Eli siis minulla olisi 24h vaihto Helsinki-Vantaalla, Meinaisin käydä kaupungilla ja tapaamassa kavereitani, mutta mitä tekemistä Helsingin ja Vantaan seuduilla on noin vuorokauden ajaksi?
Minulla ei ole yöpaikkaa. missä on halvimmat hostellit tai retkeilymajat jossa voisi mahdollisesti nukkua? Miten lentokentällä nukkuminen?
Mieluusti en käyttäisi rahojani siellä paljoakaan. Missä on edulliset ruokapaikat? Ja mikä on halvin tie lentokentälle?
Olen lähdössä tyttöystäväni kanssa matkaan, ja tulemme Helsinkiin noin 300km päästä.
Mitä tekemistä Helsingissä 24h?
11
616
Vastaukset
- ap. aloittaja
Lisäyksenä vielä, että lähdetään reissuun Huhtikuun lopussa. Mitä halpoja aktiviteettejä Helsingistä toisin sanoen löytyy?
- uskomatonta?
miten voi olla?????en nyt ymmärrä koko hommasta mitään?
- ihmettelen1
jos et ymmärrä niin mikä hinku oli kommentoida?
- 1+15
Vantaalla on Flamingo. Siellä on kylpylä, keilailua, sisä minigolffia yms..Kannattaa GOOGLETTAA, niin saat lisätietoa. Hki-Vantaalla on useita hotelleja, mutta niissä on normi hotelli hinnat. Ainakin Hotel Glo Airportissa on myös päivähuoneita. Helsingissä on tietty hostelleja edullisestikin. Käytä vaikka Trivago hakua. Kentällä monet nukkuu ihan penkeilläkin (jos pystyvät) ja kentällä on myös Alepa ruokakauppa, josta saa suht edullisesti evästä.Helsingissä voi käydä vaikka leffassa tai jos museot kiinnostaa, niin niitähän löytyy. Pikaruokapaikoissahan syö yleensä edullisesti.
- 1+14
Kyllä nyt normaaliyhtiöillä menee lento vähintään 23 h 59 minuutin välein.
- Simppeliä
Mikset nukkuisi kunnollsiat yöunta niiden kavareittesi luona, jos sinulla on vuorokausi aikaa lentosi lähtöön?
Senkin lisäksi ennätät tehdä vaikka mitä. - nimimerkki erkki
Oikohan tämä aihe passeli jonnekin muualle, kuin lentolikennettä käsittelevälle forumille?
- travelbag
Helsingisssa on hostelleja, googlaa niin loydat. Ne ovat halpoja. Ruokailussa voit kayda hampurilaispaikoissa, kuten Hesberger.
Halvin tapa on matkustaa bussilla, katso aikataulut, silla nama halvemmat bussit eivat kulje 24 t vuorokaudessa. Lahtevat Rautatien asemalta.
Mihin aikaan lentonne lahtee ? - 8+17
Mitä minä olen katsonut, niin hostellit Helsingissä on yleensä varattu ainakin kuukaudeksi eteenpäin.
- I have heard
Korso on kuulemma mainio paikka!
- vantaarulez
Korson lisäksi ehdit varmasti käydä myös Keravalla! Mainioita paikkoja! Löytyy K-market ja taksitolppa, unohtamatta laadukasta kebab-ravintolaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779