Millä ihmeellä sieltä kyttikseltä pääsee Pay'n'sprayhin asti, kun auto on aina tulessa parin korttelin päässä, eikä se tampio-jones osaa hypätä pois ja kuolee aina?
mistä saa tankin, kun en tajunnu varastoida silloin alkupään tehtävässä? sen luulisi kestävän vähän pitemmälle...
No Escape?
8
412
Vastaukset
- pippeli
En oo varma mut koita ampuu niitten kyttä autojen renkaat puhki ennen kun lähet liikkeelle. Sen pitäis vähä hidastaa niit.
- Tomy Verceti
Hae Armeeja perääsi, ja varasta panssari vaunu... Se on helponpaa kuin varastaa armeeja auto... Se on yksinkertaisen helppoa... Mutta jos olet ihan pelin alussa niin et varmaan pärjää Armeejalle... Olen nimittäin tappanut sonnyn niinkun kaikki, nykyään...
- karkkiperse
Tomy Verceti kirjoitti:
Hae Armeeja perääsi, ja varasta panssari vaunu... Se on helponpaa kuin varastaa armeeja auto... Se on yksinkertaisen helppoa... Mutta jos olet ihan pelin alussa niin et varmaan pärjää Armeejalle... Olen nimittäin tappanut sonnyn niinkun kaikki, nykyään...
mikähän mahtaa olla "armeeja"?
- tommyverceti
karkkiperse kirjoitti:
mikähän mahtaa olla "armeeja"?
No ihan sama vaikka se kirjoitetaan Armeeija...
Pari kirjotus virhettä on kamalaa... - pippeli
Tomy Verceti kirjoitti:
Miten toi armeijan perää hankkiminen auttaa siin tehtävän läpi pääsemises ? Eikä tankkii pääse sen äijän kans joka haetaa sielt vankilast.
- pippeli
pippeli kirjoitti:
Miten toi armeijan perää hankkiminen auttaa siin tehtävän läpi pääsemises ? Eikä tankkii pääse sen äijän kans joka haetaa sielt vankilast.
Ai joo nii toi auttaa siihe tankin saantii ei se tehtävän läpimenoo...
sori.
- made cool
minä ainakin karistin kytät kannoilta juoksemalla määränpäähän asti ja pujottemalla kun ne yritti ampua autolla ne ei voi ajaa päälle
- örvelö
...kannattaa mennä kadulle ja kirjottaa "panzer" se on koodi nii taivaast vaa tippuu tankki autotielle sit vaa otat sen ja lähet hurjastelee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758