Mulla oli pikku poikana famicom -pelikonsoli joskus 90-luvulla. Siinä oli sellainen keltainen pelikasetti, jossa oli PALJON eri pelejä. Uskoakseni kyseessä oli tämä 765 in 1 peli (http://img183.imageshack.us/img183/9640/famicomrj9.jpg). Muistan ainakin pelanneeni seuraavia pelejä: Contra, Bomberman, Pacman, Duck hunt, joku Mario, Ninja kun? (kiivettiin vuorta ylös).
Sitten siinä oli eräs sellainen "yhden ruudun" peli, jossa pelaaja oli helikopteri. Helikopteri lenteli sellaisessa ruudukossa ja se pystyi kiinnittymään ruudukon "pisteisiin" koukulla ja pyörimään tälläisen pisteen ympärillä. Kun koukun irroitti pystyi helikopterin kääntämään haluttuun suuntaan. Peli oli kuvattu ikään kuin kolmannesta perspektiivistä suoraan yläpuolelta. Peliä oli mahdollista pelata kaksinpelinä, jolloin helikopterien värit olivat muistaakseni punainen ja sininen. Sattuuko kukaan tietämään tämän pelin nimeä tai listaa kaikista peleistä joita kasetissa oli? Pelissä oli monta eri tasoa. Läpäisemällä yhden pääsi aina seuraavalle tasolle.
Famicom peli hukassa!
KultainenNuoruus1
1
268
Vastaukset
- Hmm olisikohan se
Ainut peli joka tulee mieleen tosta kuvauksesta on Clu clu land, eli oiskohan se tuo? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220