja!D:

6

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luis

      oi sirkka jos lukisit tämän. suljin kirjekuoren. hekumallisilla märillä huulillani suutelin postimerkin. painoin kortin kuoreen. vein paikalliseen postilaatikkoon. kävelin oudon tunteen vallassa takaisin. henkilöä en nimeltä tuntenut. mielessäni hän oli sirkka. henkilöpaperin jonka olin edellisenä päivänä löytänyt ulkoa. kerrostalon oventa. siitä päättelin osoitteen. kerrostalo oli korkea. kymmenen ovea. toivottavasti postiljooni pystyy päättelemään oven. en ollut uskaltautunut edes itse käymään niitä läpi. olinhan arka perus luonteeltani. huominen tai yli huominen toisi viestini hänelle. juuri hänelle. tulisiko sokko trefeistä mitään.

    • ongelmia

      Aavistelin, että Titta oli kateellinen, mutta en voinut olla varma. Jos onkin jotain tosiaan ikävää tapahtunut. En hyväksy sitä, että ystäväni on kateellinen. Ei Titta. Hän on hyvä ystäväni. Koputin Titan oveen...

      • siu33

        ..Varovasti ovea raottaessani huomasin Titan sängyllään. Kopautin häntä olalle
        ja kysyin mikä hänen on. Vaivattomasti hän sanoi ettei mikään. Mutta tunsin ettei
        kaikki olisi kohdallaan. Niin minä kerroin sen hänelle ja lopuksi hän kertoi. Oli ihailtavaa, että
        joku tosiaan ihaili minua. Niin Titta kertoi, että ihaili minua kaikilla tavoin. Ja tahtoisi itsekkin olla
        joskus............


      • KeisariLaudustus,huuliharpp...
        siu33 kirjoitti:

        ..Varovasti ovea raottaessani huomasin Titan sängyllään. Kopautin häntä olalle
        ja kysyin mikä hänen on. Vaivattomasti hän sanoi ettei mikään. Mutta tunsin ettei
        kaikki olisi kohdallaan. Niin minä kerroin sen hänelle ja lopuksi hän kertoi. Oli ihailtavaa, että
        joku tosiaan ihaili minua. Niin Titta kertoi, että ihaili minua kaikilla tavoin. Ja tahtoisi itsekkin olla
        joskus............

        minunlaiseni. Mulla oli sen mielestä uhkeet muodot, tiukka peppu ja kaikkee. Naurahdin hermostuneesti.
        -Vaihtaisin osia ihan mielelläni. On hermostuttavaa olla malli.
        Titta hymyili. SItten Hän...


      • lesse-92
        KeisariLaudustus,huuliharpp... kirjoitti:

        minunlaiseni. Mulla oli sen mielestä uhkeet muodot, tiukka peppu ja kaikkee. Naurahdin hermostuneesti.
        -Vaihtaisin osia ihan mielelläni. On hermostuttavaa olla malli.
        Titta hymyili. SItten Hän...

        tarrasi minua kädestä ja huusi:
        -SINÄ ET MINNEKKÄäN MALLI TOiMISTOON MENE!!!!! MINÄ SEN PAIKAN SAAN, MENEN SINNE HETI HUOMEnNA!!
        Marju kurkisti ovesta.
        -Hätä? hän kysyi.
        -On, huudahdin ja juoksin rappu käytävään. Siellä purskahdin itkuun. Unelmani oli murskana! Titta pilasi sen! Mutta, hei! Eihän minun sen pauka pään kanssa tarvinnut asustaa. Minä etsisin oman kämpän.

        Seuraavat viikot bunkkasin mutsin ja faijan luona. Sain oman kodin Falconinkatu kakskyt neljä beestä. Se oli 43 neliön kaunis koti. Asetuin taloksi heti ja minusta tuli menestyvä malli =)


      • Hymynaama =)
        lesse-92 kirjoitti:

        tarrasi minua kädestä ja huusi:
        -SINÄ ET MINNEKKÄäN MALLI TOiMISTOON MENE!!!!! MINÄ SEN PAIKAN SAAN, MENEN SINNE HETI HUOMEnNA!!
        Marju kurkisti ovesta.
        -Hätä? hän kysyi.
        -On, huudahdin ja juoksin rappu käytävään. Siellä purskahdin itkuun. Unelmani oli murskana! Titta pilasi sen! Mutta, hei! Eihän minun sen pauka pään kanssa tarvinnut asustaa. Minä etsisin oman kämpän.

        Seuraavat viikot bunkkasin mutsin ja faijan luona. Sain oman kodin Falconinkatu kakskyt neljä beestä. Se oli 43 neliön kaunis koti. Asetuin taloksi heti ja minusta tuli menestyvä malli =)

        Nytkö tää loppu? Ei kai? =(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe